Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Zo kan je ook beginnen dat een echte rotterdammer niet naar Ajax vertrekt, want als ik mij niet vergis heeft Koeman ook enkele jaren als voetballer versleten bij Feyenoord. Ik vind hem alleszins geen slechte trainer. Kijk wat hij doet met Benfica hij loodste hen naar de 1/8 finales en buiten Simao loopt er daar niet echt een uitschieter rond. Dus haalt hij het uiterste uit de ploeg. ik denk niet dat Benfica de komende jaren opnieuw de 1/8 finales zal halen.We zullen zienmarsu zei:Je snapt het niet. Danny heeft ontelbare prijzen gewonnen en Ajax naar de Wereldbeker geschoten. Die Donald heeft met anti-voetbal twee lelijke kampioenschappen behaalt, maar ondertussen het scoutingsapparaat en de hele club ontmantelt. Danny brengt Ajax in een geleidelijk proces weer terug naar de plek waar Ajax hoort, de Wereldtop. Bovendien wordt een ajacied niet trainer van PSV Eindhoven.
"De technische staf is Ajax niet, het bestuur is Ajax niet, de directie is Ajax niet. Ajax dat zijn jullie!"
Danny Blind - Fenomeen dat Ajax wederom naar de Wereldbeker gaat leiden
. Over blind kan ik zeggen dat de cijfers alleszins niet in zijn voordeel spelen, maar het kan mss wel een grote worden ( trainer dan, want als speler was ie dat
), dat wel.

, maar met een mindere trainer heeft zo'n club meestal het geluk niet aan hun zijde.