XXL Nutrition

peiling de Hond: 'PVV grootste'

Ik snap je punt aangaande het "zuilensysteem" waar je waarschijnlijk naar doelt. Er zitten alleen wel haken en ogen aan. Mensen die in eerste instantie naar de moskee zouden gaan, gaan nu boos thuis zitten dat de samenleving hen niet accepteren. Dat kan leiden tot nog veel grotere problemen. Het is niet zo dat alle moslims ineens allemaal vrijwilligerswerk gaan doen en de ideale burger worden als je een moskee sluit, het zal eerder het tegenovergestelde zijn.

Over de "invloed van de islam door de extra moskeeën": Hoeveel mensen zullen nou echt zich bekeerd hebben omdat er zo'n fancy gebouw in hun wijk komt te staan? Je vergeet even het cruciale marktmechanisme; vraag en aanbod. De moskee komt omdat er moslims zijn, de moskee is er voor de moslims. De moslims zijn er niet voor de moskee, er zullen niet plotsklaps 5 miljoen moslims op komen doemen als er een moskee komt.

Daarnaast is het ook grondrechtelijk niet haalbaar, vrijheid van geloof.

Hoe komt het dat de sjeik van Saudi Arabië niet zelf gaat vechten of aanslagen gaat plegen? Hij heeft een goed leven, geen enkele zin om zich dood te werken voor het "geloof". Het geloof is gewoon een soort "casus belli" om even lekker je eigen situatie in het land te verstevigen door met gelijkgestemden het regime omver te gooien. Dit zien we al eeuwenlang, ook in het ons zo mooie Europa. Waarom het hier al voorbij is, komt alleen maar omdat wij als samenleving verder zijn.

Het feit dat je noemt dat de meeste moorden (moorden is wat objectiever dan aanslagen) door moslims gepleegd worden; fantastisch oogkleppengedrag, chapeau. Je lijkt even heel Latijns-Amerika vergeten te zijn. Hoogst aantal moorden per jaar: Honduras. Top 20 gevaarlijkste steden; Allen in Latijns-Amerika. En vriendelijke vriend raad eens: zij zijn allemaal van jouw vriendelijke christelijke geloof. Wat zet hen aan tot deze daden vraag je je nu af. Nou niet geloof, maar het isoleren van de samenleving door zich aan te sluiten tot sektes/bendes. En waarom ze daar in de eerste plaats naartoe gaan, is in bijna alle gevallen vanwege een sociaal-economische kutsituatie.

Blijf me toch weer verbazen of het inzichtelijk vermogen van sommige mensen hier :o

17 jaar en sickening intelligentie.

Bravo man, respect.

Het is een goede ontwikkeling dat de PVV weer in de groei zit, ook al is het slechts een peiling. Het staat vast dat de PVV bij nieuwe verkiezingen hogere ogen zal gooien dan toen helaas de tweestrijd ontstond tussen PVDA/VVD wat de SP en PVV kiezers heeft gekost.

De PVV is in Nederland de enige partij die serieus weerstand kan (maar belangrijker) wil bieden tegen de groeiende aantallen van personen en instanties die de islam gebruiken om structurele veranderingen teweeg te brengen in de Nederlandse samenleving naar eigen inzicht en uiteraard eigen voordeel.

De balans moet terug, voordat er geen balans meer op te maken is. De PVV is misschien niet de partij waarbij elke maatregel correct is maar welke partij heeft dit wel ?

De grote lijn die de PVV nastreeft is wel degelijk een goede voor de Nederlandse samenleving. Geen tolerante en toegevende trend maar duidelijkheid, balans en grenzen.

Hitler had ook het hoogst aantal stemmen.

Democratie zoals jij die ziet is eigenlijk de dictatuur van de meerderheid. Nooit goed voor minderheden.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

1) Als die sociale positie zo belangrijk is wat betrekking tot terrorisme is het dan niet helemaal een idee om alle moskeeën te sluiten zodat (ervan uitgaande dat) een slechte sociale positie nog minder kan leiden tot terrorisme ?

2)Binnen de islam/islamitische gemeenschap is juist een opzichzelf staande sociale cohesie ontstaan die simultaan loopt aan de sociale cohesie die jij bedoeld. Dit is juist ontstaan door de tolerantie die WIJ hebben gehad jegens een geloof dat intolerante kenmerken heeft (druk ik mij nog licht uit).

Conclusie, het sluiten van alle moskeeën zal de invloed van islam verkleinen en daarmee de kans op de sociale cohesie zoals jij die bedoeld vergroten.

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Het is overigens geen toeval dat in een land als Libie, Egypte, Irak, Syrie, Marokko waar een 'dictator' aan de macht was/is om de bewegingsvrijheid van islam te kaderen waar we in Europa met tolerant denken een perfecte samenleving te doen ontstaan.

En hoe wil je dat gaan realiseren, moskeeen sluiten?
Alle moskeeen? Er bestaan gelukkig zoiets als internationale verdragen en wetgeving die mensen het recht geeft een gebedshuis te hebben.

Hoe komt het toch dat ideeen van extreem-rechts altijd zo absurd onrealistisch zijn?

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Ik denk dat je het als minderheid behoorlijk zwaar hebt in dat soort wijken. Kan je als westerse dame nog normaal in zo'n wijk lopen zonder voor h**r te worden uitgemaakt?

Hoe lang zal het duren voordat je wordt lastig gevallen als je er met een keppeltje op zou lopen? Ik denk niet dat het allemaal zo easy is als jij schetst. Ja ,als "normale" jongeman die netjes zijn bek dicht houdt zou je misschien geen last hebben, zoals EricR altijd met trots zegt er normaal te kunnen lopen. Maar ben je een minderheid dan wordt het een heel ander verhaal.

Ik ben geboren en getogen in Gent en dat is echt een brave stad. Zelf de wijken waar de mensen grotendeels van maghrebijnse origine zijn, zijn redelijk gematigd en reageren niet als er ongesluierde vrouwen wat "zomers" gekleed lopen.

En de jongere generatie die daar nu aan het opgroeien is spreekt zelf geen Marokkaans of Arabisch meer. Ze schelden elkaar uit in eht Gents dialect. Zalig om zien;

Het is een probleem die geleidelijkaan zal uitsterven.
De radicale interpretatie van de islam vond tijdelijk wat steun door het meten met twee maten en gewichten van het Westen maar door de sociale media is dat effect aan het verdwijnen omdat moslims steeds meer en meer seculier worden. Ja, het is wel zo dat diegene die dan wel religieus blijven wel meer lawaai maken en "gevaarlijkere" daden stellen, maar die groep is aan het krimpen, alsook de steun, daar die nooit echt groot is geweest.

Laatst bewerkt:
En hoe wil je dat gaan realiseren, moskeeen sluiten? Alle moskeeen? Er bestaan gelukkig zoiets als internationale verdragen en wetgeving die mensen het recht heeft een gebedshuis te hebben. Hoe komt het toch dat ideeen van extreem-rechts altijd zo absurd onrealistisch zijn?
Wie heeft die internationale verdragen en wetgeving geratificeerd?
Neem nu op 1 Juni 2005, de dag dat Nederland massaal 'nee' stemt tegen de Europese Grondwet. Een schok voor de regering, maar ook een tegenvaller op Europees niveau; Het altijd zo bereidwillige Nederland komt ineens in opstand en dat laat velen verbaasd achter.
Alleen leden van het Europees parlement stemden voor want zij krijgen veel geld van de EUSSR en zij willen hun postje niet verliezen.
Wie met gezond verstand die verdragen doorleest die pleit voor het terugtrekken uit ALLE internationale verdragen.
th?id=HN.jpg
th?id=HN.jpg

Wie heeft die internationale verdragen en wetgeving geratificeerd?
Neem nu op 1 Juni 2005, de dag dat Nederland massaal 'nee' stemt tegen de Europese Grondwet. Een schok voor de regering, maar ook een tegenvaller op Europees niveau; Het altijd zo bereidwillige Nederland komt ineens in opstand en dat laat velen verbaasd achter.
Alleen leden van het Europees parlement stemden voor want zij krijgen veel geld van de EUSSR en zij willen hun postje niet verliezen.
Wie met gezond verstand die verdragen doorleest die pleit voor het terugtrekken uit ALLE internationale verdragen.
th?id=HN.jpg
th?id=HN.jpg

Zowat de hele wereld en gelukkig maar.
Internationaal verdrag voor de rechten van de mens,... Europees Verdrag....,

Terugtrekken uit al deze internationale verdragen????? Tjonge jonge, het niveau daalt hier weer sneller dan ooit. Weet je wel hoeveel geluk we hebben dat deze verdragen bestaan. Lees ze eens en prijs je dan maar gelukkig
En de reden waarom men in Nederland in 2005 tegenstemden hadden niks te maken met islamisering en dergelijke meer.
Gooi verdomme niet alles op een hoopje; Hier wat info zodat je wat minder onzin vertelt in een volgend debat:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederl...tot_vaststelling_van_een_Grondwet_voor_Europa

"De vraagstelling van het referendum in Nederland luidde:

"Bent U voor of tegen instemming door Nederland met het verdrag tot vaststelling van een grondwet voor Europa?"

"Redenen[bewerken]
Uit een onderzoek van Maurice de Hond[1] bleek dat er verschillende redenen waren voor de verwerping van de Grondwet. Zowel voor- als tegenstanders hadden redenen die niet zozeer met de inhoud van de Grondwet te maken hadden, zoals steun aan- of afwijzing van het Kabinet-Balkenende II en de eventuele toetreding van Turkije tot de EU, maar ook redenen die wel degelijk de inhoud van de Grondwet betroffen. Een ruime meerderheid van de door De Hond ondervraagden gaf aan dat in hun ogen de Europese Unie over zaken die dicht bij de burgers liggen, minder te zeggen moet krijgen."

Toont aan dat mensen iets verwerpen, om de verkeerde redenen; Dus, bevestigt dat een democratie een dictatuur kan zijn van de meerderheid. En bij deze, de dommere meerderheid.

Gevaren van naam claimen.

Zowat de hele wereld en gelukkig maar. Internationaal verdrag voor de rechten van de mens,... Europees Verdrag...., Terugtrekken uit al deze internationale verdragen????? Tjonge jonge, het niveau daalt hier weer sneller dan ooit. Weet je wel hoeveel geluk we hebben dat deze verdragen bestaan.
Rechten van de mens.. Napoleon reeds stelde dat mensen geen rechten hebben. We leven met de illusie dat we rechten hebben zodat we ons kalm zullen houden. Maar als de nood aan de man is.

http://www.youtube.com/watch?v=TB3YB7UoC3M

Zowel voor- als tegenstanders hadden redenen die niet zozeer met de inhoud van de Grondwet te maken hadden, zoals steun aan- of afwijzing van het Kabinet-Balkenende II en de eventuele toetreding van Turkije tot de EU, maar ook redenen die wel degelijk de inhoud van de Grondwet betroffen. Een ruime meerderheid van de door De Hond ondervraagden gaf aan dat in hun ogen de Europese Unie over zaken die dicht bij de burgers liggen, minder te zeggen moet krijgen." Toont aan dat mensen iets verwerpen, om de verkeerde redenen; Dus, bevestigt dat een democratie een dictatuur kan zijn van de meerderheid. En bij deze, de dommere meerderheid.
Democratie : als verkiezingen iets konden veranderen hadden ze die allang VERBODEN.
Alle kandidaten worden gescreend alvorens zij worden toegelaten tot een functie. Als er maar enig vermoeden bestaat dat een kandidaat op een verkiezingslijst iets wil veranderen dan krijgen zij geen media aandacht en worden zij door iedereen tegengewerkt. Wij leven dus in een schijn democratie om dit uit te leggen heb ik een oud filmpje uit de Nederlandse politiek. http://www.youtube.com/watch?v=phO1ZmYQ3i8

Rechten van de mens.. Napoleon reeds stelde dat mensen geen rechten hebben. We leven met de illusie dat we rechten hebben zodat we ons kalm zullen houden. Maar als de nood aan de man is.

http://www.youtube.com/watch?v=TB3YB7UoC3M

Democratie : als verkiezingen iets konden veranderen hadden ze die allang VERBODEN.
Alle kandidaten worden gescreend alvorens zij worden toegelaten tot een functie. Als er maar enig vermoeden bestaat dat een kandidaat op een verkiezingslijst iets wil veranderen dan krijgen zij geen media aandacht en worden zij door iedereen tegengewerkt. Wij leven dus in een schijn democratie om dit uit te leggen heb ik een oud filmpje uit de Nederlandse politiek. http://www.youtube.com/watch?v=phO1ZmYQ3i8

So close, yet so far away.

Mat waar zit je met The wire?

• Topic Starter Topic Starter
Hitler had ook het hoogst aantal stemmen. Democratie zoals jij die ziet is eigenlijk de dictatuur van de meerderheid. Nooit goed voor minderheden. ---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

En hoe wil je dat gaan realiseren, moskeeen sluiten? Alle moskeeen? Er bestaan gelukkig zoiets als internationale verdragen en wetgeving die mensen het recht geeft een gebedshuis te hebben. Hoe komt het toch dat ideeen van extreem-rechts altijd zo absurd onrealistisch zijn? ---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Ik ben geboren en getogen in Gent en dat is echt een brave stad. Zelf de wijken waar de mensen grotendeels van maghrebijnse origine zijn, zijn redelijk gematigd en reageren niet als er ongesluierde vrouwen wat "zomers" gekleed lopen. En de jongere generatie die daar nu aan het opgroeien is spreekt zelf geen Marokkaans of Arabisch meer. Ze schelden elkaar uit in eht Gents dialect. Zalig om zien; Het is een probleem die geleidelijkaan zal uitsterven. De radicale interpretatie van de islam vond tijdelijk wat steun door het meten met twee maten en gewichten van het Westen maar door de sociale media is dat effect aan het verdwijnen omdat moslims steeds meer en meer seculier worden. Ja, het is wel zo dat diegene die dan wel religieus blijven wel meer lawaai maken en "gevaarlijkere" daden stellen, maar die groep is aan het krimpen, alsook de steun, daar die nooit echt groot is geweest.

1)Democratie zoals ik die zie is er een die de onbalans moet wegnemen die er was/is. In Nederland is jarenlang met twee maten gemeten als het ging om multiculti theorie tegenover realisme. De PVV is de enige die dit proces versneld kan rechtzetten.

2)extreem rechts ? Je hebt al vaker laten zien niet correct te zijn in discussies gelukkig zijn we het schrik effect van die term al voorbij doordat nietsnutten als jij deze op jan en alleman hebben geplakt.

3)Het interesseert mij geen reet waar jij geboren en getogen bent. Ik kom uit de Randstad in NL, de moskeeën zitten hier vol, er worden er hier genoeg bijgebouwd, de hoofddoekjes tieren welig net als de islamitische basisscholen, koranlessen in het weekend en de politiek stimuleert deze ontwikkeling.

Dat de islam een langzame dood zal sterven is een utopie temeer omdat men alles in het werk stelt om het vuurtje heilig te houden, moskeeën zijn maar een facet die dit bewerkstelligen.

1)Democratie zoals ik die zie is er een die de onbalans moet wegnemen die er was/is. In Nederland is jarenlang met twee maten gemeten als het ging om multiculti theorie tegenover realisme. De PVV is de enige die dit proces versneld kan rechtzetten.

2)extreem rechts ? Je hebt al vaker laten zien niet correct te zijn in discussies gelukkig zijn we het schrik effect van die term al voorbij doordat nietsnutten als jij deze op jan en alleman hebben geplakt.

3)Het interesseert mij geen reet waar jij geboren en getogen bent. Ik kom uit de Randstad in NL, de moskeeën zitten hier vol, er worden er hier genoeg bijgebouwd, de hoofddoekjes tieren welig net als de islamitische basisscholen, koranlessen in het weekend en de politiek stimuleert deze ontwikkeling.

Dat de islam een langzame dood zal sterven is een utopie temeer omdat men alles in het werk stelt om het vuurtje heilig te houden, moskeeën zijn maar een facet die dit bewerkstelligen.

Man man man, je slaat alle argumenten door elkaar en ze raken kant noch wal.
Ik weet niet waar ik eerst moet beginnen.

man man man dat dit kan.

Laat gaan Hanssie...ik heb liever geen discussie met jou.
Laten we teruggaan naar de kern van dit onderwerp...

Hahahha, je brengt er ongelooflijk veel irrelevante onzin bij en dan wil je zelf terugkeren naar de kern van dit onderwerp. You must be joking I guess;

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Democratie + een domme ongeïnformeerde bevolking = fail!

Dit DIT DIT

Ik zie nog steeds het probleem niet.

In nederland is er vrijheid van godsdienst. Das de grondwet. Klaar.

Rasechte hollander ben je als je ingaat tegen je eigen grondwet :roflol:

Ik zie nog steeds het probleem niet.

In nederland is er vrijheid van godsdienst. Das de grondwet. Klaar.

Rasechte hollander ben je als je ingaat tegen je eigen grondwet :roflol:

:roflol:

En maar vol blijven houden dat DE oplossing is om alle moskeeën dan maar dicht te gooien, das it mane

Ik snap je punt aangaande het "zuilensysteem" waar je waarschijnlijk naar doelt. Er zitten alleen wel haken en ogen aan. Mensen die in eerste instantie naar de moskee zouden gaan, gaan nu boos thuis zitten dat de samenleving hen niet accepteren. Dat kan leiden tot nog veel grotere problemen. Het is niet zo dat alle moslims ineens allemaal vrijwilligerswerk gaan doen en de ideale burger worden als je een moskee sluit, het zal eerder het tegenovergestelde zijn.

Over de "invloed van de islam door de extra moskeeën": Hoeveel mensen zullen nou echt zich bekeerd hebben omdat er zo'n fancy gebouw in hun wijk komt te staan? Je vergeet even het cruciale marktmechanisme; vraag en aanbod. De moskee komt omdat er moslims zijn, de moskee is er voor de moslims. De moslims zijn er niet voor de moskee, er zullen niet plotsklaps 5 miljoen moslims op komen doemen als er een moskee komt.

Daarnaast is het ook grondrechtelijk niet haalbaar, vrijheid van geloof.

Hoe komt het dat de sjeik van Saudi Arabië niet zelf gaat vechten of aanslagen gaat plegen? Hij heeft een goed leven, geen enkele zin om zich dood te werken voor het "geloof". Het geloof is gewoon een soort "casus belli" om even lekker je eigen situatie in het land te verstevigen door met gelijkgestemden het regime omver te gooien. Dit zien we al eeuwenlang, ook in het ons zo mooie Europa. Waarom het hier al voorbij is, komt alleen maar omdat wij als samenleving verder zijn.

Het feit dat je noemt dat de meeste moorden (moorden is wat objectiever dan aanslagen) door moslims gepleegd worden; fantastisch oogkleppengedrag, chapeau. Je lijkt even heel Latijns-Amerika vergeten te zijn. Hoogst aantal moorden per jaar: Honduras. Top 20 gevaarlijkste steden; Allen in Latijns-Amerika. En vriendelijke vriend raad eens: zij zijn allemaal van jouw vriendelijke christelijke geloof. Wat zet hen aan tot deze daden vraag je je nu af. Nou niet geloof, maar het isoleren van de samenleving door zich aan te sluiten tot sektes/bendes. En waarom ze daar in de eerste plaats naartoe gaan, is in bijna alle gevallen vanwege een sociaal-economische kutsituatie.

Blijf me toch weer verbazen of het inzichtelijk vermogen van sommige mensen hier :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Vind het stukje van steensteen serieus niet bijster intelligent maar het zegt veel over de twee figuren die je spreekwoordelijk een veer in je reet stoppen.

Terug
Naar boven