AndroidHealthClinic

De nationale IQ TEST (Ned 1)

zitzakken

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Dames en heren,

Het was vanavond weer zover!
De nationale iq test zit er weer op!! :cool:

http://www.bnn.nl/page/iqtest2009/

Ikzelf heb hem natuurlijk ook weer meegedaan!
van de 56 vragen had ik er 47 goed.. gezien mijn leeftijd blalbla

had ik een IQ van 138 :rolleyes:

beter dan andere jaren..!! normalitair zat ik rond de 126 ( al jaren...) ergg vreemd deze stijging!! vooral nu ik vroeg op de avond zelfs hoorde dat me oma in het ziekenhuis was opgenomen .. er nog naartoe ben geweest en ga zo maar door... ellende gehad dus... anyway...

zijn er meer bb-ers die mee hebben gedaan?? ben benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
45 goed van de 56??

Ik heb 't net online gemaakt want ik heb de uitzending gemist. Ik had er ook 138.

overrated.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha hoezo overrated? is mooi om te weten! dat wij bb-ers ook gewoon kunnen zeggen dat we niet alleen ons mooie harde fysiek hebben, maar dat we ook met trots kunnen zeggen dat er meer in zit :p

pffff duurt te lang....

Te laag om hier te melden :o

123 maar ik ben dan ook een Belg. :D Morgen moet ik heel wat testen (iq testen, video analyse, cijfer reeksen etc) doen tijdens een selectieproef, hopelijk haal ik een gelijkaardige score!

Haha wat een bullshittest. :roflol: Zo'n kleine testjes draaien meer rond geluk dan wat anders.

Had ook 138 maar twee vragen net te laat juiste antwoord gezien en niet ingevuld, gezien het uur ntr wel redelijk (slaperige kop en wel al 3uur geslapen :p). Kon niet zien hoeveel vragen ik juist had, kon niet inzoomen ofzo, enkel IQ stond in het groot te lezen.

Of ik een test nodig heb om erachter te komen dat ik geniaal ben.

Wat een stomme klotetest lol, dit is totaal niet representatief :D Ik heb em overigens niet uitgedaan, duurt te lang met dat klote timertje

123. Maar Ik heb maar voor de helft op zitten letten. TV stond ook aan :p

Denk dat als ik 'm morgen opnieuw doe dat ik hoger scoor.

2sb63ps.jpg - 153665

Van die IQ testen klopt geen zak. Het gemiddelde IQ zou 100 moeten zijn maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ie onder de 120 haalde.

Wel jammer trouwens dat toen ik 11 jaar was een hogere score haalde dan nu :( :P

Van die IQ testen klopt geen zak. Het gemiddelde IQ zou 100 moeten zijn maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ie onder de 120 haalde.

Meen mij te herinerren Regilio Tuur en Tatjana Simic een score onder de 100 haalden. Moet je nagaan wat er gebeurt als zij voor de uitzending coïtus met elkaar hebben...:D

ik geloof die IQ testen via internet of van BNN niet zo heel erg.
denk dat een professionele IQ test wat betrouwbaarder is.
Die heb ik 1x gedaan toen ik 13 was en toen had ik 128.
Wat ik nu heb weet ik niet, hoop in ieder geval niet dat het nu lager is xD

had ik een IQ van 138 :rolleyes:

beter dan andere jaren..!! normalitair zat ik rond de 126 ( al jaren...) erg vreemd deze stijging!!

Een IQ-test meet IQ, maar wat is IQ,... dat is datgene wat je meet met een IQ-test. Het getal wat er uit komt is een maat voor hoe goed je in het maken van IQ-tests bent. Dit is te trainen en mede afhankelijk van de gestelde vragen en andere omgevingsfactoren.

Daarnaast is het altijd frappant dat het merendeel van de mesnen boven de 100 uit komt, wat raar is aangezien het gemiddelde IQ 100 is (per definitie). Dus als jij hoger scoort, betekent dat dat de rest van Nederland gemiddeld lager scoort.

Persoonlijk heb ik al ens een IQ-test gedaan (in het Engels zelfs) en die score haal ik zeker nooit meer, dus ik doe er nooit meer aan mee :)

Terug
Naar boven