- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
....kan er gelijk een beel gevormd worden hoe de kansen voor de verschillende atleten op de Arnold Classic, Australian GP en de New Zeeland GP
.Zaterdag 16 februari zal de live webcastvan de Iron Man om
09.30 AM (Pre judging) en 06.00 PM (Finale) plaats hebben. Dit zijn Amerikaanse tijden (L.A.), dus misschien dat iemand ze om kan zetten naar Nederlandse tijden.

.Zaterdag 16 februari zal de live webcastvan de Iron Man om
09.30 AM (Pre judging) en 06.00 PM (Finale) plaats hebben. Dit zijn Amerikaanse tijden (L.A.), dus misschien dat iemand ze om kan zetten naar Nederlandse tijden.
Wie zet ff die tijden om naar de Nederlandse tijden.
Wij lopen 9 uurtjes voor op L.A. dus :
Pre-Judging : zaterdag 16 februari 2008, 18:30 uur
Finale : zondag, 17 februari 2008, 03:00 uur
, gaat laat worden maar ik zit er zeker voor
met het huidige deelnemersveld en twee Nederlanders op het podium.
...voor mij een outsider om een top 5 klassering te pakken.
....bovenstaande pro's gaan denk ik niet de top 10 halen maar blijven natuurlijk toppers. Paul Baker heeft denk ik nog wel wat mogelijkheden in de toekomst maar zal zijn benen flink moeten gaan op trekken en een aantal kg's
.Wij lopen 9 uurtjes voor op L.A. dus :
Pre-Judging : zaterdag 16 februari 2008, 18:30 uur
Finale : zondag, 17 februari 2008, 03:00 uur
Welke DBB-ers zitten straks ook met wallen onder de ogen
....ben toch niet de enige die gaat kijken he
.
.Ga er vanuit dat deze gasten geen probleem mogen vormen voor Khalid en Neset....succes manne, neem aan dat jullie al op het vliegtuig zitten
.

Want die gasten zien er zo slecht uit?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
maar deze gasten zijn niet van het niveau Phil Heath, Silvio Samuel, Toney Freeman, Johnny Jackson
en schat Khalid en Neset iets hoger in mits ze in vorm staan, dan b.v. Baker, Yildrim en Pica.
.Neemaar deze gasten zijn niet van het niveau Phil Heath, Silvio Samuel, Toney Freeman, Johnny Jackson
en schat Khalid en Neset iets hoger in mits ze in vorm staan, dan b.v. Baker, Yildrim en Pica.
Ben positief over een aardige klassering m.b.t. Khalid en Neset.
Neemaar deze gasten zijn niet van het niveau Phil Heath, Silvio Samuel, Toney Freeman, Johnny Jackson
Ben positief over een aardige klassering m.b.t. Khalid en Neset.
Je vergeet gasten als Troy Alves, Silvio Samuel, David Henry en Gustavo Badell voor het gemak even. Dan heb je ook nog beesten als Will Harris, Eddie Abbew. Allemaal gasten op de Olympia hebben gestaan terwijl de NL'ers nog niet eens in de top 10 zijn gekomen van de kleinere pro wedstrijden. Je hebt ook nog jongens als Desmond Miller en Omar Deckard.....niet de mooiste BB'ers, maar wel een stuk groter dan onze jongens. Nee, ik zie Neset en Khalid echt niet in de top 10 eindigen en waarom zal overduidelijk worden als je ze naast die andere gasten ziet. Die zijn gewoon veel completer.
Welke DBB-ers zitten straks ook met wallen onder de ogen
....ben toch niet de enige die gaat kijken he
.