AndroidHealthClinic

de klim naar de 5% is begonnen

• Topic Starter Topic Starter
thanks .ik ga ook wat aanpassen met de tips van missF .
maaltijd 4 wordt 40 gr basmati en 150 gr koolvis met 1 peer

Damn, van 22% naar 10% hoelang heb je daar over gedaan???
Ben nu zelf ook bezig met een cut, maar moet van 25% komen.

3a4 mnd maar niet serieus

misschien wat offtopic, maar het is toch de afdaling naar 5% dan :P

Even een vraag (misschien een domme:o ).. Waarom ipv rijstewafels en rijst niet ook gewoon brood? Ben zelf bezig met het opstellen van een cut-schema en heb er aardig wat brood in verwerkt. Is dit slecht?

Even een vraag (misschien een domme:o ).. Waarom ipv rijstewafels en rijst niet ook gewoon brood? Ben zelf bezig met het opstellen van een cut-schema en heb er aardig wat brood in verwerkt. Is dit slecht?
zal wel te maken hebben met persoonlijke omstandigheden en een kwestie van smaak zijn, bruin brood met veel granen is niet slecht in een cutschema, eet zelf ook veel brood omdat ik op school niet anders kan en het vrij makkelijk is.

een serieus cutschema heeft geen brood en geen melk,aardappelen,kwark,bananen tec

een serieus cutschema heeft geen brood en geen melk,aardappelen,kwark,bananen tec

Wat een onzin...als je echt in wedstrijdvoorbereiding zit zou ik het weglaten ja. Maar jij bent geen wedstrijdbb'er en kunt dus best nog af en toe wat melk, kwark en aardappelen eten. Daarbij heb je nog lang genoeg de tijd het moet niet snel snel snel....

ik wil wel nog geen wedstrijden draaien maar wil wel ripped to shreds worden
ik wil eens kijken of ik dat 12a14 week kan volhouden .zit nu in week drie

al enige progressie?

Als je echt tot 5% wil zou ik bij die laatste paar % zuivel er wel uit halen. Maar wil je perse naar 5%?

1e
60 gr havermout met water.
4 ei eiwitten
tonijn steak.
2bcaa's
1 multi vita
1 1000 mg vita c

2e
5 rijstwafels
100 gr kip
appel

3e
60 gr basmati rijst.
125 gr vis of kip
150 gr broccoli

4e
5 rijstwafels
100 gr zalm of kip.
kiwi

5e
60 gr basmati rijst.
125 gr vis of kip
150 gr broccoli

trainen
per workout
vendetta
post workout
shake met water
3bcaa's

6e
tonijn steak
4 ei eiwitten
10 gr nootjes

dit gta ik weer 3 week volhouden.

succes, hoeveel % sta je nu?

nog niet gemeten denk 12%

En hoe trek je het? Respect man succes!

de klim naar de 5% is begonnen

Als je gaat cutten, is het dan geen afdaling ? ? ?

Mijn ervaring is dat mensen zo verschillend kunnen reageren op een zelfde soort voedingsschema dat het op voorhand bijna onmogenlik is commentaar te leveren op een schema. Ik ga er dan wel van uit dat de bedenker niet zomaar wat neergeknald heeft, maar nagedacht heeft over wat hij wil gaan doen.

Verders vind ik het ook moeilijk iets te zeggen over voeding als je verders weinig weet over iemands training.

Iemand die in een cut veel aerobische aktiviteiten doet zal anders reageren dan iemand die weinig aerobische training doet. Hog volume werkt anders dan laag volume, enz.

Terug
Naar boven