boogie
Huge Freak
- Waardering
- 6
ik vind dat je zo vol woede zit. ik vind dat een btje raar want je hebt ook veel aan Nederland te danken, of is het daar in Brabant werkelijk één grote zooi? Dat je geen aanhanger bent van de PvdA/links en haar ideëen zal me een worst zijn maar om het nou de marokkaan van de politiek te maken vind ik idioot (en bovendien ken je dan de geschiedenis vd nederlandse politiek niet, niet dat dat hoeft, maar doe dan ook niet zulke grote uitspraken).Rob G zei:Jah maar ik ga niet voor de middengroepsinkomens bro
Desalniettemin vind ik toch echt dat linkse partijen veel erger door geslagen zijn in het zwart maken van rechtse partijen. Toen Fortuyn groot werd, werd het door de gehele linkse media en alle linkse partijen afgeschilderd als Hitler de 2e. Hoe lang hebben de linkse partijen de problemen met allochtonen in de doofpot gestoken door iedereen die er wat op aan te merken had als extreem rechts te bestempelen.
Overdrijven is ook een kunst. Ik erken dat daar wel fouten zijn gemaakt, maar tegelijkertijd vind ik nog steeds dat Fortuyn uitspraken deed die totaal niks toevoegden aan het debat. Enkel om de boel op te hitsen imo. Daarnaast vond ik het een vervelende vent die zelf ook maar al te graag persoonlijk werd (zoals jij vind dat bij Fortuyn te ver is gegaan). Ik word sowieso doodziek van dat domme gelul als 'de kogel kwam van links'.
Dat het slecht gaat met huidige regeringspartijen heeft natuurlijk ook wel met de economie te maken. Het is altijd makkelijk regeren in tijden van economische groei. 'Toen paars aan de macht was ging het zo goed met NL', jah nogal wiedus als je kijkt naar de economie op dat moment. Ondertussen hebben ze wel een staadschuld opgebouwd van heb ik jou daar en dan hebben we het nog niet eens over de enorme instroom van migranten, dus als je het mij vraagt hebben de linkse partijen er een flinke puinhoop van gemaakt. Maarja daar kun je uren over discussieren.
ah welja, de puinhopen van paars. Wel, ten eerste waren de paarse kabinetten paars en dus niet rood. Ten tweede zullen er best dikke fouten zijn gemaakt, maar je gaat mij niet vertellen dat dat een rampzalige periode in Nederland was. Sterker nog; zo goed hebben we het nog nooit gehad. Wellicht heeft die periode de Nederlander wat te veel verwend, zodoende dat het tegenwoordig bijna tot een kunst verheven is om je ongenoegen te uiten.
Toch hoop ik onder het genot van een shakeje gezamenlijk berusting te vinden