XXL Nutrition

De laatst genomen foto: natural edition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

In voor de rel
 
In voor de rel

giphy.gif
 
Thanks. Scherper zou zeker moeten kunnen als ik zou cutten. Maar ik heb nog nooit gecut en zal het wellicht ook nooit doen. Voor mij staat BB vooral voor het opbouwen van spiermassa; cutten naar een piekconditie die je slechts tijdelijk kan vasthouden boeit me niet en lijkt me ook niet plezant; honger lijden of uren slijten met cardio is niets voor mij.

Ik heb wel mijn totale kcal inname de voorbije jaren wat gereduceerd omdat ik de hoop op nog extra spieren te kunnen opbouwen na 30 jaar training wel ongeveer heb opgegeven. Ik voel me prima met wat minder eten, is wellicht ook gezonder, en mooi meegenomen dat de spieren zo wat scherpen aftekenen.

Ik denk dat ik nu al enkele jaar rond de 9% BF zit; kost me geen moeite (geen honger, geen cardio), en denk dus dat ik de volgende jaren ook wel onder de 10% zal blijven.

In tegenstelling tot wat mijn zeer uitgewerkte excel sheet doet vermoeden, heb ik zelf nog nooit een voedingsschema gevolgd. Ik eet eigenlijk gewoon wat de pot schaft, aangevuld met wat macro's om de spieren niet te ondervoeden. De laatste jaren is mijn voeding ook meer op gezondheid gericht, o.a. meer plantaardig/groenten, zo probeer ik ook 1 of 2 keer per week vegetarisch te eten.
Ooh man wtf heb ik net voor bullshit gelezen. Hoe weet je dat je totale kcal lager is als je het godverdomme niet telt? Echt gast flikker toch een eind op met je ffmi van 27+. Je duwt waarschijnlijk geen mega kuur met tren, etc. maar van een beetje testosteron ben je zeer waarschijnlijk niet vies. Ik heb in mijn gym ook een aantal rondlopen die al 15+ jaren trainen en die komen qua fysiek niet in de buurt van jou. Je kunt elite genetics hebben, maar door die onzin die je net typte twijfel ik daar zeer aan.
 
Ooh man wtf heb ik net voor bullshit gelezen. Hoe weet je dat je totale kcal lager is als je het godverdomme niet telt? Echt gast flikker toch een eind op met je ffmi van 27+. Je duwt waarschijnlijk geen mega kuur met tren, etc. maar van een beetje testosteron ben je zeer waarschijnlijk niet vies. Ik heb in mijn gym ook een aantal rondlopen die al 15+ jaren trainen en die komen qua fysiek niet in de buurt van jou. Je kunt elite genetics hebben, maar door die onzin die je net typte twijfel ik daar zeer aan.

Zoek anders nog even een oudere post op.
En laat die man toch lekker in z'n EigenWereld leven.
 
Lol Mr.butthurt is boos:roflol:.

Moet je bij elke foto alleen zeggen hoe goed hij er wel niet uit ziet?
Ik geef m'n mening en zeg verder dat het een prima fysiek is alleen niet veel bijzonders na 9 jaar.

Dat is jouw mening en dat mag uiteraard! ik train fanatiek wel flink korter en ben sinds half jaar weer bezig. Maar dit basht lekkerder, dat snap ik ;)
 
Ooh man wtf heb ik net voor bullshit gelezen. Hoe weet je dat je totale kcal lager is als je het godverdomme niet telt? Echt gast flikker toch een eind op met je ffmi van 27+. Je duwt waarschijnlijk geen mega kuur met tren, etc. maar van een beetje testosteron ben je zeer waarschijnlijk niet vies. Ik heb in mijn gym ook een aantal rondlopen die al 15+ jaren trainen en die komen qua fysiek niet in de buurt van jou. Je kunt elite genetics hebben, maar door die onzin die je net typte twijfel ik daar zeer aan.

jt8l7s.png
 
9 jaar geleden begonnen, max 3 keer per week en altijd natural geweest. 5 jaar lang ivm studie weinig getraind.. Afgelopen half jaar weer 3x per week.
Ben best trots en van plan om door te gaan op de huidige wijze. Zit nog veel meer in! 33j. 1.87m, 91 kg (Bench 110/Squat 150/DL 200)

Met filter
mlp5z8.png

Zonder filter
rlg8w2.jpg


klein topic:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/conwa-90kg-update.274253/page-3#post-9628196

Netjes man.. Je hebt ongeveer dezelfde stats als ik. Bij 9% zit ik ook rond de 90-91kg.
Zo zie je maar (ook bij een ander) dat je dit gewoon natuurlijk kan bereiken.
Februari train ik 7 jaar..maar dan wel het overgrote deel minimaal 4x pw
 
Netjes man.. Je hebt ongeveer dezelfde stats als ik. Bij 9% zit ik ook rond de 90-91kg.
Zo zie je maar (ook bij een ander) dat je dit gewoon natuurlijk kan bereiken.
Februari train ik 7 jaar..maar dan wel het overgrote deel minimaal 4x pw

not sure if srs
 
Goede natty fysieken verder.
 
 
Updates?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Heerlijk topic :popcorn2:
 
Omdat heel wat gasten zich mogelijk laten afschrikken door het intimideren testosteron geweld in het populaire "De laatst genomen foto" topic, leek het me een goed idee om een natural editie hiervan te starten.

Naar aanleiding van mijn 30ste 'verjaardag' heb ik alvast onlangs onderstaande fotootjes geschoten.

Bekijk bijlage 394236

Biceps en triceps hadden wat forser gemogen i.v.m. schouders en onderarmen vind ik.
Wat denken jullie?

Hopelijk neemt dit topic de drempel weg van heel wat natural BB-ers om ook eens een fotootje te posten.
Je ziet er zelfs nog beter uit dan ik dacht. Respect !!
 
Back
Naar boven