Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.753
Eens!!Geen aanval op jou Pineapple, maatje.
Maar de criteria gelden gewoon voor iedereen 🤜🏻
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eens!!Geen aanval op jou Pineapple, maatje.
Maar de criteria gelden gewoon voor iedereen 🤜🏻
Netjes man! Gebruik je nu momenteel iets?True natty 68 kg 175 cm. Ik was hier geloof ik 21. Ben nu 28.
![]()
80 gram per dag? Is wel heel weinig maatje, als ik dat zou eten zou ik daar zeker iets van merken maar komt ook omdat ik in een lean-bulk zit en mijn lichaam zich aan het aanpassen is.Ik gebruik helemaal geen supplementen op dit moment, ik eet ook gewoon normaal, ongeveer 80 gram eiwit per dag. In die foto deed ik 150 gram eiwit eten maar zoals je kan zien zorgde dat niet voor extra spiermassa.
Het is idd triestig geworden.zoveel haat en negativiteit op dit forum, het is tijd voor verandering 🫣😂 sommige gasten hier zijn boven de 40 en gedragen zich al pubers.
Lijkt alsof ze maanden geen seks hebben gehad…. 🤣
......en jij?

Dan kan je altijd nog een rukkie doen zou je denken..
100% natty
En een partydrugs gebruiker dan? Iemand die middelen zo als speed of xtc gebruikt in het weekend of gebruikt heeft? Waar gooien we die onder dan? Inpricipe is het doping maarja na "mijn mening" zijn het katabole middelen dus vind ik het inpricipe nog wel natty waardig, en dan krijg je nog middelen zoals clen.... tja.... lastig allemaal, was ook niks voor mij dat natty zijnIn 2008 heb ik True Natural als volgt gedefinieerd op mijn website:
Dus orale supplementatie met echte voedingsstoffen (koolhydraten, eiwitten, vetten, creatine, vitaminen, mineralen) is nog wel TN vind ik, zeker als de hoeveelheden beperkt blijven tot wat je ook via gewone voeding (vlees, vis, groenten, granen, etc) zou kunnen binnenkrijgen.
En alles wat tussen 'True Natural' en 'Gebruiker' valt, zou ik dan als 'Natural' definieren.![]()

Medische noodzaak maakt geen naturel. TRT is dus niet naturel.Voor mij ben je niet naturel als je testboosters of zwaarder gebruikt of hebt gebruikt.(medische noodzaak daarbuiten)