MuscleMeat

De volgende hype: Testo Sting

Bezoekers in dit topic

Origineel gepost door alain23 Bekijk Post
hoi ik gebruik ook testo-sting en ik vindt dat het perfect werkt ik combineer testo-sting met creatine,bulgarian tribulus,vanamax,amino 1000.na 3 dagen gebruiken merkte ik het al dat ik

Zeg knaap als je zoveel gebruikt hoe kun je dan bepaalde successen toeschrijven aan die testo-sting :rolleyes: Hoe weet je nou wat door welk product wordt veroorzaakt?
 
Ik heb in mijn omgeving nog geen goede reactie gehoord over testo sting. Ik heb het idee dat het een stuk minder werkt als protodioscin.
 
Net zo nutteloos als tribulus of tribosten.. Allebij ook geen *** van gemerkt..

enneh, het 'geheime' ingredient: "Urtica Dioica (Brandnetel wortel) mix van diverse lignanen in een specifieke verhouding.."

kwakzalverij dit :P
 
ik heb gemengde gevoelens over testosting, heb 8 weken gebruikt een 3 a 4 kg zuiver gewonnen, maar was dit nu toeteschrijven aan testosting, blue up , clout of gewoon omdat ik meer op m'n eten lette?
ik denk eerder het laatste...
alsnog veel sucses!
 
IK WEET WAT ER IN DIE TESTO-STINGS ZIT HEEL GAMAKKELIJK TE VINDEN

Proviron kan je gewoon vanaf dag 1 gebruiken en de dosering naar behoefte opvoeren naar 4 tabletten per dag. Als je meer dan 4 tabletten per dag gebruikt bestaat er kans op prapiarisme (een blijvende erectie) die slechts door een arts met een injectie in de schacht van de penis kan worden verholpen. Proviron verhoogd bovendien de hoeveelheid ejaculaat en vergemakkelijkt dus ook het “klaarkomen” iets wat door de androgenen gezwollen prostaat bij sommigen moeilijker wordt. Proviron werkt ook als anti-oestrogeen op dezelfde wijze als Arimidex. Bovendien bindt Proviron zich aan het SHGB (geslachtshormoon bindend globuline) en zorgt er op die manier voor dat er meer “vrij” testosteron in de bloedbaan aanwezig kan zijn om zijn heilzame werking op de spiergroei te ontplooien. Proviron lijkt bij velen ook rechtstreeks het libido te verhogen. Een echt wondermiddel dus (lees meer over de afzonderlijke middelen onder “omschrijvingen”op deze site). Arimidex bezit een uitzonderlijk sterke bindingsaffiniteit, hiervan heb je dus extreem weinig nodig, zelfs 1 mg is voor 1 gram testosteron ruim voldoende. Een minpunt is dat Arimidex navenant duur is, uitzondering hierop is Arimidex van IP China, die ook getest als voldoende uit de bus komt.
 
IK WEET WAT ER IN DIE TESTO-STINGS ZIT HEEL GAMAKKELIJK TE VINDEN

Proviron kan je gewoon vanaf dag 1 gebruiken en de dosering naar behoefte opvoeren naar 4 tabletten per dag. Als je meer dan 4 tabletten per dag gebruikt bestaat er kans op prapiarisme (een blijvende erectie) die slechts door een arts met een injectie in de schacht van de penis kan worden verholpen. Proviron verhoogd bovendien de hoeveelheid ejaculaat en vergemakkelijkt dus ook het “klaarkomen” iets wat door de androgenen gezwollen prostaat bij sommigen moeilijker wordt. Proviron werkt ook als anti-oestrogeen op dezelfde wijze als Arimidex. Bovendien bindt Proviron zich aan het SHGB (geslachtshormoon bindend globuline) en zorgt er op die manier voor dat er meer “vrij” testosteron in de bloedbaan aanwezig kan zijn om zijn heilzame werking op de spiergroei te ontplooien. Proviron lijkt bij velen ook rechtstreeks het libido te verhogen. Een echt wondermiddel dus (lees meer over de afzonderlijke middelen onder “omschrijvingen”op deze site). Arimidex bezit een uitzonderlijk sterke bindingsaffiniteit, hiervan heb je dus extreem weinig nodig, zelfs 1 mg is voor 1 gram testosteron ruim voldoende. Een minpunt is dat Arimidex navenant duur is, uitzondering hierop is Arimidex van IP China, die ook getest als voldoende uit de bus komt.

hahahaha LOL
 
Ik gebruik het vanaf morgen .

Ik laat iets weten ;)

Ik betaalde het 60 Euro ;)
 
Meerdere mensen bij mij op de sportschool hebben dit geprobeerd met als resultaat een portemonee van uienleer, geld weg en als je je portemonee opent ga je spontaan huilen want prijzig is het ook nog eens !!.
 
testo string(forte) heb het ook gedaan,maar het is echt niks!
weet iemand wel een goeie kuur waar je zeker van zal gaan groeien??
GreetZZ
 
Ehm trainen schijnt ook te helpen :rolleyes:
 
mass fx en hyperdrolx2
veel van gehoord en probeer het zelf nu ook
 
Dikke rommel !

Verloren geld !
 
Back
Naar boven