XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto: natural edition

• Topic Starter Topic Starter
Is dit je homegym of traint er gewoon niemand daar?
Meestal zijn er 3 tot 5 mensen aan't trainen, maar soms ben je inderdaad alleen.
Personeel is er meestal ook alleen in de voormiddag/overdag, dus vaak 'onbemande gym'.
Verder ben ik te verlegen om te poseren als er mensen in de buurt zijn...

• Like
Waarderingen: BB_
Meestal zijn er 3 tot 5 mensen aan't trainen, maar soms ben je inderdaad alleen.
Personeel is er meestal ook alleen in de voormiddag/overdag, dus vaak 'onbemande gym'.
Verder ben ik te verlegen om te poseren als er mensen in de buurt zijn...
Dat is wel relaxed, waar ik train ook (wel iets drukker,.maar soms ook niemand).

Ja, een 3D HD foto zal nog niet voor morgen zijn. :cool:
Ik ben niet zo bedreven in fotografie, en deze foto's zijn niet onder de beste omstandigheden met het beste materiaal en belichting gemaakt (eenvoudige phone, s'avonds indoor met kunstlicht, in een spiegel op 3 of 4 meter van de spiegel, etc.). Deze keer toch al niet meer met de phone in de hand, maar neergezet met afteller
Dit leuke topic nog eens opnieuw wat leven inblazen.
True Natural @ 51: laatste workout van dit bodybuilding seizoen.
Tijd voor welverdiende rust en een flinke portie True Natural Protein Ice Cream natuurlijk. Cheers!

true-natural-most-muscular - groot.jpg
51 jaar oud natty? Heel erg lijpe fysiek opgebouwd, geeft mij ook motivatie om natty te blijven hahah tevens sta jij er beter bij dan veel gasten die kuren!

Ik heb er zwaar respect voor in ieder geval. Ben zelf ook 💯% natty, maar nowhere near that level.

Vind het echt bijzonder.

Als supplementen mijn natty status veranderen, ben ik wel heel erg enhanced :D

Ik wil trouwens de mensen hierboven niet uit hun droom halen maar zo'n fysiek als doel hebben naturel is voor 99% niet haalbaar, maar aangezien hij al jaren true natural claimt geloof ik het maar. want er zullen ongetwijfeld wel genetic freaks rondlopen.

Ik wil trouwens de mensen hierboven niet uit hun droom halen maar zo'n fysiek als doel hebben naturel is voor 99% niet haalbaar, maar aangezien hij al jaren true natural claimt geloof ik het maar. want er zullen ongetwijfeld wel genetic freaks rondlopen.

Klopt zeggen wij toch ook niet? Je kan als natty tho nog heel veel bereiken man maar ik vind dat jezelf nooit moet gaan vergelijken met anderen.

Hierboven is dan ook true naturel.
Dat is blijkbaar anders dan gewoon naturel as we know it.

Mocht mister tn nu 1.60 zijn dan misschien maar op 1.80... mooie claim maar nog nooit gezien.

Wat is dan een gewone natural?!
In 2008 heb ik True Natural als volgt gedefinieerd op mijn website:

My definition of "TRUE Natural BodyBuilding" (short: TN bodybuilding) is: bodybuilding without EVER having used ANY performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet.
With "performance enhancing supplements that do not occur in a normal healthy daily diet" I mean any substance different from the basic natural nutrients (water, proteins, carbohydrates, fats, creatine, vitamins and minerals) and their natural building blocks (standard amino acids, monosaccharides and fatty acids) to enhance physical development or performance. If your physique or body composition has been enhanced by non-medical use of non-nutrient substances, you are not a true natural bodybuilder.

Dus orale supplementatie met echte voedingsstoffen (koolhydraten, eiwitten, vetten, creatine, vitaminen, mineralen) is nog wel TN vind ik, zeker als de hoeveelheden beperkt blijven tot wat je ook via gewone voeding (vlees, vis, groenten, granen, etc) zou kunnen binnenkrijgen.

En alles wat tussen 'True Natural' en 'Gebruiker' valt, zou ik dan als 'Natural' definieren. :)

Laatst bewerkt:
Ben je nog TN als je een pre-workout neemt met cafeïne, citrulline malaat en/of beta alanine?

Ben je nog TN als je een pre-workout neemt met cafeïne, citrulline malaat en/of beta alanine?

Het lijkt me niet dat je de dosissen in je PW ooit via normale voeding zou kunnen binnenkrijgen. Dus strikt gezien niet volgens de geest van het TNBB. Al zou je ook in vraag kunnen stellen of dit mengsel de prestaties uberhaupt wel echt verhoogt, of eerder een placebo rol vervult.

Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven