XXL Nutrition

De Lekkerste Shake!?

Bezoekers in topic

Imagica

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2008
Mijn keuze gaat naar de Lean Dessert Protein Vanille van BSN, vind 'm echt gruwelijk lekker :D.

Ik pak de laatste tijd de Syntha-6 Vanille (ook BSN) omdat ik hem ook heel erg lekker vind en het een completere eiwitsamenstelling heeft. Maar qua smaak: Lean Dessert Vanille!

IronWarfare

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
4 dec 2007
Lengte
1m83
Massa
110kg
ik hoor van een maatje van me SUPER verhalen over die Dymatize :) voor hem nooit meer wat anders..

UFighter89

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2007
veel mensen die die van yates super vinden smaken. Moet k dan ook maar eens proberen hijs alleen wat prijzig imo

Brutez

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2004
veel mensen die die van yates super vinden smaken. Moet k dan ook maar eens proberen hijs alleen wat prijzig imo

Hij is inderdaad best duur, bij xxl nutrition zal die wel het goedkoopste zijn denk ik. Ik neem hem trouwens ook niet elke dag maar gewoon voor er bij. Als je een keer wat anders wilt.

Gauner

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 mei 2008
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
ik hoor van een maatje van me SUPER verhalen over die Dymatize :) voor hem nooit meer wat anders..

Heb nu de Elite Whey van Dymatize (Banana flavor) maar vind hem wel erg zoet.. Volgende whey word toch een andere smaak..

Karl029

Dutch Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
21 apr 2006
Nog steeds Stacker W en Syntrax.

luppie

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
15 jul 2004
Ik koop tegenwoordig bij de gym met halfvolle melk er door 2 euro per keer moet wel kunnen vind ik. Met verdikingsmiddel erin en 80% proteine. Rukt me nix of het whey is of niet, want er zit tog continu aminozuren in het systeem wat direct gebruikt kan worden.

BillTom

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 dec 2007
Kokos van MDY vind ik wel lekker.

Under Control

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
30 apr 2008
Heb een tijdje Elite Whey van Dymatize (Banaan) gehad. Deze is echt onwijs zoet en
was moeilijk te shaken in een shakebeker (gebruikte een blender).

Na lange tijd zoeken heb ik voor me zelf de perfect whey gevonden, stacker W.
Stacker W is echt goed. Heerlijk van smaak, heb geen blender nodig, geen klonten na het shaken.
Zo als een shake hoort te zijn:D.

gotime

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2008
gewoon die van xxlnutrition pakken die zijn lekker en niet duur ;)

Naar boven