mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
wauw !!respect voor die prestatie !!
Doe 't iig niet na !!
al heb ik dan ook (nog) geen wedstrijd aspiraties![]()
ja, die jongens zijn beesten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wauw !!respect voor die prestatie !!
Doe 't iig niet na !!
al heb ik dan ook (nog) geen wedstrijd aspiraties![]()

Ik zelf vond het iets hoger "ogen" maar toch stond ik gruwelijk droog voor de eerste keer al zeg ik het zelf 
Volgens de meting van Anja welIk zelf vond het iets hoger "ogen" maar toch stond ik gruwelijk droog voor de eerste keer al zeg ik het zelf
![]()

haha hoger ogen? man ik kon je darmen-peristaltiek zien![]()

(maar ben er nog lang niet)Heel veel succes JimiBen zelf ook bezig richting de 5% en ik moet zeggen dat ik er per week beter uit ga zien
(maar ben er nog lang niet)
Nog even over je Cut schema:
Persoonlijk zou ik toch wat meer groente en fruit eten. Imo is het echt te weinig wat jij in je schema hebt verwerkt. Vooral omdat een zware cut zoals jij voor de boeg hebt ook een aardige belasting is voor je lichaam.
Ik eet zelf bij bijna iedere maaltijd wat groente. Het hoeft niet perse gekookt te zijn. Ik eet ook veel tomaten en wortels (rauw) het helpt ook nog eens om je hongergevoel te onderdrukken. Verder eet ik ook in de cut nog 4 stuks of meer aan fruit. Het is gewoon gezond en er zitten nog allerlei stoffen in die een multi je niet bieden........
Ok! Dan ga ik het met dit schema ook proberen denk ik...
ff een vraagje: wat zijn rijstewafels nou precies, dat je die wel mag eten?
wat voor soort koolhydraten zijn dat?
Ga je dat denk je trekken zo weinig afwisseling? Ik weet niet voor hoe lang je dit eetschema gaat volgen, maar ik zou misschien toch iets meer variatie doen + meer fruit/groente. 2 caps visolie kun je wel 4 van maken. Die variatie is persoonlijk hoor. Als jij er tegen kan, gewoon doen. Succes.
Ga ervoor Jimi 
Ja, had het gezien. Maar 3 weken vind ik nog wel langstaat ook bij de eerste 3 week ga ik dit volgen tuurlijk moet je afwisselen
Je hebt op een dag ook dezelfde maaltijden er in zitten. Dat bedoelde ik ook een beetje.Gebrek aan afwisseling had ik geen moeite mee, lekker simpel houden voor jezelf, hoeft je ook niet teveel na te denken IMO. Op een gegeven moment kun je je dieet dromen![]()
![]()
Ga ervoor Jimi
![]()
succes met je cut dan, dat gerookte zalm, is dat gewoon rauw te eten? hoef je dat niet te bakken, misschien ook wel wat voor in mijn cut.
gewoon een vraagje, bestaat je "vetlaag" vooral uit oud of nieuw vet?
ik ga iig je vooruitgang in de gaten proberen te houden, ik ben zelf nu ook al een tijdje bezig met cutten en ik moet zeggen dat het vantevoren erger leek als dat het is. ik moet van ongeveer 11% naar de 5 a 6% en verlies nu meer dan een half procent per week, maar dat is bij mij wel allemaal nieuw vet.
heb jij btw het boek bffm gelezen?
en wanneer wil je ongeveer op de 5% staan?