XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto: natural edition

Ik probeer die foto wel terug te zoeken. Ik post die dan hier toen ik true natural was. (Ik had toen wel minder verstand van training dan nu...)

True natty 68 kg 175 cm. Ik was hier geloof ik 21. Ben nu 28.
truenatty.jpg

zelfs als je zo lang traint als natty kan je resultaat blijven boeken! Continue gaan optimaliseren en kijken wat voor jou lichaam het beste werkt.

Ik gebruik helemaal geen supplementen op dit moment, ik eet ook gewoon normaal, ongeveer 80 gram eiwit per dag. In die foto deed ik 150 gram eiwit eten maar zoals je kan zien zorgde dat niet voor extra spiermassa.

Ik gebruik helemaal geen supplementen op dit moment, ik eet ook gewoon normaal, ongeveer 80 gram eiwit per dag. In die foto deed ik 150 gram eiwit eten maar zoals je kan zien zorgde dat niet voor extra spiermassa.
80 gram per dag? Is wel heel weinig maatje, als ik dat zou eten zou ik daar zeker iets van merken maar komt ook omdat ik in een lean-bulk zit en mijn lichaam zich aan het aanpassen is.

Supplementen gebruik ik als extra toevoeging op mijn dieet, ik eet geen vis dus omega 3 is belangrijk voor mij en creatine multi ect.

Die 150gr eiwitten hebben we uitgerekend en heb je gewoon nodig, punt. Dat is een feit.

Het heeft geen nut om te zeggen daar groeide ik niet meer van, want dan ligt het ergens anders.

Als mijn vriendin maar 80gr eiwitten binnenkrijgt op een dag, krijgt ze op d'r fl**ker van me.

Wees niet zo koppig en veranderlijk man. Ik weet dat je autistisch bent, ik ook, maar soms moet je dingen gewoon gaan begrijpen.

In 2008 heb ik True Natural als volgt gedefinieerd op mijn website:

Dus orale supplementatie met echte voedingsstoffen (koolhydraten, eiwitten, vetten, creatine, vitaminen, mineralen) is nog wel TN vind ik, zeker als de hoeveelheden beperkt blijven tot wat je ook via gewone voeding (vlees, vis, groenten, granen, etc) zou kunnen binnenkrijgen.

En alles wat tussen 'True Natural' en 'Gebruiker' valt, zou ik dan als 'Natural' definieren. :)
En een partydrugs gebruiker dan? Iemand die middelen zo als speed of xtc gebruikt in het weekend of gebruikt heeft? Waar gooien we die onder dan? Inpricipe is het doping maarja na "mijn mening" zijn het katabole middelen dus vind ik het inpricipe nog wel natty waardig, en dan krijg je nog middelen zoals clen.... tja.... lastig allemaal, was ook niks voor mij dat natty zijn:eyes:

Voor mij ben je niet naturel als je testboosters of zwaarder gebruikt of hebt gebruikt.(medische noodzaak daarbuiten)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven