bolle22
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vreemde volgorde dan, ik had ze toch heel anders neer gezetbolle22 zei:
bolle22 zei:danny padilla nr 17
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hij had superkuiten, nadat hij ze is beginnen aanpakken!
De meesten in die lijst horen er juist niet in.Big_T zei:Arnolds benen waren voor die tijd normaal, het is pas later dat men meer de X-shape is gaan toepassen (vond de oude V-shape trouwens persoonlijk esthetischer). Verder Arnold kleine kuitenhij had superkuiten, nadat hij ze is beginnen aanpakken!
De man had de meest esthetische en beste fysiek ooit (en op foto in vergelijking met sommige pro's nog altijd imo).
En dan niet eens voorkomen in de lijstDe meesten in die lijst horen er juist niet in.
Niks mis met die kuiten:
Nick V zei:Een paar hier stellen zich de vraag waarom Arnold hier niet in staat maar ik vind dat terecht, Arnold zijn benen waren veel te klein tegenover zijn bovenlichaam. Zeker zijn kuiten. Het gaat hier over het esthetische. Voor de rest vind ik die lijst ook niet echt correct, ik heb nogal het probleem met het door elkaar plaatsen van fysieken uit verschillende periodes. Ik vind dat je een lijst zou moeten opstellen per 10 jaar. Zo zou je al veel beter kunnen vergelijken.