MuscleMeat

De laatst genomen foto: natural edition

Bezoekers in dit topic

Maar dat is insane, met zijn stats heeft die een ffmi van bijna 28! Volgens de ffmi website moet die wel kuren

Adjusted FFMI = 27.65

FFMI Interpretation: 18 – 19 = Average | 20 – 21 = Above average | 22 = Excellent | 23 – 25 = Superior | 26 – 27 = Considered suspicious but still attainable naturally | 28 – 30 = Highly unlikely to be obtained naturally without steroid usage.
Gewoon ‘still obtainable naturally’ lol
 
Weten we ook welke medicijnen hij ontwikkelt? Mister TN care to shed a light on this pressing matter?

Gisteren heb ik nog een IND afgeleverd voor indiening bij de FDA om een klinische studie te starten in de US op zoek naar een antiviraal medicijn tegen covid-19. De bedoeling is de volgende maanden nog een 4-tal andere producten met goede in vitro werking tegen Covid-19 te testen bij patiënten. Hopelijk zal er ééntje tussen zitten die ook in vivo goed werkt.

Ondertussen doen mijn collega's hard hun best om tegen begin volgend jaar enkele honderd miljoenen dosisses van een werkzaam vaccin klaar te krijgen. We hebben ook wat klinische studies lopen om de dodelijke cytokine storm bij ernstige covid-19 gevallen af te remmen. Drukke tijden. Maar gezien de gyms gesloten zijn, hebben we toch niets anders te doen. :)
 
IMG-20200516-WA0008.jpg
 
Zit een heel businessmodel achter dat hele true natural gebeuren
 
We verwachten anno 2023 natuurlijk wel wat hogere kwaliteit foto's van de enige echte TNBB numero uno.
Dit is true natural vintage
 
Haha heb om 13.30 uur vandaag een afspraak bij de Android Health Clinic wegens laag testosteron, maar ben 39 en 100% natty tot dusver :D
Kun je niet een doorverwijzing van je huisarts krijgen en naar de poli in het ETZ Tilburg gaan. Of was je testosteron daar te hoog voor?
 
Kun je niet een doorverwijzing van je huisarts krijgen en naar de poli in het ETZ Tilburg gaan. Of was je testosteron daar te hoog voor?

Mijn huisarts wilt er niet aan meewerken of iets van weten, zelfs een test heb ik zelf moeten regelen.

Dus ben ik oprecht blij met de tip die ik van jullie gekregen heb.
 
Zit een heel businessmodel achter dat hele true natural gebeuren
Brengt echter helaas al jaren niet eens meer genoeg op om mij website hosting kosten mee te compenseren. :(
 
We verwachten anno 2023 natuurlijk wel wat hogere kwaliteit foto's van de enige echte TNBB numero uno.
Ja, een 3D HD foto zal nog niet voor morgen zijn. :cool:
Ik ben niet zo bedreven in fotografie, en deze foto's zijn niet onder de beste omstandigheden met het beste materiaal en belichting gemaakt (eenvoudige phone, s'avonds indoor met kunstlicht, in een spiegel op 3 of 4 meter van de spiegel, etc.). Deze keer toch al niet meer met de phone in de hand, maar neergezet met afteller.

IMG_20230926_201214654.jpg
 
Ja, een 3D HD foto zal nog niet voor morgen zijn. :cool:
Ik ben niet zo bedreven in fotografie, en deze foto's zijn niet onder de beste omstandigheden met het beste materiaal en belichting gemaakt (eenvoudige phone, s'avonds indoor met kunstlicht, in een spiegel op 3 of 4 meter van de spiegel, etc.). Deze keer toch al niet meer met de phone in de hand, maar neergezet met afteller.

Bekijk bijlage 599414
Is dit je homegym of traint er gewoon niemand daar?
 
Is dit je homegym of traint er gewoon niemand daar?

Ik heb vanmiddag uw boek besteld en morgen is het er al, mijn dank is groot 🤜🏻🤛🏼

Ik zag het boek liggen bij Android Health Clinic en vroeg aan Diederick hoezeer deze info klopt en hij staat er compleet achter, mooie investering 💪🏻
 
Ik heb vanmiddag uw boek besteld en morgen is het er al, mijn dank is groot 🤜🏻🤛🏼

Ik zag het boek liggen bij Android Health Clinic en vroeg aan Diederick hoezeer deze info klopt en hij staat er compleet achter, mooie investering 💪🏻
Zegt hij ook maar omdat hij anders een pak rammel krijgt van me ;)
 
Zegt hij ook maar omdat hij anders een pak rammel krijgt van me ;)

Hij heeft er ook aan meegewerkt, dus hij zou zichzelf ook nog eens tegenspreken :D

Was overigens echt een fijn gesprek.
 
Back
Naar boven