MuscleMeat

De Hond: Nederland wil nieuwe verkiezingen

Rob G zei:
Jah maar ik ga niet voor de middengroepsinkomens bro ;)

Desalniettemin vind ik toch echt dat linkse partijen veel erger door geslagen zijn in het zwart maken van rechtse partijen. Toen Fortuyn groot werd, werd het door de gehele linkse media en alle linkse partijen afgeschilderd als Hitler de 2e. Hoe lang hebben de linkse partijen de problemen met allochtonen in de doofpot gestoken door iedereen die er wat op aan te merken had als extreem rechts te bestempelen.
Overdrijven is ook een kunst. Ik erken dat daar wel fouten zijn gemaakt, maar tegelijkertijd vind ik nog steeds dat Fortuyn uitspraken deed die totaal niks toevoegden aan het debat. Enkel om de boel op te hitsen imo. Daarnaast vond ik het een vervelende vent die zelf ook maar al te graag persoonlijk werd (zoals jij vind dat bij Fortuyn te ver is gegaan). Ik word sowieso doodziek van dat domme gelul als 'de kogel kwam van links'.

Dat het slecht gaat met huidige regeringspartijen heeft natuurlijk ook wel met de economie te maken. Het is altijd makkelijk regeren in tijden van economische groei. 'Toen paars aan de macht was ging het zo goed met NL', jah nogal wiedus als je kijkt naar de economie op dat moment. Ondertussen hebben ze wel een staadschuld opgebouwd van heb ik jou daar en dan hebben we het nog niet eens over de enorme instroom van migranten, dus als je het mij vraagt hebben de linkse partijen er een flinke puinhoop van gemaakt. Maarja daar kun je uren over discussieren.
ah welja, de puinhopen van paars. Wel, ten eerste waren de paarse kabinetten paars en dus niet rood. Ten tweede zullen er best dikke fouten zijn gemaakt, maar je gaat mij niet vertellen dat dat een rampzalige periode in Nederland was. Sterker nog; zo goed hebben we het nog nooit gehad. Wellicht heeft die periode de Nederlander wat te veel verwend, zodoende dat het tegenwoordig bijna tot een kunst verheven is om je ongenoegen te uiten.
ik vind dat je zo vol woede zit. ik vind dat een btje raar want je hebt ook veel aan Nederland te danken, of is het daar in Brabant werkelijk één grote zooi? Dat je geen aanhanger bent van de PvdA/links en haar ideëen zal me een worst zijn maar om het nou de marokkaan van de politiek te maken vind ik idioot (en bovendien ken je dan de geschiedenis vd nederlandse politiek niet, niet dat dat hoeft, maar doe dan ook niet zulke grote uitspraken).

Toch hoop ik onder het genot van een shakeje gezamenlijk berusting te vinden :D

EricR zei:
Lollig die houding altijd tegen de linkse partijen : linkse bolwerken, ratten, Partij van de allochtonen. Toch een beetje een teken van zwakte om partijen die een programma dat niet strookt met je eigen denkbeelden zo af te schilderen. Vertouw liever op de kracht van je eigen partij dan de andere kant van het spectrum zo af te kraken. En zorg er gelijk voor dat je een baan krijgt die ruim boven gemiddeld verdient, want bij de rechtste partijen worden de modale inkomens in ieder geval al jaren het hardst aangepakt bij bezuinigingen.

mee eens... ik denk dat men ook zich te veel laat leiden door de gebeurtenissen rond de Allochtonen.. er zijn ook andere bnelangrijke punten die meespelen die de mensen vergeten... Ik vind armoede, ziektekosten die steeds duurder worden etc..etc.. ook belangrijk... er ontstaat steeds meer een gat tussen de rijken in Nederland en de "armen" die steeds minder koopkracht hebben.... Ik moet altijd lachen om de campangnes van mensen als Wilders en Pim Fortuin.. ze weten waar mensen zich aan storen en spelen daar op in zonder dat er echt een oplossing voor kunnen brengen....

Moest lachen toen Wilders als één van de redenen om het Europees Grondwet referendum negatief te laten verlopen redenen als "Turkije in de EU" aangaf.... maar het grappige is dat dat soort dingen helemaal niet in de Europese grondwet worden besproken....

Net zoals toen Pim doodgeschoten werd dat er mensen als eerbetoon op LPF gingen stemmen.... en daarme het land in handen van een paar randdebielen hebben gelegd....

boogie zei:
ik vind dat je zo vol woede zit. ik vind dat een btje raar want je hebt ook veel aan Nederland te danken, of is het daar in Brabant werkelijk één grote zooi? Dat je geen aanhanger bent van de PvdA/links en haar ideëen zal me een worst zijn maar om het nou de marokkaan van de politiek te maken vind ik idioot (en bovendien ken je dan de geschiedenis vd nederlandse politiek niet, niet dat dat hoeft, maar doe dan ook niet zulke grote uitspraken).

Toch hoop ik onder het genot van een shakeje gezamenlijk berusting te vinden :D

Zoals ik al zei, dat NL het nog nooit zo goed heeft gehad als in de paarse periode heeft naar mijn mening niet zo veel te maken met de manier van regeren van paars maar meer met de economie op dat moment. Nu is er resessie en dan is regeren natuurlijk minder makkelijk dan tijden economische bloei. Verder hebben de problemen zich in die tijd opgestapeld en is er nooit echt wat aan gedaan.

@ Socrates: Neej de europese grondwet bespreekt niet of Turkije wel of niet in de grondwet komt. Maar als Turkije in de eu komt heeft zij natuurlijk wel grote invloed op de grondwet en dus op een land als nederland.

Waarom ik tegen links ben:
Niet alleen vanwege het allochtonen beleid!
Ook vanwege de rare andere voorstellen.
Laten we de uitkeringen maar eens lekker omhoog gooien. Bonusje hier en daar voor de minima!!
Waarom werken als je thuis kan zitten en ook je geld kan verdienen. Laten de mensen met meer geld gewoon meer betalen.
Staatsschuld wordt niet naar gekeken. Zorg voor later volgens links. Zijn wel 100 dingen te noemen die me van links niet aanstaan!
Laat rechts nog maar ff aan de macht.
Al die zogenaamd afgekeurde mensen herkeuren!!
Ik zie om heen dat mensen nu eindelijk worden goedgekeurd. Jaren lang niet hoeven werken omdat ze zogenaamd iets hadden! Gerechtigheid.
Komen momenteel ook veel minder asielzoekers binnen. Mooi, kunnen we eens gaan kijken of we het hier langzaam op orde kunnen krijgen!
Tuurlijk zijn er bij rechts ook minpunten! Willen minimum loon vrijgeven. Domme maatregel want maak je het verschil tussen uitkering en hardwerkende minima nog kleiner en wil niemand meer werken!

Rob G zei:
@ Socrates: Neej de europese grondwet bespreekt niet of Turkije wel of niet in de grondwet komt. Maar als Turkije in de eu komt heeft zij natuurlijk wel grote invloed op de grondwet en dus op een land als nederland.

Dat klopt..maar als het gaat om een referendum om de Europese grondwet goed of af te keuren heeft niks te maken met het al dan niet toelaten van Turkije in de Europese Unie.... De Europese grondwet gaat niet over het toelaten of niet toelaten van een mogelijke lidstaat...

RichardV zei:
Waarom ik tegen links ben:
Niet alleen vanwege het allochtonen beleid!
Ook vanwege de rare andere voorstellen.
Laten we de uitkeringen maar eens lekker omhoog gooien. Bonusje hier en daar voor de minima!!
Waarom werken als je thuis kan zitten en ook je geld kan verdienen. Laten de mensen met meer geld gewoon meer betalen.
Staatsschuld wordt niet naar gekeken. Zorg voor later volgens links. Zijn wel 100 dingen te noemen die me van links niet aanstaan!
Laat rechts nog maar ff aan de macht.
Al die zogenaamd afgekeurde mensen herkeuren!!
Ik zie om heen dat mensen nu eindelijk worden goedgekeurd. Jaren lang niet hoeven werken omdat ze zogenaamd iets hadden! Gerechtigheid.
Komen momenteel ook veel minder asielzoekers binnen. Mooi, kunnen we eens gaan kijken of we het hier langzaam op orde kunnen krijgen!
Tuurlijk zijn er bij rechts ook minpunten! Willen minimum loon vrijgeven. Domme maatregel want maak je het verschil tussen uitkering en hardwerkende minima nog kleiner en wil niemand meer werken!

De uitkering wordt verhoogd maar daarintegen staat wel dat ie voor een veel kortere tijd wordt gegeven... (max drie jaar) dat is nu max 5 jaar als ik me niet vergis... mensen zijn wel verplicht om sneller een baan te zoeken.... en tsja..voor de mensen die gewoon niet WILLEN werken kan je 1001 regeltjes maken maar die krijg je toch niet aan het werk...

Herkeuren? Ik weet niet of dat nou zo gunstig is op dit moment... weet je hoeveel jonge werkelozen zijn? wekeloozheid stijgt als een gek.. bedrijven zijn aan het outsourcen en aan het reorganiseren... er is al geen plek voor de mensen die wel willen werken laat staan voor de mensen die niet willen werken..

asielzoekers.. ja..daar moet idd een stop in komen en gaan kijken WAAROM de mensen uit hun land weg moeten en ook gaan kijken WAT de mensen ons kunnen brengen..een beetje geven en nemen.. Wij geven onderdak en eten..zij verzorgen onze plantsoenn, parken enz..enz... om maar even een voorbeeld te noemen..

Ik ben niet links maar ook niet rechts..ben een beetje gematigd.. :D

Vvvd

Terug
Naar boven