XXL Nutrition

De laatst genomen foto: natural edition

Bezoekers in dit topic

Ja hoor, leeggelopen ballonnen zijn ook welkom.

Na 2 jaar lang on zijn geweest, geëindigd op 122,7 kg en 13 á 14 procent en nu na ruim 9 maanden off 118 kg en 15 á 16 procent. Leeglopen is dus bullshit.
 
Na 2 jaar lang on zijn geweest, geëindigd op 122,7 kg en 13 á 14 procent en nu na ruim 9 maanden off 118 kg en 15 á 16 procent. Leeglopen is dus bullshit.

Oh ja, en zonder nakuur en hCG.
 
Ik schaam mij voor mijn fysiek. Dus die krijg je never nooit te zien.

Als je stats kloppen is er weinig om je voor te schamen. Bovendien is dit een bodybuildingforum dus zitten we allemaal min of meer in hetzelfde schuitje qua zelfbeeld e.d.

Mocht je erover willen praten mag je mij gerust een PM sturen
 
Ik schaam mij voor mijn fysiek. Dus die krijg je never nooit te zien.
117 kg bij 1m90 op 15% is beter dan 99% van het forum en er iets niets om je voor te schamen. Mocht er toch iemand negatief reageren, besef je dan dat dit waarschijnlijk iemand is die zelfs niet durft te posten en een mindere fysiek heeft. Ik ben ook vaak genoeg uitgelachen om mijn benen, maar dat geeft mij alleen maar meer energie volle bak te trainen en hier motivatie uit te putten. :)
 
Langdurig cortisone gebruik dus fake natty?

20190717_130414.jpg
20190717_130506.jpg
 
Of je buik is te dik :D
J/k! :)
Ik vermoed dat je op vakantie bent nu? If so, geniet ervan!
Ik hoop niet dat dat het is :p
Idd, tot dinsdag nog maar dus niet heel lang meer.
Bedankt, komt goed
 
Voor de afwisseling eens een X-ray foto, vandaag gemaakt met een dexa scan.
TN @ 47 in alledaagse conditie 100 kg @ 181,5 cm bij 8,8% BF dus -> lean BMI 27,7.
10 min met mijn handen onder mijn gat moeten liggen, anders was ik te breed om er tussen te passen. :cool:

vetpercentage dexa scan Mr TN 20191217.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor de afwisseling eens een X-ray foto, vandaag gemaakt met een dexa scan.
TN @ 47 in alledaagse conditie 100 kg @ 181,5 cm bij 8,8% BF dus.
10 min met mijn handen onder mijn gat moeten liggen, anders was ik te breed om er tussen te passen. :cool:

Bekijk bijlage 474309
Ik vind jouw röntgenfoto indrukwekkend.
 
Back
Naar boven