AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zijn mensen die tegen immigratie zijn zoals mijn altijd discriminerend? 15% ofzo van de populatie is marokaans in belgie denk ik, er is geen tv kanaal van de staat voor de islam, om onze marokaanse groep, ook zie ik geen marokanen in het parlement, in de uk is dit anders, en van wat ik gehoord heb is half van de populatie in de gevangenis daar voor het meeste britisch, wat natuurlijk ook weer anecdotisch is en totaal niet van mij komt, maar lijkt me toch dat immigratie hier beter gaat dan in Belgie.

In Bradford word er een moskee gebouwd, heb er nix tegen, islam is onderdeel van onze cultuur, maar de problemen die immigranten veroorzaken, massale criminaliteit (ik kan het zo verwoorden als je het bekijkt in contrast met de populatie van belgie in de gevangenis) wanneer we altijd duidelijk moeten maken dat het een minimale minderheid is van al die immigranten, moeten opgelost worden, ook is massaimmigratie van immigranten die niet van een war torn country komen omverantwoord, massale immigratie verandert onze cultuur (ze groepen samen, spreken een andere taal, het is totaal anders in borgerhout bijvoorbeeld dan merksem en je voelt je er niet thuis, niet dat ik zeg dat ze zich niet aanpassen aan onze cultuur, het is gwn een society in een society en een te grote hoeveelheid van de populatie is anti immigratie wat voor haat zorgt, op beide kanten.

Als iedereen pro immigratie was, en het werkte zoals in Canada was het geen problem.

Lol begrijp ik geen hol van, maar klinkt grappig. Oh wacht, sommige geloven de media.
Vladimir putin is de duivel, en Donald trump is zijn helper, die Russia hacking hysteria, en dan de nieuwe hype is hysterisch, wel triest eigenlijk, nu dat nieuws meer entertainment is

Vladimir putin is de duivel, en Donald trump is zijn helper, die Russia hacking hysteria, en dan de nieuwe hype is hysterisch, wel triest eigenlijk, nu dat nieuws meer entertainment is
Mensen geven mensen zoals putin en donald enkel macht door te geloven in de media en ideeën die ze toelaten... wat heeft iemand gelijk donald, verkozen of niet nu te zeggen als niemand luistert naar wat die zegt, een handje vol mensen multinationels voert enkel zijn taken uit, waaronder enkele media directeurs etc... en deze delegeren naar beneden toe wat hun werknemers moeten doen. En geloof mij maar ne werknemer doet vuil werk voor zijn eigen een betere positie te vergaren. Het probleem hier is alles en iedereen en niet de appel of het ei. Ofzoiets... makes sense right. I'm outta here... no point.

De media verspreid alleen propaganda over Donald trump en putin, wat is er eigenlijk zo slecht ivm met Donald trump? van al zijn policies ben ik alleen slecht tegen zijn support voor de oolindustrie, dat hij gek is maakt niet veel verschil over het beleid hij gaat voeren,.

De media verspreid alleen propaganda over Donald trump en putin, wat is er eigenlijk zo slecht ivm met Donald trump? van al zijn policies ben ik alleen slecht tegen zijn support voor de oolindustrie, dat hij gek is maakt niet veel verschil over het beleid hij gaat voeren,.
Raar genoeg zijn de oliegiganten sjeeks enzo en zijn die niet vaak moslim? Raar he eens er geld mee gepaard is zijn ze allemaal goeie vriendjes... Kotsen. Neje de mensen wijsmaken dat ze elkaars vijanden zijn zodat ze niet samenwerken en zelf het geld verdienen... divide and conquer.

Wtf, Donald trump is gwn een business man en wil niet afhankelen zijn van moslimlanden door de keystonepipeline, wat de us met 20 of 40% crude oil van Canada voorziet, en de 700 million of billion olie onder de us soil opgraven, maar eerst moet hij uit het paris climate agreement geraken.

Salafism is advancing in Belgium, a leaked report from the country’s coordination body for threat assessment says, adding that Wahhabi TV stations and online media operate freely while radical literature can be found in most Islamic bookshops.

The report by the Coordination Unit for Threat Analysis (OCAM), a special body which works in cooperation with security and intelligence agencies to assess the level of terrorist threat in Belgium, was leaked by De Standaard newspaper on Wednesday.

“An increasing number of mosques and Islamic centers in Belgium are controlled by the Wahhabism,” the document states.

Read more
582b6a27c461883b7c8b45cd.jpg
Belgium warns EU of larger influx of returning jihadists, urges greater intelligence cooperation
Wahhabism, a strict form of Islam promoted inside Saudi Arabia as well as through government programs abroad, has indirectly encouraged the rise of Islamic State (IS, formerly ISIS/ISIL). It is sometimes considered the true Salafist movement, and calls for a return to the original “purity” of Islam.

The movement’s tenets include the supremacy of Sharia law, the idea of violent jihad, and takfirism, which encourages the killing of Muslims considered heretics for not following its interpretation of Islam.

The Coordination Unit for Threat Analysis (OCAM) calls Wahhabism “one-dimensional Islam,” adding that it is "spreading in the Muslim world, including Muslim minorities in the West.” According to the report, many Sunni Muslims consider Wahhabi principles to be the norm these days.

Wahhabi supporters try “to turn away Muslims from West European values and standards,” which they perceive as being contrary to the teachings of the Koran, according to OCAM.

De Standaard, which read the report, says that Wahhabi imams regularly preach in Belgian mosques and many mosques are strictly Wahhabist, particularly in the cities of in Brussels, Antwerp, and Mechelen. There are even Wahhabi TV channels and online media, according to the report.

“Most Islamic bookshops and online stores in Belgium offer exclusively Wahabist, Salafist [content] printed in Arabic or in translation.”

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Supporters of ultra-conservative Salafist Muslim group set up a stand handing out German-language versions of the Koran at the Potsdamer Platz square in downtown Berlin, April 14, 2012.© Tobias Schwarz / Reuters
Thus, “a moderate imam in his mosque” can do nothing about this “media violence,” the report concludes.

OCAM CEO Paul Van Tigchelt refused to comment on the leaked report to De Standaard.

Belgium has been on high alert since twin suicide bombings hit Zaventem Airport and Maelbeek metro station on last March. The station is near the buildings of the EU Commission and the Council of the European Union, as well as the headquarters of NATO.

Numerous raids have been conducted in the mainly Muslim Molenbeek area of Brussels, which is often referred to as an “Islamist hotspot.” Many of the suspects involved in the Paris attacks grew up and lived in Molenbeek, including terrorist mastermind Abdelhamid Abaaoud, the Abdeslam brothers, and Mohamed Abrini, who was also involved in the Brussels attacks.

In November, Belgian Foreign Minister Didier Reynders warned the EU of an increasing influx of returning fighters who could carry out terrorist attacks in Eur
Een direct gevolg van het extreme links regime dat massaimmigratie heeft toegelaten, terwijl de problemen veroorzaakte door moslims samen te pakken genegeerd worden, immigratie is een totale fail in be, er is een politieke groep met vooral marokanen in, geen tv kanaal voor moslims, een moskee is totaal taboe, immigratie gaat op deze manier niet, in belgie zijn mensen pro immigratie in total denial van de problemen die marokanen veroorzaken, terwijl de populatie in de gevangenissen zowat 90% allochten is, srry heb geen nummers, is anecdotisch bewijs geconfirmeerd door andere gevange, heb jaren terug wel gehoord in een politiestation dat de laatste jaren oost europeanen een groter problem zijn.

Iiig, het ontkennen van problemen lijd tot mensen die tegen immigratie te zijn, te generaliseren, wat haat veroorzaakt in beide groepen, er is veel werkloosheid in borgerhoud en molenbeek, laten we klaar zijn dat het hier om een zeer minimale groep gaat van de immigranten.

Het problem is dat de jeugd een groep in een groep vormd, en dan letterlijk klein mannen trainen autos te stelen, althans volgens mn marokaanse maat, die constant het gevangenis in en uit gaat.

Lack of proper immigration, acceptance of the general population, het isongelooflijk dat een moskee of een staatskanaal voor moslims totaal taboe is terwijl zowat 15-20% van de populatie moslim is, en dan ze bij mekaar stacken, zodat je groetep within groepen krijgt, en dan met moskees die haat versprijden, is die de sociale media enorm effectief gebruikt zijn men ervan surprised er zijn veel extremisten, en moslims krijgen de schuld, terwijl de islaam is a peacefull religion, zelfde als Christianity, ik maak nog een post dat meer ingaat over de oorzaak van terrorisme.

omg, much needed topic coming, islam is geen haatvol geloof, je moet de historiek van the middle east beter kennen.

Als dat een onderdeel van de islam is, waarom gebeurd dit niet dan in alle islam landen? Heb hier trouwens een Koran, is geen boek dat haat verspreid (heb een bijbel en Koran aangezien je niet dat een conclusie kan komen dat god niet bestaat zonder open ervoor te zijn, maar dat is een andere discussie, het is interessant leesmateriaal, het nieuwe testament dan in de bijbel, het oude testament staat vol bullcrap, het nieuwe testament zegt niets dat de wetenschap kan disproven, net zoals Stephen hawking ben ik open voor een creator, het universum het er geen nodig btw, according to hes latest book, but theres no conclusive evidence
im going offtopic haha

omg, much needed topic coming, islam is geen haatvol geloof, je moet de historiek van the middle east beter kennen.

Als dat een onderdeel van de islam is, waarom gebeurd dit niet dan in alle islam landen? Heb hier trouwens een Koran, is geen boek dat haat verspreid (heb een bijbel en Koran aangezien je niet dat een conclusie kan komen dat god niet bestaat zonder open ervoor te zijn, maar dat is een andere discussie, het is interessant leesmateriaal, het nieuwe testament dan in de bijbel, het oude testament staat vol bullcrap, het nieuwe testament zegt niets dat de wetenschap kan disproven, net zoals Stephen hawking ben ik open voor een creator, het universum het er geen nodig btw, according to hes latest book, but theres no conclusive evidence
im going offtopic haha
Onwetendheid is overal.... je moest eens weten wat er in je lichaam allemaal van schepping(mogelijk leven, leven) aanwezig is en als je daar je geest voor opende maar nee, mensen geloven niet dus hoe kan er dan ooit iets gevonden worden dat nog niet zichtbaar is. Onwetendheid en zo geprogrammeerd(washed) zijn dat ze zelfs niet willen weten.

im going offtopic haha
Ik dacht dat je van de drugs af was.

Onwetendheid is overal.... je moest eens weten wat er in je lichaam allemaal van schepping(mogelijk leven, leven) aanwezig is en als je daar je geest voor opende maar nee, mensen geloven niet dus hoe kan er dan ooit iets gevonden worden dat nog niet zichtbaar is. Onwetendheid en zo geprogrammeerd(washed) zijn dat ze zelfs niet willen weten.
Ben jij zijn dealer :roflol:

Ik dacht dat je van de drugs af was.

Ben jij zijn dealer :roflol:
Coole reply?

just google origin of terrorism.

Ik educeer me graag over verschillende topics, er is niets mis met de content van de bijbel of de Koran te lezen, en zelf uit te vinden ofdat de islam nu zon haatvol geloof is.

Check mn sig

Ik heb de koran gelezen en kan nou niet bepaald zeggen dat het een onderdeel is van de Nederlandse cultuur.
Ik zou eerder zeggen dat deze haaks staat op onze cultuur.

Dat de huidige terreur in de westerse wereld grotendeels wel de schuld is door de westerse bemoeizucht in het Midden-Oosten ben ik het wel mee eens. We hebben daar niks te zoeken.

Gaan we weer voor 2 leuke weken :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven