Fitness Seller

De volgende hype: Testo Sting

Ik moet zeggen ik gebruik het nu al iets meer als een week...
En het werkt op zich wel, krijg er meer energie van en de pomp in de armen blijft wat langer en ja ik heb altijd al het gevoel van ik wil trainen maar nu nog meer... de kracht toename is ook wel redelijk maarja zit nog niet op de helft met dat spul dus weet ook niet hoe het nog verder gaat..

Moet wel zeggen gebruik ook dymatize x -pand erbij dat had ik dan iets eerder maar dat liep ook wel lekker maar, toen ik dit erbij kreeg ja voel toch wel een zekere werking...
Als het voor me werkt dan is dat het beste vind ik zelf...

koste 39,95 want was nog maar net uit dus nog redelijk goedkoop.

was zelf 3 maandjes uit de training door de landmacht..
was toen 5 kilo afgevallen.
2 maandjes geleden weer begonne
en nu toch 6 kilo aangekomen denk daarbij wel wat vocht in de spieren
Maar voel me verder weer gewoon de oude en das het belangrijkste..

Ik heb het besteld en in huis. Ik ga het gebruiken tijdens mijn cutfase en dus niet echt meer eten eerder een stuk minder (2400 kcal de t*ring wat een crap. September whuuw 3000-3500 kcal sta te poppelen) om het buikvet weg te krijgen.

Waarom 60 euri spenderen? Waarom niet geld moet rollen en ik heb een geldboompje. Ik begin over een week of 2 en zal een log bijhouden. Puur objectief als t crap is horen jullie het.

Alweer een testo booster uit pfff... Vast en cker net zo Troep als de rest:rolleyes:

Had net een mailtje van bodyenfitshop.nl gekregen, kon ik korting krijgen op dit spul, maarja als ik het zo lees van jullie is het troep denk ik..

2Ripped4U zei:
Ik heb het besteld en in huis. Ik ga het gebruiken tijdens mijn cutfase en dus niet echt meer eten eerder een stuk minder (2400 kcal de t*ring wat een crap. September whuuw 3000-3500 kcal sta te poppelen) om het buikvet weg te krijgen.

Waarom 60 euri spenderen? Waarom niet geld moet rollen en ik heb een geldboompje. Ik begin over een week of 2 en zal een log bijhouden. Puur objectief als t crap is horen jullie het.
Verkoop je ook stekjes van dat geldboompje? :D

*Zippie* zei:
Ik moet zeggen ik gebruik het nu al iets meer als een week...
En het werkt op zich wel, krijg er meer energie van en de pomp in de armen blijft wat langer en ja ik heb altijd al het gevoel van ik wil trainen maar nu nog meer... de kracht toename is ook wel redelijk maarja zit nog niet op de helft met dat spul dus weet ook niet hoe het nog verder gaat..

Moet wel zeggen gebruik ook dymatize x -pand erbij dat had ik dan iets eerder maar dat liep ook wel lekker maar, toen ik dit erbij kreeg ja voel toch wel een zekere werking...
Als het voor me werkt dan is dat het beste vind ik zelf...

koste 39,95 want was nog maar net uit dus nog redelijk goedkoop.

was zelf 3 maandjes uit de training door de landmacht..
was toen 5 kilo afgevallen.
2 maandjes geleden weer begonne
en nu toch 6 kilo aangekomen denk daarbij wel wat vocht in de spieren
Maar voel me verder weer gewoon de oude en das het belangrijkste..

elke effect dat jij opnoemt is te wijten aan de Xpand m'n beste :)

ironmike86 zei:
elke effect dat jij opnoemt is te wijten aan de Xpand m'n beste :)

dat zou best eens kunnen...
Maar wat ik nu wel enorm krijg is telkens ****ing kop pijn..
Weet niet of het daar van komt..
Had de inname maar iets verlaagt het weekend en vandaag weer zoals staat beschreven maar komt weer beetje terug..

SiRoj zei:
Deze shit moet gewoon eens goed worden getest.. Mss kan Arms meer vertellen?

Als we nu ff gaan testen, deel van ons met placebo, rest krijgt de echte testo shit, wss zegt iedereen een echte 'pomp' te voel

Leuke gedachte, maar wist je dat ze het placebo effect ooit in in een onderzoek hebben aangetoond door 1 groep training+geen supps te geven en een andere groep training+placebo met daarbij vertellen dat ze AS kregen.
Moet jij eens raden welke groep meer kilo's weg drukte..
;)

Als je iets test, hou de rest dan constan hé... is wss die x-pand
Dit sup zal weer de zoveelste poging tot geldklopperij zijn

testo sting

Weet enkel dat het 59,90 gaat kosten.................kijk op de site van Prometeus: misschien staat er nu wat meer info op?!

ik ben al drie dagen mee bezig ik voel nog niks, 59,90 is veel te duur ik heb er 36 :D euro voor betaald

Dat er nog mensen zijn die serieus dit product willen gebruiken..

Normale adviesprijs van bijna 60e, koop dan 5kg Whey en wat extra kilo's kipfilet.

Mr.Mike zei:
Dat er nog mensen zijn die serieus dit product willen gebruiken..

Normale adviesprijs van bijna 60e, koop dan 5kg Whey en wat extra kilo's kipfilet.

Niks aan toe te voegen.

t.s

hoi ben nieuw hier

ben er nu 9 dagen mee bezig en mijn spieren zijn al de hele dag keihard...voor de rest zie ik nog geen verbetering

gallius zei:

Ja je moet dan wel de volledige zin aanduiden hé , het gaat ervover dat het verhogen van test enkel nuttig is het het vrij testosteron blijft en niet gebonden is aan shbg of omzet naar oestrogeen . Mocht dit produkt werken dan heb je mocht je heel gevoelig zijn aan Gyno hier dus kans op ?

2Ripped4U zei:
Ik heb het besteld en in huis. Ik ga het gebruiken tijdens mijn cutfase en dus niet echt meer eten eerder een stuk minder (2400 kcal).

Ik begin over een week of 2 en zal een log bijhouden. Puur objectief als t crap is horen jullie het.

Ben benieuwd, opzich wel weer een leuke omschrijving maar dat ken ik al langer, nu nog zien of het ook daadwerkelijk werkt ;)

Arms en Chells doen ook alles om wat aandacht te krijgen :rolleyes:
:P

Terug
Naar boven