XXL Nutrition

de ultieme aas cutkuur

Bezoekers in dit topic

redbull74

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2009
Berichten
1.363
Waardering
53
Lengte
1m74
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
ok,mannen ik ben benieuwd naar jullie mening en ervaring over de ultieme cutkuur met alleen aas,dus geen t3 enz......

in mijn ogen is dit de ultieme cut kuur

wk1-2 1mg metribolone p/d
wk2-3 2mg metribolone p/d
wk1-6 150mg test p
wk1-6 150mg mast p

ik heb net de metribolone getest en OMG dit is ****ing sterk maar echt lekker,overal aders,dikke pomp,goede vetverbranding en topkracht.

ben benieuwd naar jullie ervaringen
shoot!
 
Laatst bewerkt:
Sorry geen ervaring met AAS in de cut, maar ben benieuwt naar de metribolone. Ga je een log bijhouden?
 
Zeer schadelijk voor de lever en nieren .. Zou er nooit aan beginnen,

Liever langer kuren met minder schadelijke AAS

Zeker geen voorstander voor

PS: Is 1 - 2 mg geen max voor dit spulletje ?
Evenals vindt je 4 weken niet te lang voor dit hevig spul ?
 
Laatst bewerkt:
WHy de orale versie van Tren? IS deze heftiger? Dacht dat jij zon tren fan:cool: was?:P

Test, tren , mast nix?:)
 
Zelfde als wat TeeCee zegt.

Maar hmm, zo 'lage' Test en Mast?
 
Ben wel benieuwd wat Metribolone voor je doet maar zou er zelf nooit aan beginnen. Moet blijkbaar een van de meest toxische AS zijn, en mijn lever e.d. moeten nog minimaal 50 jaar mee dus ik pas.
 
Benieuwd of je echt getest hebt, 4mg je bent niet goed man, 2mg blijkt al de max te zijn als je lever je lief is.
 
Benieuwd of je echt getest hebt, 4mg je bent niet goed man, 2mg blijkt al de max te zijn als je lever je lief is.

het is niet meer toxisch dan een 17aa,er zijn 2 mensen die bloedwerk hebben gedaan en daar kwam dit uit.
4mg is inderdaad misschien een beetje veel,beter op 2 houden.
de merkbare sides zijn niks verschillend dan van tren,ik heb zelfs van tren e meer sides,ik werd hier helemaal niet agressief van,terwijl met gewone tren ik echt een kronkel in mijn kop krijg.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 01:03 ----------

Ben wel benieuwd wat Metribolone voor je doet maar zou er zelf nooit aan beginnen. Moet blijkbaar een van de meest toxische AS zijn, en mijn lever e.d. moeten nog minimaal 50 jaar mee dus ik pas.
het toxische valt echt mee,net zo als 17aa
het brand echt het vet eraf binnen 2 weken was ik al 3% gedaald

maar wat is jullie perfecte cutkuur?
dat was de vraag in dit topic mannen.
 
Laatst bewerkt:
WHy de orale versie van Tren? IS deze heftiger? Dacht dat jij zon tren fan:cool: was?:P

Test, tren , mast nix?:)

je kan het IM,oraal en subq nemen
 
Zal wel 150mg Test P eod zijn neem ik aan?

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 12:57 ----------

het toxische valt echt mee,net zo als 17aa
het brand echt het vet eraf binnen 2 weken was ik al 3% gedaald

maar wat is jullie perfecte cutkuur?
dat was de vraag in dit topic mannen.

Uit diverse onderzoeken op internet is gebleken dat het vele malen toxischer is als middelen als Winstrol, Dianabol etc. Wie weet heb je wel een zwaar ondergedoseerde te pakken gehad.
 
Zal wel 150mg Test P eod zijn neem ik aan?

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 12:57 ----------



Uit diverse onderzoeken op internet is gebleken dat het vele malen toxischer is als middelen als Winstrol, Dianabol etc. Wie weet heb je wel een zwaar ondergedoseerde te pakken gehad.

nou dat denk ik niet,maar zelfs als het ondergedoseerd is,is het nog steeds een top cutmiddel.
test p en mast p natuurlijk eod,wat dachten jullie dan?per week?
 
voor mij zonder twijfel...test mast tren...
 
Ik cut altijd op 250test en 200deca. Ik cut alleen als ik een blessure heb. Die krijg ik vroeg of laat toch wel dus wacht ik daar op. ;)
 
Test prop,Tren ace & Mast ace :thumbs:
 
Hoe haal jij het in je hoofd andere mensen advies te geven???

je haalt mij de woorden uit de mond,flip staat nou niet bekend om zijn aas kennis,hij is nu bezig met zijn eerste echte kuur en ach ja als je dbb een beetje volgt weet je genoeg over flip en aas
 
Back
Naar boven