- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik was er pas ook maar kwam niet binnen. Er worden alleen true naturals binnengelaten.Is dit je homegym of traint er gewoon niemand daar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was er pas ook maar kwam niet binnen. Er worden alleen true naturals binnengelaten.Is dit je homegym of traint er gewoon niemand daar?
Meestal zijn er 3 tot 5 mensen aan't trainen, maar soms ben je inderdaad alleen.Is dit je homegym of traint er gewoon niemand daar?
Nee hoor, er zijn ook gewone naturals en zelfs gebruikers.Ik was er pas ook maar kwam niet binnen. Er worden alleen true naturals binnengelaten.

Ja dat zie ik op de foto.Nee hoor, er zijn ook gewone naturals en zelfs gebruikers.![]()

Dat is wel relaxed, waar ik train ook (wel iets drukker,.maar soms ook niemand).Meestal zijn er 3 tot 5 mensen aan't trainen, maar soms ben je inderdaad alleen.
Personeel is er meestal ook alleen in de voormiddag/overdag, dus vaak 'onbemande gym'.
Verder ben ik te verlegen om te poseren als er mensen in de buurt zijn...
Ja, die bikinidame op de foto op de achtergrond vond ik ook al verdacht goede pecs hebben.

Ja, een 3D HD foto zal nog niet voor morgen zijn.
Ik ben niet zo bedreven in fotografie, en deze foto's zijn niet onder de beste omstandigheden met het beste materiaal en belichting gemaakt (eenvoudige phone, s'avonds indoor met kunstlicht, in een spiegel op 3 of 4 meter van de spiegel, etc.). Deze keer toch al niet meer met de phone in de hand, maar neergezet met afteller
51 jaar oud natty? Heel erg lijpe fysiek opgebouwd, geeft mij ook motivatie om natty te blijven hahah tevens sta jij er beter bij dan veel gasten die kuren!Dit leuke topic nog eens opnieuw wat leven inblazen.
True Natural @ 51: laatste workout van dit bodybuilding seizoen.
Tijd voor welverdiende rust en een flinke portie True Natural Protein Ice Cream natuurlijk. Cheers!
![]()
Wat is dan een gewone natural?!Nee hoor, er zijn ook gewone naturals en zelfs gebruikers.![]()
Mensen die wel supplementen gebruiken zoals creatine ect. Dus alles behalve anabolen/sarms/peptides en True naturel was toch zonder supplementen? Dus puur met voeding?
Hahahah sameAls supplementen mijn natty status veranderen, ben ik wel heel erg enhanced![]()
Ik wil trouwens de mensen hierboven niet uit hun droom halen maar zo'n fysiek als doel hebben naturel is voor 99% niet haalbaar, maar aangezien hij al jaren true natural claimt geloof ik het maar. want er zullen ongetwijfeld wel genetic freaks rondlopen.
Hierboven is dan ook true naturel.Ik wil trouwens de mensen hierboven niet uit hun droom halen maar zo'n fysiek als doel hebben naturel is voor 99% niet haalbaar, maar aangezien hij al jaren true natural claimt geloof ik het maar. want er zullen ongetwijfeld wel genetic freaks rondlopen.
In 2008 heb ik True Natural als volgt gedefinieerd op mijn website:
My definition of "TRUE Natural BodyBuilding" (short: TN bodybuilding) is: bodybuilding without EVER having used ANY performance enhancing drugs or supplements that do not occur in a normal healthy daily diet.
With "performance enhancing supplements that do not occur in a normal healthy daily diet" I mean any substance different from the basic natural nutrients (water, proteins, carbohydrates, fats, creatine, vitamins and minerals) and their natural building blocks (standard amino acids, monosaccharides and fatty acids) to enhance physical development or performance. If your physique or body composition has been enhanced by non-medical use of non-nutrient substances, you are not a true natural bodybuilder.

Ben je nog TN als je een pre-workout neemt met cafeïne, citrulline malaat en/of beta alanine?

Ben je nog TN als je een pre-workout neemt met cafeïne, citrulline malaat en/of beta alanine?