AndroidHealthClinic

De lange termijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil je niet opzettelijk kwetsen jongen maar die opsomming die jij doet zou misschien legitiem zijn voor een snotneus van 20 met z’n bijbaan als vakkenvuller.
Als hoofdkostwinner en vader van 2 kinderen speelt alleen het gezondheidsrisico een grote rol voor mij.
Als ik zie waar sommige hier op dit forum mee worstelen (gezondheid i.v.m. aas) dan ben ik liever iets voorzichtiger.
Ik heb veel te verliezen ;)
Ik ben niet zo makkelijk te kwetsen en zeker niet door zulke dingen. Dus maak je daar maar niet om jongen.

legitiem zijn voor een snotneus van 20 met z’n bijbaan als vakkenvuller.
Wat vindt jij hiervan? @dreamy1

Jij kunt het wel heel theaterhaal brengen. Je doet doet net alsof je een moord moet gaan plegen. :roflol:

Overigens wel grappig om jullie natties altijd butt hurt te zien als ik die opsomming post. Je snapt dat dat geen goed teken is voor jullie?

Hij bedoelt mentale gezondheid

Ben mentaal best stabiel totdat ik ga cutten.

Zijn hier mensen die daar last van hebben dan?
Heb je de posts van @th0maz een tijdje terug niet gezien? :p

Je zou zo denken dat als je al instabiel bent dan AAS het kan verergeren. Iemand die erg snel is opgefokt zal met een lading extra test misschien eerder klappen of iemand die van zichzelf depri is met wat tren nog meer emo wordt. Of dat daadwerkelijk zo is mogen de gebruikers zeggen.

Ik zit wel in die 2-strijd. Gaat het me opbrengen wat ik er van verwacht? Wat gaat het me kosten (gezondheid)? Wil ik dat? Etc. Etc.

:) Daarom zijn ervaringen van gebruikers zeer van belang voor mij.

Ik geloof de succes verhalen niet zo.
Een tijdje geleden hadden we hier een log van golden boy. Hij had op nivo gezwommen en was nu met BB bezig, inclusief kuur. Hij had een behoorlijk sport verleden, maar gestopt met log, en nooit meer wat van gehoord.
De meeste gasten schamen zich voor het gebruik, natuurlijk waren ze liever natty, maar er is geen weg terug.
Soms lees je wel 'eerlijke' verhalen, maar de meeste ex gebruikers hangen natuurlijk niet op een BB forum rond.

Ik denk dat de meesten een 500mg test e kuurtje van 10 weken zwaar overschatten

Ik geloof de succes verhalen niet zo.
Een tijdje geleden hadden we hier een log van golden boy. Hij had op nivo gezwommen en was nu met BB bezig, inclusief kuur. Hij had een behoorlijk sport verleden, maar gestopt met log, en nooit meer wat van gehoord.
De meeste gasten schamen zich voor het gebruik, natuurlijk waren ze liever natty, maar er is geen weg terug.
Soms lees je wel 'eerlijke' verhalen, maar de meeste ex gebruikers hangen natuurlijk niet op een BB forum rond.
Ja en de meeste mensen schamen zich voor het gebruik omdat iemand die er geen bal verstand van heeft kuren ziet als een "shortcut". Ik denk als je je schaamt omdat je hebt gekuurd je in eerste instantie niet had moeten kuren. Als je niet eens mentaal stabiel bent om schijt te hebben aan wat anderen van je vinden moet je die zooi niet aanraken.

EDIT: Ik snap overigens wel dat als het betrekking heeft tot gevaar voor de toekomst (bijvoorbeeld een baan waar je bij ontslagen kan worden) dat je het dan liever niet verteld aan mensen. Maar stel er gebeurt iets ernstigs met je gerelateerd aan AS-abuse en niemand weet dat je het doet wordt het ook lastig voor anderen om de juiste hulp te bieden.

Ja en de meeste mensen schamen zich voor het gebruik omdat iemand die er geen bal verstand van heeft kuren ziet als een "shortcut". Ik denk als je je schaamt omdat je hebt gekuurd je in eerste instantie niet had moeten kuren. Als je niet eens mentaal stabiel bent om schijt te hebben aan wat anderen van je vinden moet je die zooi niet aanraken.
Ik zou ron niet te serieus nemen hij is een gefrustreerde natty met een poep fysiek.

ik wil je niet opzettelijk kwetsen jongen maar die opsomming die jij doet zou misschien legitiem zijn voor een snotneus van 20 met z’n bijbaan als vakkenvuller.
Als hoofdkostwinner en vader van 2 kinderen speelt alleen het gezondheidsrisico een grote rol voor mij.
Als ik zie waar sommige hier op dit forum mee worstelen (gezondheid i.v.m. aas) dan ben ik liever iets voorzichtiger.
Ik heb veel te verliezen ;)

Geld en naalden etc. zijn inderdaad de snotneus argumenten.

Vergeet niet hoe je omgeving hier mee zal omgaan. Je kan niet verbergen dat je gebruikt, je zal overal waar je komt erg opvallen met alle vooroordelen die erbij horen.
Dat zal voor de meesten vast een heerlijk gevoel zijn, lekker opvallen maar dat zal niet voor iedereen gelden.
Denken gewoon schijt aan iedereen te hebben kan voor de een ook wat beter werken dan voor een ander.

Vergeet niet hoe je omgeving hier mee zal omgaan. Je kan niet verbergen dat je gebruikt, je zal overal waar je komt erg opvallen met alle vooroordelen die erbij horen.
Dat zal voor de meesten vast een heerlijk gevoel zijn, lekker opvallen maar dat zal niet voor iedereen gelden.
Denken gewoon schijt aan iedereen te hebben kan voor de een ook wat beter werken dan voor een ander.
Vind t juist irritant vaak en draag daarom liefste grote kleding, maar ziet er niet uit en vaak te warm

Ik zou ron niet te serieus nemen hij is een gefrustreerde natty met een poep fysiek.

Als ik jouw was zou ik mezelf niet zo serieus nemen. Denk je dat het iemand iets kan schelen hoe jij er nu uitziet ?
Of hoe jij je straks voelt als je de 50 gepasseerd bent ? Hier op het forum ben je een baasje met je opgezwollen voorkomen en Neanderthaler look.
Maar in de echte maatschappij, daar buiten, ben je een lachertje met een kuthumeur.

Mensen hebben altijd wel een oordeel lekker belangrijk, gewoon geen f**k om geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven