MuscleMeat

De vergeten spiergroep?

DrabbeR zei:
toevallig vandaag onderarmen getraint daar paken we normaal de woensdag voor, op de powerball na doen we het hele lijstje :P

en ook Tibialis trainen we M@rsel (met standing calf raises & sitting calf raises) ;)

Tzal wel! Voel jij nu eens aan die spier op je scheenbeen, als je dezelfde beweging maakt als een calf raise. Spant ie? NEEE!

Doe nu eens het tegenovergestelde.

Damn, dat ik dit nog moet uitleggen. Elke ...... weet toch wel welke spieren die pakt bij welke beweging ....:mad:

farmer walks? is dat met in elke arm een barbell door de gym heen lopen? kzie het al voor me :P

• Topic Starter Topic Starter
Daster zei:
farmer walks? is dat met in elke arm een barbell door de gym heen lopen? kzie het al voor me :P
Thuis heeft niemand er last van.. Mja misschien mijn ouders die telkens een "plof" geluid horen als ik ze laat vallen :D

Corazon zei:
Nee de tibialis train je bijvoorbeeld zo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet met calf raises dus.
Die doe ik met een curlstang. Werkt nog goed ook! Gewoon je voeten eronder schuiven waar je 'm normaal met je handen vastpakt. Balans moet je even vinden maar als je de oefening eenmaal goed kan is 'ie echt fijn.

onderarmen en grip train ik inderdaad ook:
- Wrist roller
- Wrist curl
- Plated pinch
- Dumbbell farmer walks

ik vind het echt geweldig hoe slopend onderarmen trainen is, als je daarna je t-shirt uit wil doen is echt machtig

Starter20 zei:
onderarmen en grip train ik inderdaad ook:
- Wrist roller
- Wrist curl
- Plated pinch
- Dumbbell farmer walks

ik vind het echt geweldig hoe slopend onderarmen trainen is, als je daarna je t-shirt uit wil doen is echt machtig
Heerlijk he :D

Denk dat het m'n favoriete spiergroep is op dit moment. Trainingen zijn echt super!

yeah :D ik superset die wrist roller en wrist curl meestal.. echt een heerlijk gevoel

Je kunt ook "Rockin' standing calf raise "doen. Dan train je gelijk gastrocnemius en tibialis anterior.;)

beste oefening voor kuiten is nog altijd calf raise met 2 hete chicks op je rug:cool:

M@rsel zei:
De uber vergeten spiergroep ; Tibialis
En dat zei ik al in post 5, thx voor het herhalen moppie. :D
Mighty zei:
Je kunt ook "Rockin' standing calf raise "doen. Dan train je gelijk gastrocnemius en tibialis anterior.;)
Noem ook de andere spieren van je onderbeen es op... :D :D :D

Goed dat sommigen hier toch rekening mee houden. Je lichaam wilt altijd in balans blijven, dus geen sterke/grote kuiten zonder sterke/grote tegenhangers.

Samu zei:

Goed dat sommigen hier toch rekening mee houden. Je lichaam wilt altijd in balans blijven, dus geen sterke/grote kuiten zonder sterke/grote tegenhangers.

Niet ouwehoeren b*ch :D En ik zeg maar zo, elke cm telt, dus train die tibialis! :hedbang:

tibialis ook goed te trainen door gewoon calf raises te doen maar dan met de hielen op de verhoging te gaan staan en dus de tenen laten zakken.

Samu zei:

Soleus en extensors/flexors van de voet/tenen en uiteraard de peroneus.

ik doe ook graag static hold met handdoeken rond de bb gewikkeld
maakt het extra moeilijk :D

Samu zei:
Doet hij het nog ook. En je hebt 2 peronei, longus en brevis.
:mier:
Ja, je hebt ook meerdere extensors en flexors, maar dat ga ik niet allemaal opschrijven hoor. In basis komt het neer op wat ik heb gepost.;)

Mighty zei:
Ja, je hebt ook meerdere extensors en flexors, maar dat ga ik niet allemaal opschrijven hoor. In basis komt het neer op wat ik heb gepost.;)
Juist, het zijn allemaal spieren. How basic is that. :cool:

Ik heb nog altijd niemand zien ingaan op mijn reply: vingerstrekkers. Ok met reverse wrist curls, maar niemand nog goeie oefeningen?

Terug
Naar boven