MuscleMeat

de lucht van...............trenbolone

Nog mensen last van bloedend tandvlees als ze aan tren zitten? Dit heb ik dus altijd... Verder midden in de nacht dagelijks anders t-shirt aantrekken omdat het doordrenkt is van zweet.
En natuurlijk niet vergeten: die zalige tren woede-aanvallen :D

zweet,woede,nee hoor ik ben wel ****ing geil van die testo e en tren e en een paar puistjes thts it zit nu op week 9 .;) 2 de kuur 7 kilo gepakt maar ben ook wel wat droger geworden dus al met al lekere kuur:D

enrico01 zei:
zweet,woede,nee hoor ik ben wel ****ing geil van die testo e en trenbolone e en een paar puistjes thts it zit nu op week 9 .;) 2 de kuur 7 kilo gepakt maar ben ook wel wat droger geworden dus al met al lekere kuur:D

:roflol: dat heb k nou ook k ben net een wandelende zaadstengel :D

verder zweet k wel veel maar niet stinken ofzo, en sterk woehoe!!!

Mijn vriendin kan precies ruiken wanneer ik aan de Tren zit. Dat hoef ik haar niet te vertellen. De stank is heel speciaal en ondragelijk goor voor anderen.
Wit beddengoed en t-shirts verkleurden reeds. En ik word errg snel gepikeerd, daar is test niets bij.

Als je er geen last van hebt, be happy. Mensen die serieus Tren gaan zetten zullen het toch wel merken.

De laatste keer viel het nog wel mee, maar de keer ervoor dat ik met tren kuurde was het huis (en de woonwijk) te klein voor de stank.

BigMaus zei:
Niet iedereen gaat stinken van trenbolone.
Ik niet toevallig :D maar wel erg zweten...zweet dat niet naar vee ruikt iig.

Ben er heden op terug gekomen....ik ben nu ook een tren-stinkerd!!

Met dit weer zweet je sowieso al erg natuurlijk, maar zou je in de winter ook zo last hebben van die stank? of zweet je dan evengoed de hele dag door en bij welke dosering is dat vooral zo erg?

Ik ga op t moment week 4 in met test en tren enth... ik stink als een paard op t moment en zweten drijfnat... vooral snachts zweten als de t*ring.

ik ben ****ing geil van de test en zwaar agressief van de tren, vooral door de hitte kan ik niks hebben.... maar das gewoon t mooiste ervan ik voel me zwaar goed sterk oog steeds droger en harder---->>> kortom super spul die tren!

(o ja t gaat lekker met de chickies! wraaaaaaaaaaaaaaaaaa) :D

Mensen die zweten hebben er gewoon aanleg voor :D :P

lunatic zei:
Haha me vriendin vroeg de laatste keer na enkele dagen al of ik weer aan het kuren was (vorige keer tegen haar verteld, nu niet..) het meurde een beetje in bed..
Bij een maat van me weet ik het altijd omdat ie gruwelijk uit zijn bek gaat stinken. Daarbij is ie ook fokking snel kwaad en chaggerijnig..

:roflol: :roflol: :roflol:

Nog nooit een enkele bijwerking gehad van tren. ook geen acne. van een stinkgeur heb ik niks specifieks gemerkt. maar ik ga zowiezo wat sneller zweten in een kuur en meestal stinkt het ook iets meer. maar om nu te zeggen dat het specifiek door de tren komt... nee.

Ik zit nu aan de tren. Ik heb een aantal nieuwe t-shirts moeten kopen. de ouwe kon ik weg fl*kkeren.. Ik kon ze wel 5 keer wassen, maar de stank kreeg ik er niet uit!

zweten zorgt voor extra hgh productie

ja heb ik..give me a sec

van pdf-ie die ikke in geavanceerde shizzle heeft gepost, ik ben er wel vanuit gegaan dat jullie veel water drinken:):

4.3.7 Water lost to sweat alters blood levels of growth hormone and
related hormones.
The effect of exercise on serum concentrations of hormones is altered by
loss of water due to sweating. Losses due to sweating can easily amount to
more than half of a liter. This is typically more than 10% of the blood
volume and is enough to significantly increase the serum concentrations of
growth hormone, IGF-I, IGF-II and IGF-binding proteins.
When exercising athletes drank an amount of water equal to what they lost
due to sweating , the total amount of growth hormone that they secreted
significantly increased (by nearly 50%).

Terug
Naar boven