Fitness Seller

De laatst genomen foto: natural edition

Bezoekers in dit topic

Weten we ook welke medicijnen hij ontwikkeld? Mister TN care to shed a light on this pressing matter?
Zo uit m'n hoofd werkt hij aan Chemistry, Manufacturing en Control (CMC)-dossiers voor nieuwe medicijnen van Johnson & Johnson; dat is een redelijk breed assortiment om het zo maar te noemen. Deze dossiers zijn onder meer belangrijk om goedkeuring te krijgen van instanties zoals de FDA.
 
Zo uit m'n hoofd werkt hij aan Chemistry, Manufacturing en Control (CMC)-dossiers voor nieuwe medicijnen van Johnson & Johnson; dat is een redelijk breed assortiment om het zo maar te noemen. Deze dossiers zijn onder meer belangrijk om goedkeuring te krijgen van instanties zoals de FDA.

Dus stiekem zit hij gewoon aan de myostatine blokkers :D
 
Voor de afwisseling eens een X-ray foto, vandaag gemaakt met een dexa scan.
TN @ 47 in alledaagse conditie 100 kg @ 181,5 cm bij 8,8% BF dus -> lean BMI 27,7.
10 min met mijn handen onder mijn gat moeten liggen, anders was ik te breed om er tussen te passen. :cool:

Bekijk bijlage 474309

Wow respect voor deze resultaten
 
Zo uit m'n hoofd werkt hij aan Chemistry, Manufacturing en Control (CMC)-dossiers voor nieuwe medicijnen van Johnson & Johnson; dat is een redelijk breed assortiment om het zo maar te noemen. Deze dossiers zijn onder meer belangrijk om goedkeuring te krijgen van instanties zoals de FDA.
‘T is nog serieus ook? :roflol:
 
TN @ 47 in alledaagse conditie 100 kg @ 181,5 cm bij 8,8% BF dus -> lean BMI 27,7.
Zeer indrukwekkende stats voor iemand die zelfs geen creatinesupplement mag gebruiken. Wel eens overwogen aan een natural bodybuilding contest mee te doen?
 
TN 6 weeks out of the Arnold. :)

Zwaar getroffen door de griep: hoge koorts, geen energie, geen eetlust. 6 kg afgevallen in 2-3 weken, waarschijnlijk 1-2 kg vet en 4-tal kg spieren, door weinig te eten en niet te trainen. Toch even een selfie genomen om de impact op mijn fysiek te schetsen (nu slechts 94 kg).

flu-300.jpg
 
Laatst bewerkt:
4kg spier kwijt en nog 94kg massa monster:eek: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
 
TN 6 weeks out of the Arnold. :)

Zwaar getroffen door de griep: hoge koorts, geen energie, geen eetlust. 6 kg afgevallen in 2-3 weken, waarschijnlijk 1-2 kg vet en 4-tal kg spieren, door weinig te eten en niet te trainen. Toch even een selfie genomen om de impact op mijn fysiek te schetsen (nu slechts 94 kg).

Bekijk bijlage 478414
Doe jij de Arnolds mee? Super man!
 
Veel ananas eten.
Maar dat is insane, met zijn stats heeft die een ffmi van bijna 28! Volgens de ffmi website moet die wel kuren

Adjusted FFMI = 27.65

FFMI Interpretation: 18 – 19 = Average | 20 – 21 = Above average | 22 = Excellent | 23 – 25 = Superior | 26 – 27 = Considered suspicious but still attainable naturally | 28 – 30 = Highly unlikely to be obtained naturally without steroid usage.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven