XXL Nutrition

De volgende hype: Testo Sting

skydirk zei:
martie, misschien meer lezen en minder kopen. als je nog niet eens weet dat arginine een aminozuur is, waar ben je dan mee bezig. ik moet daarom geen marketingcursus gevolgd hebben. gewoon gezond verstand. en inderdaad juriaan, je moet echt naief zijn om te denken dat dit werkt.

LoL, was ook een grapje, en waar zeg ik dat ik niet weet wat arginine is?

martie zei:
LoL, was ook een grapje, en waar zeg ik dat ik niet weet wat arginine is?
lees uw berichten is van ongeveer 10 dagen geleden. toen zei je "we hebben het hier wel over arginine en niet over aminozuren"

*schopje*
Inmiddels iemand al wat meer ervaring met dit product? Op deze website wordt het min of meer gepromoot door onze Arms..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Testooooooooooooooooooooooooooooo!!!:D

bedoelen ze niet testo cyp?:D

• Topic Starter Topic Starter
FrankyB zei:
*schopje*
Inmiddels iemand al wat meer ervaring met dit product? Op deze website wordt het min of meer gepromoot door onze Arms..

Toevallig de website van de invoerder van het product waar ze altijd lyrisch gaan doen over hun nieuwe productjes.

Btw, zijn er reeds gebruikerservaringen?

Ben nu 4 dagen bezig met Testo sting, ik neem verdeeld over de dag 4 tabs in.

Ik moet zeggen dat na de tweede dag van inname ik me behoorlijk goed begon te voelen,energie neemt toe. Dit product verbetert naar mijn idee het welzijn aangezien ik de laatste tijd in een flinke dip zat. Tevens neemt er een lichte pomp toe die eigenlijk de hele dag aanhoudt en spieren voelen harder aan. Ik ben benieuwd als ik 2 weken verder ben..

xpose zei:

Ik moet zeggen dat na de tweede dag van inname ik me behoorlijk goed begon te voelen,energie neemt toe. Dit product verbetert naar mijn idee het welzijn aangezien ik de laatste tijd in een flinke dip zat. Tevens neemt er een lichte pomp toe die eigenlijk de hele dag aanhoudt en spieren voelen harder aan. Ik ben benieuwd als ik 2 weken verder ben..

Ga je nakuren? :D

Ik las testostring. Dacht al; WTF?

xpose zei:

het placebo-effect:woot:

Er staat momenteel een artikkeltje over in de muscle & fitness over testosting en idd een picture of jonathan later "arms".

jokke69 zei:
Er staat momenteel een artikkeltje over in de muscle & fitness over testosting en idd een picture of jonathan later "arms".

Weet het verschil tussen artikel en advertentie ;)

Deze shit moet gewoon eens goed worden getest.. Mss kan Arms meer vertellen?

Als we nu ff gaan testen, deel van ons met placebo, rest krijgt de echte testo shit, wss zegt iedereen een echte 'pomp' te voel

B.B.Junkie zei:
Een abstract van avena sativa zal volgens mij wel het hoofdingredient zijn, aangezien dit zorgt voor meer "vrij" testosteron.
Denk dat het een extract is van de stinging nettle root of urticae radix. Het in amerka gerenomeerde Designer Supplements (rebound xt) heeft deze sup als Activate. Het kost 30 € en werkt eigenlijk wel echt (maar wel vrij miniem). Je kan evengoed in de natuurwinkel netel tabs gaan halen (100tabs voor 3 €) en de dubbele dosis slikken (10 dagen per flesje). Kost je 9 € per maand ipv 30 tot 50€ van de grote sup fabrikanten. Ik doe het, en moet zeggen in combi met rebound xt is het best wel een aardige one two punch. Nothing like the real deal, though.

Als je uit amerika importeert dan kan je binnenkort hyperdrol bestellen: een anti aromatase + netel extract + een beetje ander natuurbrol om doorbloeding te verhogen. In amerika zijn ze sinds de prohormoonban naarstig op zoek naar natural super fysiological testosteron output stimulating sups. Het is idd mogelijk om met ant aromatases zoals ATD en 6 bromoandrostenetrione (niet echt natuurlijk) in combi met netelextracten een natuurlijke test output van 400% te bekomen.

Terug
Naar boven