AndroidHealthClinic

de top 20 van meest esthetische fysieken aller tijden

Mijn punt is en blijft dat zo'n lijst wel leuk en aardig is, maar het enige wat telt is de Olympia winnen. Of je nu wel of niet op het lijst van meest esthetische BB'ers van blad x of y staat blijft bijzaak. In de top bij de amateurs lopen ook heel wat esthetische BB'ers rond die op geen elk punt onder doen voor een Bob Paris om maar een naam te noemen.

Big_T zei:
Arnolds benen waren voor die tijd normaal, het is pas later dat men meer de X-shape is gaan toepassen (vond de oude V-shape trouwens persoonlijk esthetischer). Verder Arnold kleine kuiten??? hij had superkuiten, nadat hij ze is beginnen aanpakken!

De man had de meest esthetische en beste fysiek ooit (en op foto in vergelijking met sommige pro's nog altijd imo).

En dan niet eens voorkomen in de lijst??? De meesten in die lijst horen er juist niet in.

Niks mis met die kuiten:
veel BB uit zijn tijd maakte juist grapjes over zn 'kleine' benen...gaat ook het idee in de rondte dat arnold implantaten erin heeft zitten...hij kon op gegeven moment een tijd lang niet lopen waarschijnlijk vanwege die shizzle...maar dit kan netzogoed allemaal verzonnen zijn...maar blijft leuk om te lezen:)

klaas zei:
veel BB uit zijn tijd maakte juist grapjes over zn 'kleine' benen...gaat ook het idee in de rondte dat arnold implantaten erin heeft zitten...hij kon op gegeven moment een tijd lang niet lopen waarschijnlijk vanwege die shizzle...maar dit kan netzogoed allemaal verzonnen zijn...maar blijft leuk om te lezen:)

Heb da ook nog gehoord van mijn vader, ja kan inderdaad ook verzonnen zijn...da weten we niet...

ik mis dexter.. :)

klaas zei:
Waar haal je de kennis haalt dat ze grapjes maakten over zijn benen? Welk boek, site of persoon heeft je die informatie gegeven? Voor zover ik weet had Arnold benen net als iedereen in die tijd: groot maar niet huge zoals nu het geval is. Dat van die implantaten is een mythe die ik al langer hoor, opnieuw, geen bewijs alleen roddel.

Big_T zei:
Waar haal je de kennis haalt dat ze grapjes maakten over zijn benen? Welk boek, site of persoon heeft je die informatie gegeven? Voor zover ik weet had Arnold benen net als iedereen in die tijd: groot maar niet huge zoals nu het geval is. Dat van die implantaten is een mythe die ik al langer hoor, opnieuw, geen bewijs alleen roddel.

werd in pumping iron gezegd (of in die making of).

Nick V zei:
Normale benen had hij inderdaad, maar niet de beste voor die tijd, denken we aan een Mike Mentzer, Boyer Coe, Chris Dickerson, Cassey Viator, Tom Platz,...en ik heb niet gezegd dat ze slecht waren, ik heb gezegd dat zijn bovenlichaam veel zwaarder was dan zijn benen en dat dit nu eenmaal esthetisch minder oogt vind ik persoonlijk, Superkuiten vind ik wat overdreven. Maar dat is eeuwig discussiëren, elk heeft zijn eigen mening over wie of waarom...smaken verschillen nu eenmaal en maar best ook anders zou er geen competitie meer zijn.

Hier wat atleten waar ik van vind dat ze superkuiten hebben.
Veel kijkgenot.
Ik ben op de hoogte van atleten van die tijd. En ik vind dat Arnold betere benen had, of tenminste even goed. Als je bijvoorbeeld Tom Platz erbij haalt: die had TE grote benen in verhouding met bovenlichaam (als dat dan esthetiek moet voorstellen???)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Padilla wel, Robinson niet. Wazig. Die Robinson zag er 5 jaar geleden nog zo uit :

robinson.jpg

Legende Beckles hoort er natuurlijk ook bij :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op zijn 54ste nog tweede op de Mr. Olympia.

KaLe zei:
werd in pumping iron gezegd (of in die making of).
Volgens mij werd er in PI gezegd dat hij op een gegeven moment begon in te zien dat zijn benen en vooral kuiten achter stonden op de rest. (wellicht mogelijk dat er grapjes over werden gemaakt, dat weet ik niet). Het verhaal is dat hij dan korte broeken is gaan dragen om zichzelf uit te dagen zijn kuiten beter te gaan trainen. Later heeft hij dan een stel zeer goede kuiten ontwikkeld (zoals op de foto die ik postte). De making of heb ik nog niet gezien dus kan niet zeggen of daar nog wat meer over werd gezegd. Maar als je het dus over de fysiek hebt van de man, dan denk ik dat je het moet hebben over de beste conditie waarin hij ooit was, en niet over perioden waarin die minder was. In zijn beste fysiek ownt hij gewoon de meesten kwa esthetiek en massa IMO.

serge nubret:eek: die ziet er eeeeeeeeecht beast uit...

Big_T zei:
Ik ben op de hoogte van atleten van die tijd. En ik vind dat Arnold betere benen had, of tenminste even goed. Als je bijvoorbeeld Tom Platz erbij haalt: die had TE grote benen in verhouding met bovenlichaam (als dat dan esthetiek moet voorstellen???)

Die vind ik goed, Arnold betere benen dan Tom Platz of even goed, Tom had inderdaad enorme benen en kwa esthetische moet ik je gelijk geven als je spreekt over zijn begin jaren, MAAR op de olympia van 1981 had Tom zijn bovenlichaam enorm goed bijgewerkt en vond ik dat hij daar de terechte winnaar moest geweest zijn.
En die foto's dat ik poste gingen enkel over de vergelijking van Arnold zijn kuiten met die van de atleten dat ik poste, waarvan ik dus vind dat ze veel betere kuiten hadden dan Arnold.
Ik sprak dus niet over esthiek toen ik hen als voorbeeld gaf zoals je nu Tom Platz er uit pikt.

Mike mentzer had van mij ook best in die lijst mogen staan.

axestream zei:
Mijn punt is en blijft dat zo'n lijst wel leuk en aardig is, maar het enige wat telt is de Olympia winnen. Of je nu wel of niet op het lijst van meest esthetische BB'ers van blad x of y staat blijft bijzaak. In de top bij de amateurs lopen ook heel wat esthetische BB'ers rond die op geen elk punt onder doen voor een Bob Paris om maar een naam te noemen.
Precies, er zijn nu zoveel gasten die er beter of net als arnold uitzien.
Alleen tegenwoordig ben je er niet zoveel mee dat je echt bekend wordt.

Big_T zei:
ik heb bewijs over zn benen...implantaten is waarschijnlijk idada roddel, maar dat had ik al aangegeven...zal filmpie van hem ff opzoeke..dat ze hem uitlache...ze zegge zoiets van dont show ur legs if u dont have them...

Big_T zei:
RAW IRON: the making of pumping iron 17:50min

klaas zei:
RAW IRON: the making of pumping iron 17:50min
Tja iedereen was jaloers op Arnold en ze moesten IETS zoeken om hem op aan te vallen. Zoals ik zei heeft Arnold later in zijn BB cariere de benen harder aangepakt en later waren die gewoon goed.

Over Tom Platz: wat boeit het dat hij grote benen had, dat heeft niets te maken met esthetiek of meer kansen om een wedstrijd te winnen. Bij BB moet je een overall grote, symmetrische en esthetische fysiek hebben. Op dat vlak was Arnold koploper in die tijd (en imo in deze tijd ook moest hij op hetzelfde niveau trainen).

Big_T zei:
Tja iedereen was jaloers op Arnold en ze moesten IETS zoeken om hem op aan te vallen. Zoals ik zei heeft Arnold later in zijn BB cariere de benen harder aangepakt en later waren die gewoon goed.

Over Tom Platz: wat boeit het dat hij grote benen had, dat heeft niets te maken met esthetiek of meer kansen om een wedstrijd te winnen. Bij BB moet je een overall grote, symmetrische en esthetische fysiek hebben. Op dat vlak was Arnold koploper in die tijd (en imo in deze tijd ook moest hij op hetzelfde niveau trainen).

Zoals ik al zei, Tom platz zijn verhoudingen waren later veeeeel beter, check eens foto's van de olympia van 1981, wat een bovenlichaam had hij daar ook niet.

Zoals ik ook al zei, smaken en meningen verschillen, ik vind Arnold een mooie bodybuilder, zijn biceps en schouders vond ik het beste maar ik zie hem niet zoals jij hem ziet BIG T...ook moeilijk te zeggen wat toppers van vroeger nu nog zouden doen of kunnen...Larry Scott om iemand te nemen als voorbeeld was een topper in zijn periode maar deed ook later een comeback en haalde niet meer zijn fysiek van vroeger dus ja...

Terug
Naar boven