AndroidHealthClinic

De Iron Man met misschien ook Nederlandse deelnemers !

kamili ziet er niet uit, check die onderarmen, zijn nog niet eens 40cm volgens mij.

Rusty Jeffers 4 weeks out.

jeffers1.jpg

jeffers2.jpg

Rusty Jeffers 4 weeks out.

Met dank aan Dave Hawk weer :D

• Topic Starter Topic Starter
Afgaande op de laatste foto's en informatie ga ik toch voor de vogende
top 5:study:.

1. Phil Heath
2. Toney Freeman
3. Silvio Samuel
4. Gustavo Badell
5. Johnny Jackson

Al zie ik in Will Harris, Dave Henry en Troy Alves outsiders, die zomaar de top 5 kunnen binnenkomen mits ze in topvorm staan. Waanzinnige line up daar op de Iron Man en kan eigenlijk niet wachten om volgende week de live webcast te bekijken:coffeepc:....kan er gelijk een beel gevormd worden hoe de kansen voor de verschillende atleten op de Arnold Classic, Australian GP en de New Zeeland GP;).

neset gaat voor een spektakel zorge let op

Zaterdag 16 februari zal de live webcast:coffeepc: van de Iron Man om
09.30 AM (Pre judging) en 06.00 PM (Finale) plaats hebben. Dit zijn Amerikaanse tijden (L.A.), dus misschien dat iemand ze om kan zetten naar Nederlandse tijden;).

Waar zijn die rekenwonders op DBB:sad::scratch:.

Zaterdag 16 februari zal de live webcast:coffeepc: van de Iron Man om
09.30 AM (Pre judging) en 06.00 PM (Finale) plaats hebben. Dit zijn Amerikaanse tijden (L.A.), dus misschien dat iemand ze om kan zetten naar Nederlandse tijden;).

Wie zet ff die tijden om naar de Nederlandse tijden;):cool:.

Waar zijn die rekenwonders op DBB:sad::scratch:.

Wij lopen 9 uurtjes voor op L.A. dus :

Pre-Judging : zaterdag 16 februari 2008, 18:30 uur
Finale : zondag, 17 februari 2008, 03:00 uur

Foto van Troy Alves

troyalves.jpg

Troy Alves

Met dank aan Dave Hawk :D

Ongelooflijk wat een armen. Foto lijkt iets vertekend, of niet?

Jaaaaaaaaaa klasse Davy !!!!!:cool:, gaat laat worden maar ik zit er zeker voor:coffeepc: met het huidige deelnemersveld en twee Nederlanders op het podium.

Troy Alves is idd big en staat in waanzinnige vorm en dat terwijl hij toch ook al bijna 42 jaar is:eek:...voor mij een outsider om een top 5 klassering te pakken.

Een aantal fotootjes van Dave Hawk

yildrim.jpg

Mehmet Yildrim

paulha1.jpg

Paul Baker

2qm2ek5.jpg

Gian Enrico Pica

Met dank aan Dave Hawk :D

Bedankt weer Davy:cool:....bovenstaande pro's gaan denk ik niet de top 10 halen maar blijven natuurlijk toppers. Paul Baker heeft denk ik nog wel wat mogelijkheden in de toekomst maar zal zijn benen flink moeten gaan op trekken en een aantal kg's;).

Gaat een mooie strijd worden, ook onder de top 5 als ik verschillende deelnemers zo langs heb zien komen.

:DWelke DBB-ers zitten straks ook met wallen onder de ogen:coffeepc::D....ben toch niet de enige die gaat kijken he:eek:???.

Want die gasten zien er zo slecht uit? ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee:finger: maar deze gasten zijn niet van het niveau Phil Heath, Silvio Samuel, Toney Freeman, Johnny Jackson;) en schat Khalid en Neset iets hoger in mits ze in vorm staan, dan b.v. Baker, Yildrim en Pica.

Ben positief over een aardige klassering m.b.t. Khalid en Neset:cool:.

Nee:finger: maar deze gasten zijn niet van het niveau Phil Heath, Silvio Samuel, Toney Freeman, Johnny Jackson;) en schat Khalid en Neset iets hoger in mits ze in vorm staan, dan b.v. Baker, Yildrim en Pica.

..nou dat weet ik nog zo snel niet, vind deze gast er toch wel goed bij staan..

Je vergeet gasten als Troy Alves, David Henry en Gustavo Badell voor het gemak even. Dan heb je ook nog beesten als Will Harris, Eddie Abbew. Allemaal gasten op de Olympia hebben gestaan terwijl de NL'ers nog niet eens in de top 10 zijn gekomen van de kleinere pro wedstrijden. Je hebt ook nog jongens als Desmond Miller en Omar Deckard.....niet de mooiste BB'ers, maar wel een stuk groter dan onze jongens. Nee, ik zie Neset en Khalid echt niet in de top 10 eindigen en waarom zal overduidelijk worden als je ze naast die andere gasten ziet. Die zijn gewoon veel completer.

Laatst bewerkt:
Je vergeet gasten als Troy Alves, Silvio Samuel, David Henry en Gustavo Badell voor het gemak even. Dan heb je ook nog beesten als Will Harris, Eddie Abbew. Allemaal gasten op de Olympia hebben gestaan terwijl de NL'ers nog niet eens in de top 10 zijn gekomen van de kleinere pro wedstrijden. Je hebt ook nog jongens als Desmond Miller en Omar Deckard.....niet de mooiste BB'ers, maar wel een stuk groter dan onze jongens. Nee, ik zie Neset en Khalid echt niet in de top 10 eindigen en waarom zal overduidelijk worden als je ze naast die andere gasten ziet. Die zijn gewoon veel completer.

Inderdaad, zou mijn geld ook niet zetten op Neset en Khalid, Gaan zeker de top 10 niet halen!

Terug
Naar boven