- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op 17 januari 2007 nam St. Claire deel aan De Nationale IQ Test, georganiseerd en op televisie uitgezonden door de omroep BNN. Volgens de test had zij een IQ van 52. St. Claire beweerde enkele dagen later dat de stemkast waarmee zij de antwoorden invulde kapot was. Volgens de redactie van het programma functioneerde het kastje echter prima, maar was ze vaak te laat met het indrukken van het juiste antwoord. Op 23 januari maakte ze bekend nog een IQ-test te willen doen, om de eerste te weerleggen.
(bron: wikipedia)
Dat is wel echt een r*tard zeg
Ik had 232, maar ik zat niet op te letten, keek tegelijkertijd een film, zat te gamen en was aan het trainen.
![]()

ik was er 20/25 minuten mee bezig volgens mij

Haha wat een bullshittest.Zo'n kleine testjes draaien meer rond geluk dan wat anders.
Had ook 138 maar twee vragen net te laat juiste antwoord gezien en niet ingevuld, gezien het uur ntr wel redelijk (slaperige kop en wel al 3uur geslapen). Kon niet zien hoeveel vragen ik juist had, kon niet inzoomen ofzo, enkel IQ stond in het groot te lezen.

Denk dat als ik 'm morgen opnieuw doe dat ik hoger scoor.

Oh kijk, het feit dat ik vandaag te horen krijg geen enkele buis te hebben in eerste semester doet me toch meer goed.
Lijkt me logisch, dan weet je de vragen en berekeningen al.
Ivm echte tests lijkt deze me bijzonder makkelijk.
"Welk figuurtje hebben we nog niet laten zien?"
"Vul aan : 10 11 13 16 20 ..."
![]()
ben je een hele dag bezig en komt er heel wat betrouwbaarders uit, IQ is lastig te meten.. helemaal in een TV show als deze