AndroidHealthClinic

De nationale IQ TEST (Ned 1)

56 vragen zijn sowieso te weinig om een representatieve uitslag te geven.

Op 17 januari 2007 nam St. Claire deel aan De Nationale IQ Test, georganiseerd en op televisie uitgezonden door de omroep BNN. Volgens de test had zij een IQ van 52. St. Claire beweerde enkele dagen later dat de stemkast waarmee zij de antwoorden invulde kapot was. Volgens de redactie van het programma functioneerde het kastje echter prima, maar was ze vaak te laat met het indrukken van het juiste antwoord. Op 23 januari maakte ze bekend nog een IQ-test te willen doen, om de eerste te weerleggen.
(bron: wikipedia)

Dat is wel echt een r*tard zeg

Op 17 januari 2007 nam St. Claire deel aan De Nationale IQ Test, georganiseerd en op televisie uitgezonden door de omroep BNN. Volgens de test had zij een IQ van 52. St. Claire beweerde enkele dagen later dat de stemkast waarmee zij de antwoorden invulde kapot was. Volgens de redactie van het programma functioneerde het kastje echter prima, maar was ze vaak te laat met het indrukken van het juiste antwoord. Op 23 januari maakte ze bekend nog een IQ-test te willen doen, om de eerste te weerleggen.
(bron: wikipedia)

Dat is wel echt een r*tard zeg

Oh ja klopt, die zuipschuit ging die test toen doen bij een of ander bureau.

145-160 Zeer hoogbegaafd
130-144 Hoogbegaafd
116-130 Boven gemiddeld begaafd
101-115 Begaafd
100 Gemiddeld
85-99 Beneden Gemiddeld
70-84 Moeilijk lerend
55-69 Lichte verstandelijke beperking < hier zit ze dus
40-54 Matige verstandelijke beperking
25-39 Ernstige verstandelijke beperking
< 25 Zeer ernstige verstandelijke beperking

En zoals ik begrijp hier vallen die scores best hoog uit

hahaha

Ik had 232, maar ik zat niet op te letten, keek tegelijkertijd een film, zat te gamen en was aan het trainen.

:o

Ja inderdaad ik had:

Deadlift 160
Bench 95
squat 130

= 385

Weer eens 137, schommel bij diverse IQ-tests tussen de 130 - 140.

• Topic Starter Topic Starter
het blijft idd moment opnames, de gemiddelde cijfers die hun presenteren op de site ed. tjaa ze zitten erg laag! ook dit geloof ik ergens wel... ochjaa laat ons dan denken dat we zo slim zijn :cool:

mwahahahaha wat een gedoe ... iemand koffie?? :D

Hoe lang duurt da geintje?

Morgen is ff doen! :P

Haha wat een bullshittest. :roflol: Zo'n kleine testjes draaien meer rond geluk dan wat anders.

Had ook 138 maar twee vragen net te laat juiste antwoord gezien en niet ingevuld, gezien het uur ntr wel redelijk (slaperige kop en wel al 3uur geslapen :p). Kon niet zien hoeveel vragen ik juist had, kon niet inzoomen ofzo, enkel IQ stond in het groot te lezen.

Oh kijk, het feit dat ik vandaag te horen krijg geen enkele buis te hebben in eerste semester doet me toch meer goed. :D

Denk dat als ik 'm morgen opnieuw doe dat ik hoger scoor.

Lijkt me logisch, dan weet je de vragen en berekeningen al. :D

Ivm echte tests lijkt deze me bijzonder makkelijk.

"Welk figuurtje hebben we nog niet laten zien?"

"Vul aan : 10 11 13 16 20 ..."

:roflol:

Oh kijk, het feit dat ik vandaag te horen krijg geen enkele buis te hebben in eerste semester doet me toch meer goed. :D

Lijkt me logisch, dan weet je de vragen en berekeningen al. :D

Ivm echte tests lijkt deze me bijzonder makkelijk.

"Welk figuurtje hebben we nog niet laten zien?"

"Vul aan : 10 11 13 16 20 ..."

:roflol:

25.

Ik weet het, ik ben slim

140 vorig jaar, ga hem denk morgen wel even doen :D

• Topic Starter Topic Starter
ik ben benieuwd ronniej

jongens jullie gaan dit toch niet serieus nemen? Ga maar eens een capaciteiten test doen op een bureau wat ervoor gecertificeerd is :P ben je een hele dag bezig en komt er heel wat betrouwbaarders uit, IQ is lastig te meten.. helemaal in een TV show als deze :roflol:

Eigenlijk moet je alle antwoorden wel goed hebben bij deze test, veel te makkelijk :P

die reeksen bijvoorbeeld...

Terug
Naar boven