AndroidHealthClinic

De lange termijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
haha zout op man, @RockOfAges had het toch beter bekeken dan ik, ben inderdaad erg dom geweest.

Het is best wel duidelijk dat je in een tweestrijd zit. Je bent er zo enorm trots op dat je natural bent en toch hang je al jaren rond in AAS topics. Je overweegt trt als het wat minder wordt, maar als iemand anders het wil dan kan het niet.

Je mag het best eerlijk zeggen hoor. Je wilt graag kuren maar je bent te bang voor de gevolgen. Ik snap het wel.

En nou niet de hele tijd anderen er bij halen. Zo werkt het niet in de grote mensen wereld.

Ik zit wel in die 2-strijd. Gaat het me opbrengen wat ik er van verwacht? Wat gaat het me kosten (gezondheid)? Wil ik dat? Etc. Etc.

:) Daarom zijn ervaringen van gebruikers zeer van belang voor mij.

Ik zit wel in die 2-strijd. Gaat het me opbrengen wat ik er van verwacht? Wat gaat het me kosten (gezondheid)? Wil ik dat? Etc. Etc.

Snap ik man. Waarom denk je anders dat ik hier ben? Lees je zo goed mogelijk in en áls je het doet, doe het dan zo veilig mogelijk. En denk nu al aan de lange termijn.

Het is best wel duidelijk dat je in een tweestrijd zit. Je bent er zo enorm trots op dat je natural bent en toch hang je al jaren rond in AAS topics. Je overweegt trt als het wat minder wordt, maar als iemand anders het wil dan kan het niet.

Je mag het best eerlijk zeggen hoor. Je wilt graag kuren maar je bent te bang voor de gevolgen. Ik snap het wel.

En nou niet de hele tijd anderen er bij halen. Zo werkt het niet in de grote mensen wereld.

Lol wat een aannames en wat een bitterheid proef ik. Je low test levels zullen je parten spelen, neem snel die TRT want dit is je enige oplossing wordt je mentaal misschien ook niet zo snel zuur en bitter, beter voor je omgeving. Succes en post over 10 jaar nog eens of je piemeltje nog werkt.

Lol wat een aannames en wat een bitterheid proef ik. Je low test levels zullen je parten spelen, neem snel die TRT want dit is je enige oplossing wordt je mentaal misschien ook niet zo snel zuur en bitter, beter voor je omgeving. Succes en post over 10 jaar nog eens of je piemeltje nog werkt.

Hey wat goed van je! Kijk, dat heb je helemaal zelf bedacht! Geen inhoudelijke reactie, maar dat was wel te verwachten.

Ik kom over 10 jaar nog wel eens terug. Maar dan ben je zelf ook aan de trt. Kunnen we lekker swaffelen met onze piemeltjes. Ik kijk er naar uit.

Wat een domme reactie. Dus als je geïnteresseerd bent in AAS, wil je het meteen gebruiken? Ik lees ook wel eens een AAS-topic. Ik reageer er zelfs in. Maar ik peins er niet over te gaan kuren. Galen is bij mijn weten ook natty en heeft er zelfs een boek over geschreven. Dat kan toch?

En wat is er in vredesnaam mis mee als je bezorgd bent over de eventuele gevolgen van kuren en het daarom niet doet? Dat noem ik gewoon een weloverwogen keuze.

Die zijn veelal persoonsgebonden, omdat het vaak afhangt van je genen.

Wellicht heb jij onderliggende gezondheidsissues waar je niet geen weet van hebt etc. Wellicht ben jij wel of niet vatbaar voor haarverlies/acne of whatever. Veel van die dingen kun je alvorens wel checken middels bloedtesten/echocardiografie/ecg etc

En dan heb je ook nog de genen die bepalen hoeveel en snel je gains gaat maken. Sommige mensen reageren veel beter op steroids dan anderen bijvoorbeeld.

Zoveel persoonsgebonden factoren dat het niet heel erg relevant is allemaal imo

Wat een domme reactie. Dus als je geïnteresseerd bent in AAS, wil je het meteen gebruiken? Ik lees ook wel eens een AAS-topic. Ik reageer er zelfs in. Maar ik peins er niet over te gaan kuren. Galen is bij mijn weten ook natty en heeft er zelfs een boek over geschreven. Dat kan toch?

En wat is er in vredesnaam mis mee als je bezorgd bent over de eventuele gevolgen van kuren en het daarom niet doet? Dat noem ik gewoon een weloverwogen keuze.

Ik heb het toch niet over jou? Hij geeft zelf aan dat hij het overweegt, hij is er wel benieuwd naar.

Een weloverwogen keuze is altijd goed, dat zeg ik ook. Het maakt mij niks uit wat anderen doen, ik oordeel niet. Of je nou wel of niet gebruikt, het zal mij worst wezen :thumb:

Nee dat mag niet. Je bent of trotse natural (je mag niet lezen over aas want dan hang je) of je gebruikt voor de rest van je leven. Het is zwart of wit...hij heeft mij ontmaskerd en mijn tweestrijd blootgelegd, schaam mij diep.

Wat een vreemde kwibus is die gozer :roflol:

• Like
Waarderingen: Pren
Nee dat mag niet. Je bent of trotse natural (je mag niet lezen over aas want dan hang je) of je gebruikt voor de rest van je leven. Het is zwart of wit...hij heeft mij ontmaskerd en mijn tweestrijd blootgelegd, schaam mij diep.

die wordt nog erger dan @th0maz als ie aan de tren gaat :p

Die zijn veelal persoonsgebonden, omdat het vaak afhangt van je genen.

Wellicht heb jij onderliggende gezondheidsissues waar je niet geen weet van hebt etc. Wellicht ben jij wel of niet vatbaar voor haarverlies/acne of whatever. Veel van die dingen kun je alvorens wel checken middels bloedtesten/echocardiografie/ecg etc

En dan heb je ook nog de genen die bepalen hoeveel en snel je gains gaat maken. Sommige mensen reageren veel beter op steroids dan anderen bijvoorbeeld.

Zoveel persoonsgebonden factoren dat het niet heel erg relevant is allemaal imo

dankjewel voor je reactie. Ik moet me denk ik eerder afvragen waarvoor ik het zou willen doen. Goed over nadenken dus (voor mij dan).

Het zal wel. Het beste verder. Ik ga van het mooie weer genieten 😊

Ik overweeg ook al geruime tijd om aan de aas te gaan maar probeer zoveel mogelijk in te lezen voordat ik die knoop doorhak. Sinds ik gezegd heb dat ik het overweeg op het forum word ik constant beschuldigd van het gebruik van aas. Mooi hoe dat werkt hier

die wordt nog erger dan @th0maz als ie aan de tren gaat :p
Jullie pussies zijn gewoon niks gewend.

dankjewel voor je reactie. Ik moet me denk ik eerder afvragen waarvoor ik het zou willen doen. Goed over nadenken dus (voor mij dan).
Je bedoelt waarom je het niet doet.

1. Geen geld voor steroids;
2. Bang voor naalden;
3. Verkeerd geïnformeerd over de gevaren en andere bijwerkingen; muhhh small penis etc;
4. Niet weten hoe ze eraan moeten komen.

Ik overweeg ook al geruime tijd om aan de aas te gaan maar probeer zoveel mogelijk in te lezen voordat ik die knoop doorhak. Sinds ik gezegd heb dat ik het overweeg op het forum word ik constant beschuldigd van het gebruik van aas. Mooi hoe dat werkt hier
Kun je alleen maar zien als een compliment toch?

Toen ik nog natty was geloofde ook niemand mij.

Jullie pussies zijn gewoon niks gewend.

Je bedoelt waarom je het niet doet.

1. Geen geld voor steroids;
2. Bang voor naalden;
3. Verkeerd geïnformeerd over de gevaren en andere bijwerkingen; muhhh small penis etc;
4. Niet weten hoe ze eraan moeten komen.

Kun je alleen maar zien als een compliment toch?

Toen ik nog natty was geloofde ook niemand mij.

ik wil je niet opzettelijk kwetsen jongen maar die opsomming die jij doet zou misschien legitiem zijn voor een snotneus van 20 met z’n bijbaan als vakkenvuller.
Als hoofdkostwinner en vader van 2 kinderen speelt alleen het gezondheidsrisico een grote rol voor mij.
Als ik zie waar sommige hier op dit forum mee worstelen (gezondheid i.v.m. aas) dan ben ik liever iets voorzichtiger.
Ik heb veel te verliezen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven