MuscleMeat

De lange termijn

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik je erop wijzen dat het woord 'snuff' in je naam zit? Just saying...
 
Wil toch nog even wat toevoegen Dorito.
Ik ben van mening dat deze naam veel beter bij jou past.
Wie wil zich nu in hemelsnaam associëren met een gorilla die een vrouw vreselijk heeft toegetakeld? Dan spoor je in mijn ogen niet, maar goed daar ben ik nu inmiddels wel achter.
Je dient iets te kiezen waar je je mee kan vergelijken en een Dorito is precies wat je zoekt.
Kijk naar de vorm en naar jouw fysiek.
Het bovenste gedeelte heeft een redelijke brede uitstraling maar hoe verder je naar beneden gaat des te minder wordt het, zover zelfs dat van het aller onderste gedeelte helemaal niets meer over blijft.
Dus ja, je lijkt toch echt op een Dorito, vandaar ik heb besloten om je vanaf vandaag zo te gaan noemen.
Enjoy your evening Dorito. :trollface:Bekijk bijlage 503950
Man man man, mijn ogen hebben laatste tijd wat afgezien maar deze aanfluiting hier is wel even het toppunt. Hoe krijg je het ook elke keer voor elkaar.

Sorry bro Steks jij bent nu van de troon gestoten. Snuff-Sann is nu zeker de grootse cringe mongool van dit forum
 
Man man man, mijn ogen hebben laatste tijd wat afgezien maar deze aanfluiting hier is wel even het toppunt. Hoe krijg je het ook elke keer voor elkaar.

Sorry bro Steks jij bent nu van de troon gestoten. Snuff-Sann is nu zeker de grootse cringe mongool van dit forum
Volges mij vergeet je toch steeds elke keer weer dezelfde persoon mee te nemen in je rangschikking.
 
Man man man, mijn ogen hebben laatste tijd wat afgezien maar deze aanfluiting hier is wel even het toppunt. Hoe krijg je het ook elke keer voor elkaar.

Sorry bro Steks jij bent nu van de troon gestoten. Snuff-Sann is nu zeker de grootse cringe mongool van dit forum
Lol, heb je spuit 11 ook weer 😁
 
Doe eens lief tegen elkaar.
 
Topic gaat nergens meer over :slotje:
 
Lol, heb je spuit 11 ook weer 😁
Moet jij nodig zeggen. Elke keer als er een rel is en ik ben erbij betrokken dan zit jij er weer met je neus bovenop.

Nou de lange termijn gevolgen zijn wel duidelijk, het verstand zit enkel nog in het testoflesje bij deze builders
Daarom: lekker natty blijven. Je was toch te pussy voor naalden.
 
Moet jij nodig zeggen. Elke keer als er een rel is en ik ben erbij betrokken dan zit jij er weer met je neus bovenop.
Bla bla bla bla, moet jij je niet gaan voorbereiden op Sesamstraat Tommie? Poehee lol.
Jij was er niet bij betrokken trutje, dat heb je vanmorgen zelf gedaan. 👍
 
Bla bla bla bla, moet jij je niet gaan voorbereiden op Sesamstraat Tommie? Poehee lol.
Jij was er niet bij betrokken trutje, dat heb je vanmorgen zelf gedaan. 👍

Wat kan Snuff eraan doen dat zijn neus overal in steekt. Hij zit er maar mooi aan vast. Daar zou iedereen onhebbelijk van worden.
Dus het is je vergeven Neus, euhhh Snuff.
 
Haha ben jij echt 52 jaar?
DBB wordt steeds meer een broedplaats voor ouwe senielen gekken :roflol:
Hey Dorito, alles kits?
Ik zie dat je altijd een cap ophebt zelfs wanneer je een selfie in de badkamer maakt. Draag je ook een cap onder de douche of een badmuts? 😂 Ben je misschien een beetje kalig en lijk je daarom nog meer op een Dorito? Lol.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven