Fitness Seller

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen zin om 46 pagina's door te lezen, maar laat dit een waarschuwing zijn "ik ben moslim en dus gevaarlijk".
Ik wil dus bij elke post het maximale aantal karma dat je kan delen en jullie gaan al mijn posts liken, begrepen?

En anders, trakteer ik op Marokkaanse koekjes en zullen jullie allemaal niet lean zijn voor de zomer.
:burns:

Geen zin om 46 pagina's door te lezen, maar laat dit een waarschuwing zijn "ik ben moslim en dus gevaarlijk".
Ik wil dus bij elke post het maximale aantal karma dat je kan delen en jullie gaan al mijn posts liken, begrepen?

En anders, trakteer ik op Marokkaanse koekjes en zullen jullie allemaal niet lean zijn voor de zomer.
:burns:
Je kunt van mij de pest pl**ris krijgen, als jij mij geen karma geeft rot je maar een eind op ellendige stoephoer.

50940778_114764059607329_8454222967000268800_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

182 terroristen en radicale gedetineerden alweer vrij

4 uur geleden
https://www.msn.com/nl-be/sport/voe...s-er-normaal-gezien-bij/ar-BBSIWOv?li=BBqiQ9V

$.jpg
© Belga

182 terroristen, handlangers van terroristen, haatpredikers en geradicaliseerde gevangenen zijn alweer vrijgelaten uit de gevangenis. Allemaal waren ze veroordeeld voor terreurmisdrijven sinds de opmars van IS en het begin van de Syrische burgeroorlog in 2011. Dat blijkt uit cijfers die minister van Justitie Koen Geens gaf aan sp.a-Kamerlid Annick Lambrecht en die vandaag in De Tijd staan.

Het gros (74) zijn mensen die in de terrorismedatabank staan en die de veiligheidsdiensten dus prioritair moeten opvolgen. Geens benadrukt dat geradicaliseerde gevangenen nooit zomaar worden vrijgelaten. Voordat ze de gevangenis verlaten, vertrekt een stroom van inlichtingen naar de bevoegde veiligheidsdiensten en naar de justitiehuizen die de ex-gevangenen opvolgen. Ook de lokale 'task forces' volgen volgens Geens iedereen die gelinkt wordt aan terrorisme, ongeacht of ze al in de gevangenis zaten.

Momenteel zitten nog 230 terroristen, handlangers, strijders en geradicaliseerde gedetineerden achter de gevangenismuren. Slechts 24 van hen zitten in de extra beveiligde en afgesloten 'DeRadEx'-afdelingen in Hasselt en Ittre. En amper 88 zitten in Vlaamse gevangenissen.

en het gaat maar dagelijks door....

shutterstock_587220452-e1548405880441.jpg

Duitsland: Meisje (17) zwaargewond na aanval asielzoekers
Door
Tom Lallemand
-
25 januari 2019 - 09:45

In Duitsland is een 17-jarig meisje zwaargewond geraakt nadat ze belaagd werd door twee Afghaanse asielzoekers. Ze wilde ontsnappen door op een bus te springen, maar de asielzoekers trokken het meisje uit de rijdende bus. Dat meldt de Duitse krant Die Welt. Eén van de Afghaanse asielzoekers zit in de cel, de andere werd alweer vrijgelaten.

De feiten dateren van zaterdagavond en vonden plaats in de Duitse stad Minden, nabij Hannover. Een 17-jarig meisje stond er samen met een vriendin op de bus te wachten, toen ze belaagd werden door twee Afghaanse asielzoekers. De asielzoekers waren merkbaar dronken en probeerden de meisjes te betasten, waarna de meisjes het op een lopen zetten.

Rijdende bus
Ze zagen een bus die net vertrokken was en probeerden te ontsnappen aan de Afghanen door op de bus te springen. De buschauffeur zag de ernst van de situatie en opende de deuren voor de meisjes. Eén van de Afghanen slaagde er echter in ook op de bus te springen en trok één van de meisjes uit het rijdende voertuig. Ze viel en kwam onder de bus terecht, die over haar beide benen reed.

De Afghaanse asielzoekers sloegen meteen op de vlucht, maar de buschauffeur achtervolgde hen. Toen hij een foto wilde maken ter bewijsmateriaal, werd hij door de Afghanen in elkaar geslagen. Hij moest worden afgevoerd naar het ziekenhuis.

https://twitter.com/hulswood/status/1088398049846661120

Twee dronken Afghaanse Asielzoekers vallen Duitse scholiere aan, en trekken haar uit bus waarin ze probeert te vluchten.
....meisje zwaargewond, daders gepakt, 1 is alweer vrij.
Waarom Afghanen binnenlaten? Ze hebben genoeg veilige buurlanden! https://www.hln.be/nieuws/buitenland/scholiere-17-wordt-aangevallen-door-dronken-asielzoeker-en-vervolgens-overreden-door-bus~a4eff505/ … via @HLN_BE

https://twitter.com/intent/like?tweet_id=1088398049846661120
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Scholiere (17) wordt aangevallen door dronken asielzoeker en vervolgens overreden door bus
Een 17-jarig meisje raakte zwaargewond in Minden in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen nadat ze werd lastiggevallen door twee dronken mannen. In een poging om aan haar belagers te ontsnappen, ...

hln.be

Het zwaargewonde meisje moest met spoed worden afgevoerd naar het ziekenhuis, waar ze meteen geopereerd werd en tot op heden nog steeds herstelt van haar verwondingen.

Enkele uren na de feiten konden de daders alsnog gevat worden. Het gaat om twee Afghaanse asielzoekers van respectievelijk 21 en 22 jaar oud. Eén van hen verblijft in de cel en wordt beschuldigd van slagen en verwondingen. Zijn vriend mocht zondag alweer de cel verlaten.

Kinderverkrachting is “onderdeel van onze cultuur”, zegt de islamitische prediker in Denemarken.
In Denemarken heeft een prominente moskee hun gemeente verteld dat afvalligen, overspelers en iedereen die een moslim schade berokkent, gedood moet worden. De voorzitter van de moskee verdedigde de preken en zei: “Wij geloven in de islam”.

RELIGIE
icon-news-150x150.pngDoor Redactie
img793153-697-750x430.jpgFoto: Jewsnews
1 12.140
Delen
Voortzetting: “Als iemand zijn huwelijk schendt, man of vrouw, pleegt hij of zij overspel en zijn of haar bloed is daarmee halal [aanvaardbaar onder de moslimwet, red.] en moet hij of zij door steniging worden gedood. Als de vrouw een maagd is, is de straf zweepslagen”.

In de clip pleit de imam voor een “oog om oog” beleid. “Als iemand een moslim doodt, dan moeten ze gedood worden,” zegt hij, voordat hij eraan toevoegt dat iedereen die de islam verlaat (Apostasie) ook vermoord moet worden.

De voorzitter van de moskeeën, Oussama El-Saadi, die persoonlijk zijn steun voor IS vorig jaar verklaarde, verdedigde de commentaren en zei de journalist TV2 een ,,spion” was die de verantwoordelijke Imam had bedrogen.

Dec 18, 2018
“Onze imam moet een antwoord geven op wat hij heeft gelezen op Sharia, wanneer de spion van TV2 hem vraagt over Sharia. We kunnen niet vals spelen en onjuiste dingen zeggen over onze religie”, zei de heer El-Saadi.

De Politie van Oost-Jutland zei op Twitter dat zij ,,de opmerkingen verder zouden onderzoeken en zouden bepalen of het een strafbare situatie” is.

LET OP: De rest van het oorspronkelijke artikel is vorig jaar verwijderd. Het gaat om deze link. Dit artikel komt van de site Jewsnews. In het oorspronkelijke artikel ging de imam ook nog in op de kinderverkrachting waarbij hij zonder blozen vertelde dat het bij hun cultuur hoort.

In de Vlaamse cultuur ook heb ik soms de indruk.

:lol:

lol @ Jewsnews

Ik heb geen zin om 47 pagina's te lezen maar ook ik ben bang. Niet in die zin dat ik me onveilig voel in een winkelcentrum of iets in die trant. Ik ben bang voor de toekomst van mijn dochter en in welke wereld zij opgroeit of dat haar iets overkomt.

Ook ik ben 1 van die mensen die altijd zegt: "Als je aan mijn kind komt, dan..." Maar dan is het al gebeurd, dan is haar al iets overkomen. Zolang er nog steeds mensen zijn die vinden dat een en ander bij de cultuur hoort en dat we tolerant zijn dan blijft dit zo. Tolerantie stopt waar de intolerantie begint denk ik dan maar.

Even in het algemeen denk ik juist dat (te veel) tolerantie onherroepelijk zal leiden tot intolerantie.

Van twee kanten. Je kunt niet van 1 partij tolerantie verwachten zonder aanpassing van de andere partij. Menig immigrant neemt een bepaalde intolerantie mee. Heel vreemd natuurlijk.

Het probleem is gewoon dat de beslissingen genomen worden door mensen die niet met de onderkant van de maatschappij te maken hebben.

Van twee kanten. Je kunt niet van 1 partij tolerantie verwachten zonder aanpassing van de andere partij. Menig immigrant neemt een bepaalde intolerantie mee. Heel vreemd natuurlijk.
Als ik hier te gast kom, een luier aan mag doen en na het volschijten komt men mij verschonen om tussen neus en lippen door te vragen of ik verder nog iets nodig heb dan stimuleert dat nauwelijks. Dit is gechargeerd, dat weet ik zelf ook wel, maar juist door overdrijven maak je soms een duidelijk punt. Dat gepamper moet eens aan banden worden gelegd want het helpt onvoldoende. Mensen die van ver komen en risico's nemen zijn over het algemeen zelfstandig genoeg. Dat moet je juist prikkelen in plaats van pamperen.
Van bv. Zuid Amerikanen hadden we niet zoveel last gehad.
Gevangenissen zitten er vol mee. Nu weet ik dat Curaçao niet tot Zuid Amerika wordt gerekend, tektonisch, maar cultureel toch wel denk ik.

En Suriname niet te vergeten, Frans-Guyana is ook een fijn gebied.
giphy.gif

Laatst bewerkt:
Als het aan mij lag was er geen immigratie van andere continenten. (of zeer beperkt en doelgericht)

UlL7WVs.jpg

Laatst bewerkt:

Dat is eigenlijk helemaal niet vreemd en ook heel simpel te verklaren:
Onze cultureel bepaalde tolerantie wordt door hen gebruikt cq. misbruikt, ten bate van hun eigen cultuur-inherente intolerantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven