- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ow f**k, mensen herinneren zich dit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow f**k, mensen herinneren zich dit

Zelf aas misbruikt hebben en een poepfysiek gekregen en nu mensen erop aansprekenHet interesseert mij niet dat jullie gebruiken, probeer echter eerst maar eens 52 te halen. 👍

Mijn gezondheid is belangrijker dan mijn ego.Zelf aas misbruikt hebben en een poepfysiek gekregen en nu mensen erop aanspreken
dat jij geen verstand had/hebt op die leeftijd wil niet zeggen dat anderen dat ook niet hebben
Jouw laatste foto staat helaas op mijn netvlies gebrandMijn gezondheid is belangrijker dan mijn ego.
Jij weet niets af van mijn huidige fysiek.
Gezond trachten te leven en oud worden zal mijn grootste prestatie zijn. 👍
Laatste foto van wanneer, heb je ook toevallig de datum wanneer deze foto gemaakt werd? En zijn we nu niet een poepie verder dan de dag toen ik die foto als avatar plaatste, de foto waarvan jij niet weet wanneer die genomen was. Schei toch uit met je dom gezanik man.Jouw laatste foto staat helaas op mijn netvlies gebrand
Zo ver gaat mijn geheugen niet. Het zal geheid je beste foto van dat moment zijn geweest, anders had je hem niet gebruikt toch?Laatste foto van wanneer, heb je ook toevallig de datum wanneer deze foto gemaakt werd? En zijn we nu niet een poepie verder dan de dag toen ik die foto als avatar plaatste, de foto waarvan jij niet weet wanneer die genomen was. Schei toch uit met je dom gezanik man.
waar heb je het over?Precies, waarom reageer je dan? Humor heb je niet en ook geen toegevoegde waarde.
Die foto was je zelfbenoemde ´prime´, probeer je nou niet in te dekken dat je er uit zag als een ondergescheten zak aardappelen snuffelLaatste foto van wanneer, heb je ook toevallig de datum wanneer deze foto gemaakt werd? En zijn we nu niet een poepie verder dan de dag toen ik die foto als avatar plaatste, de foto waarvan jij niet weet wanneer die genomen was. Schei toch uit met je dom gezanik man.

een paar pagina terug zeg je dat je nog altijd pr's zet?Daarna gewoon TRT en proberen goed in shape te blijven. Kan je het wel aardig rekken lijkt me.
Zelf ben ik al jaar of 10 niet echt meer vooruit gegaan, maar gek genoeg blijf ik zeer tevreden elke keer als ik een pr verbeter of mij op vakantie vergelijk met anderen.
De dag dat het echt minder gaat worden, tja dan weet ik het niet. Denk dat met behulp van TRT je tot 50 er wel gewoon heel prima uit kan blijven zien.
Verschil met niet sportende leeftijdsgenoten wordt met het jaar groter met al die dad bods![]()
Dat weet jij helemaal niet man!Zo ver gaat mijn geheugen niet. Het zal geheid je beste foto van dat moment zijn geweest, anders had je hem niet gebruikt toch?
Geloof dat f**k of ages mijn avatar bedoelde en al praat hij over die andere foto, dat was een goed fysiek. Wat jij en jouw kontelikkers er van vinden zal mij echt worst wezen Dorito. Lol.Die foto was je zelfbenoemde ´prime´, probeer je nou niet in te dekken dat je er uit zag als een ondergescheten zak aardappelen snuffel![]()
Hoe gaat het trouwens met je hobbit kuitjes?Ik moet je gelijk geven, je had een goed fysiek voor een rasechte mong**l.
Man man man wat ben jij een irritante verschijningHey Dorito, ik vraag je wat, wees een vent en niet een gevulde koek. Heb jou ook te woord gestaan. Hoe gaat het met je lower body? Je begrijpt toch zeker wel dat een ontwikkelde bovenlichaam en een onderlichaam van een anorexia patientje er natuurlijk niet uitziet. Maarre, niet de moed opgeven Dorito, spuit gewoon wat meer en wie weet krijg je de proporties nog wel goed. Sterkte!
Wow, wist niet dat je me kon zien man, ongelovelijk! 👍
een paar pagina terug zeg je dat je nog altijd pr's zet?