MuscleMeat

De volgende hype: Testo Sting

Bezoekers in dit topic

Ik heb net net in huis laat wel even weten of het wat is, Ben ook bezig met SwoleN die me erg goed bevalt. Hiervoor NO-Xplode gehad die goed was maar kreeg striae ervan ??? Maja nu al bijna maand SwoleN en geen problemen.
De testo-string leek me wel een goed product dus we zullen zien.
:D
 
adhd zei:
Ik heb net net in huis laat wel even weten of het wat is, Ben ook bezig met SwoleN die me erg goed bevalt. Hiervoor NO-Xplode gehad die goed was maar kreeg striae ervan ??? Maja nu al bijna maand SwoleN en geen problemen.
De testo-string leek me wel een goed product dus we zullen zien.
:D

Haha lol srry maar striae van NO-Xplode.... Misschien indirect maar niet direct!
De enige reden waardoor je striae krijgt is doordat de huid langzamer groeit als dat de omvang van je spieren(of vet :P) dat doen. Koop ff een huidcream met vit E etc. Heeft bij mij altijd nog geholpen ze snel weer wit te krijgen, al moet je geen wonderen verwachten..
 
sport wonder zei:
Haha lol srry maar striae van NO-Xplode.... Misschien indirect maar niet direct!
De enige reden waardoor je striae krijgt is doordat de huid langzamer groeit als dat de omvang van je spieren(of vet :P) dat doen. Koop ff een huidcream met vit E etc. Heeft bij mij altijd nog geholpen ze snel weer wit te krijgen, al moet je geen wonderen verwachten..

Ja dat klopt wel :) het is wel het geval dat ik met die noxplode echt lekker het laatste kan geven en ik weet niet of die uitputting goed is geweest,
Maar ik had ook geen goede warmingup en nu ik dat doe en me armen vet hou met creme heb ik er geen last meer van
thnx voor de reply want je hebt wel gelijk ;)
 
Arms was denk ik in de war met testo toen hij hier aan begon:D
 
Grolmus zei:
Arms was denk ik in de war met testo toen hij hier aan begon:D
eerst maar zien hoe het werkt:D
 
hoi ik gebruik ook testo-sting en ik vindt dat het perfect werkt ik combineer testo-sting met creatine,bulgarian tribulus,vanamax,amino 1000.na 3 dagen gebruiken merkte ik het al dat ik meer kracht heb langer door kan trainen en dat ik aan het groeien ben het is ook echt zichtbaar maar je moet er natuurlijk wel goed bij eten,

s,ochtens
creatine en 8 boterhamen 1 met honing 1 met stroop 1 met fruit hagelslag en een glas melk.

s,middags
een kometje meusli en 2 boterhamen

s,avonds
gewoon goed eten en veel groente en vlees en daarna een kometje vla
en veel bananen eten veel water en yogy drinken en echt serieus trainen en op tijd je rust nemen en dan zal je zien hoe je groeit
 
hoi ik gebruik ook testo-sting en ik vindt dat het perfect werkt ik combineer testo-sting met creatine,bulgarian tribulus,vanamax,amino 1000.na 3 dagen gebruiken merkte ik het al dat ik meer kracht heb langer door kan trainen en dat ik aan het groeien ben het is ook echt zichtbaar maar je moet er natuurlijk wel goed bij eten,

s,ochtens
creatine en 8 boterhamen 1 met honing 1 met stroop 1 met fruit hagelslag en een glas melk
.




s,middags
een kometje meusli en 2 boterhamen

s,avonds
gewoon goed eten en veel groente en vlees en daarna een kometje vla
en veel bananen eten veel water en yogy drinken en echt serieus trainen en op tijd je rust nemen en dan zal je zien hoe je groeit


Wat smeer je dan op die 5 andere broodjes?
Sorry bro, vind je voedingsschemaniet optimaal.
Indien je je voeding zou aanscherpen zou je er veel meer uithalen.
Ik weet niet wat je stats zijn, maar probeer om de 2 tot 3 uur wat kleine (hoog in eiwitten) maaltijden te eten.
En wat testo sting betreft, voor opbouw van je spiermassa doet het weinig.
Het is wel interessant als extra middel voor in je nakuur.
Maar hou ons maar op de hoogte hoe het verloopt.
 
Testo-Sting

Goedenmiddag allemaal....
Ik gebruik het nu drie dagen en ik moet zeggen mijn spieren voelen veel harder aan dan ik ooit heb gehad en of dat nu komt door die testo ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen en ook als het niets is horen jullie dat van mij
Ruud:D
 
ey ey

ey
ik heb het ook besteld en heb het net binnen, maar weet niet hoeveel capsules je per dag mag of moet in nemen, dus als iemand dat weet heb ik daar graag een antwordt op :)
alvast bedankt en ik laat weten wat ik van de werking vindt (vondt)

groetjes,Remco
 
aantal p/d

Hoi,

Het aantal caps. testo sting die je verdeelt over de dag moet innemen is 4.

Groetjes Ruud:lifter:
 
monster bump :thumbs:
 
Dat er toch nog mensen zijn die erin trappen
 
ey ey mensen
ik had nog een vraag
moet ik testo sting ook in nemen als ik niet train in het weekend dus ???

alvast bedankt :)
 
hoi ik gebruik ook testo-sting en ik vindt dat het perfect werkt ik combineer testo-sting met creatine,bulgarian tribulus,vanamax,amino 1000.na 3 dagen gebruiken merkte ik het al dat ik meer kracht heb langer door kan trainen en dat ik aan het groeien ben het is ook echt zichtbaar maar je moet er natuurlijk wel goed bij eten,

s,ochtens
creatine en 8 boterhamen 1 met honing 1 met stroop 1 met fruit hagelslag en een glas melk.

s,middags
een kometje meusli en 2 boterhamen

s,avonds
gewoon goed eten en veel groente en vlees en daarna een kometje vla
en veel bananen eten veel water en yogy drinken en echt serieus trainen en op tijd je rust nemen en dan zal je zien hoe je groeit

jij zal groeien als de pest :thumb:

welke hagelslag zou ik het beste nemen?
 
hoi ik gebruik ook testo-sting en ik vindt dat het perfect werkt ik combineer testo-sting met creatine,bulgarian tribulus,vanamax,amino 1000.na 3 dagen gebruiken merkte ik het al dat ik

Maar je weet zeker dat het die Testo wat werkt ? ?


Waarom neem je de rest er dan nog bij ? ? ?
 
Back
Naar boven