AndroidHealthClinic

de top 20 van meest esthetische fysieken aller tijden

Ik vraag me trouwens af waarom iedereen zeurt over de benen van Arnold, bekijk die van Zane eens :scratch:

vroeger konden ze echt wel squaten maar hun benen bleven klein en het bovenlichaam enorm

Waarschijnlijk is bij de bovenste pic z'n taille versmald. Ik ben er niet helemaal zeker van, want ik dacht dat het erger was (de PS pic).

maar dat zijn ook foto's van Jay toen ie nog een betere taille had. Sinds 2001 is het alleen maar erger geworden vind ik.

Het is ook maar gewoon een kwestie van smaak, want dit vind ik zeker ook wel "esthetisch":

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Flex Wheeler en Kevin Levrone blijven op mij echt altijd indruk maken. Fantastische fysieken!

Kevrin Levrone heeft toch ook een ethetisch kloppend fysiek
dan kunnen ze beter Lee Haney eruit halen

wat heeft die nummer 17 met zijn buik gedaan????

Vacuum getrokken.

flex hoort gewoon op 1 natuurlijk.

bob paris is terecht nr 1

bob paris is 1 van de beste bbers ooit

Inderdaad net of je met meer massa niet esthetisch kan zijn, haha!

Bob Paris zijn fysiek klopt gewoon van top tot teen. Qua esthetie zit hij gewoon goed in elkaar.

mass_builder zei:
Bob Paris zijn fysiek klopt gewoon van top tot teen. Qua esthetie zit hij gewoon goed in elkaar.
Nee man, ik vind dat zijn armen en borst veel beter kunnen.
Oke beste man heeft super fysiek, maar niet te vergelijken met kerels zoals arnold, levrone, cutler, etc, etc.

Voor sommige mensen lijkt "kleiner" haast automatisch "esthetisch" te betekenen.

Ik vind Darrem Charles toch ook een erg mooie esthetische bodybuilder die best in het rijtje had mogen staan.

Geef mij maar die foto's van Jay hierboven :thumb:

ik mis toch wel Dexter.

en wart doet die nummer 17 ertussen, freaky (in de negatieve zin van het woord)

Hoe heet die Belgische BB'er ook al weer? Hij ziet er ook goed uit. jonge gozer met donker haar.... Iemand?

Terug
Naar boven