Fitness Seller

De Nieuwe M5

Bezoekers in dit topic

Ik zoek straks even de foto waar ik 330 rijd. Volledig nep natuurlijk, en uitgevoerd op afgesloten terrein :D

:roflol:

Dat van ons was ook niet tussen zwolle en meppel.

Wel jammer dat we geen gps er bij hadden.. Ben wel benieuwd wat de echte snelheid was toen. Pa van die vriend zei dat hij een keer ver over de 370 heen zat op de teller terwijl de max ooit gemeten iets boven de 340 zat. Zal wel flinke afwijking zijn bij zulke snelheden.
 
En in welke auto's hebben jullie die snelheden duidelijk NIET gehaald? :o
 
volgens mij is die teller van de foto van I Xyzyx I een audi RS6, weet het niet zeker
 
:roflol:

Dat van ons was ook niet tussen zwolle en meppel.

Wel jammer dat we geen gps er bij hadden.. Ben wel benieuwd wat de echte snelheid was toen. Pa van die vriend zei dat hij een keer ver over de 370 heen zat op de teller terwijl de max ooit gemeten iets boven de 340 zat. Zal wel flinke afwijking zijn bij zulke snelheden.

En in welke auto's hebben jullie die snelheden duidelijk NIET gehaald? :o

:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje vaag maar you get the point, standaard wagen, no tuning shit, liep 330 op teller.
 
Heb zelf een m5 uit 2006 gehad.
Beest van een auto.
Nu een Porsche, rijdt stuk minder snel dan die m5
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf een m5 uit 2006 gehad.
Beest van een auto.

Geen problemen met de motor of versnellingsbak gehad?
Indien nee: gehoord van de vorige eigenaar dat er al een nieuwe in zat?

Beest M5 met die schreeuwerige V10 ja, ben echter nooit fan geweest van de E60. Nieuwe is alvast beschaafder, maar voor mij blijft de E39 dé M5.
 
Geen problemen met de motor of versnellingsbak gehad?
Indien nee: gehoord van de vorige eigenaar dat er al een nieuwe in zat?

Beest M5 met die schreeuwerige V10 ja, ben echter nooit fan geweest van de E60. Nieuwe is alvast beschaafder, maar voor mij blijft de E39 dé M5.

Versnellingsbak was door vorige eigenaar vervangen, en het differentieel ook.
En dat bij maar 90.000km :D

Bij me huidige porsche is het lager van me voor-differentieel ook stuk.

K*t autos kosten me duizenden euros per jaar.
 
Versnellingsbak was door vorige eigenaar vervangen, en het differentieel ook.
En dat bij maar 90.000km :D

Bij me huidige porsche is het lager van me voor-differentieel ook stuk.

K*t autos kosten me duizenden euros per jaar.

Letterlijk 2u geleden het blije nieuwe gekregen dat mijn diff kapot is en dat er een nieuwe versnellingsbak in moet, 3 maand geleden redelijk wat carrosserie herstellingen laten uitvoeren, dus I know that feel bro, auto's kosten geld.

Je Porker is dus een 4s of een Turbo? :D
(of Pana of Cayenne, gezien het voor-differentieel)
 
Geen problemen met de motor of versnellingsbak gehad?
Indien nee: gehoord van de vorige eigenaar dat er al een nieuwe in zat?

Beest M5 met die schreeuwerige V10 ja, ben echter nooit fan geweest van de E60. Nieuwe is alvast beschaafder, maar voor mij blijft de E39 dé M5.

De v10 was 1 van de mooiste auto's.. Alleen niemand wist hoe je hem moest rijden, hoog in de toeren houden als ze uberhaupt wisten dat er een m knopje in zat. :o
 
Letterlijk 2u geleden het blije nieuwe gekregen dat mijn diff kapot is en dat er een nieuwe versnellingsbak in moet, 3 maand geleden redelijk wat carrosserie herstellingen laten uitvoeren, dus I know that feel bro, auto's kosten geld.

Je Porker is dus een 4s of een Turbo? :D
(of Pana of Cayenne, gezien het voor-differentieel)

Zet me huidige auto niet online omdat daar maar 10 van rond rijden in NL en in mijn kleur helemaal maar 1 of 2.

Maar stuur hem wel via pm. Dan weet je een beetje waar we het over hebben :)
 
De v10 was 1 van de mooiste auto's.. Alleen niemand wist hoe je hem moest rijden, hoog in de toeren houden als ze uberhaupt wisten dat er een m knopje in zat. :o
Hoogtoerig blok idd, maar je hield hem best niet teveel in toeren met de originele motor en vbak haha :D
Zet me huidige auto niet online omdat daar maar 10 van rond rijden in NL en in mijn kleur helemaal maar 1 of 2.

Maar stuur hem wel via pm. Dan weet je een beetje waar we het over hebben :)

Thanks man, knappe wagen :)
Heeft iets speciaals ja, valt wel op naast een standaard P.
 
Hoogtoerig blok idd, maar je hield hem best niet teveel in toeren met de originele motor en vbak haha :D


Thanks man, knappe wagen :)
Heeft iets speciaals ja, valt wel op naast een standaard P.

Alle ringtaxi's hebben nog hun originele motor er in zitten.. Dus aan het rammen met dat ding zou het niet liggen..

Althans dat is wat bmw zegt.
 
Kom er niet doorheen om de andere pages te lezen.
Maar wie van jullie heeft er ook een m5 of gehad dan?
Of iets anders wat er op lijkt...
 
Non turbo motoren zijn sowieso k*t.
Dan heb je 500pk, maar dat is alleen op 1 punt rond de 5500 toeren.
In de hele toeren reeks er omheen heb je minder pks.
Als je 2000 toeren rijdt en gas geeft met een 500pk auto, heb je daadwerkelijk maar 250pk tussen de 2000 en 3000 toeren.
Ik wil gewoon ALTIJD alle power beschikbaar hebben bij alle toeren tallen.

Daarom heb ik 600pk EN 2 turbos :)
 
Back
Naar boven