AndroidHealthClinic

de waarde van olympisch gewichtheffen is overschat

• Topic Starter Topic Starter
so yeh, wat dis 'bout?

olympische gewicht-heffers zijn ook explosief. bodubuilders zijn traag dankzij hun fascia stretching en slow reps?

athletiekers moeten ook oly lifts doen om explosiefe spieren te krijgen.
dat stuk is inderdaad onzin. dat andere gedeelte klopt volgens mij wel hoor

waarom zou oly liften NIET werken dan? tenzij je het fout uitvoert natuurlijk

Dat alle BB altijd 'slow reps' doen is natuurlijk niet waar. Wel gecontroleerd, en velen doen ook wel (semi-)explosief.

Er is natuurlijk een verschil tussen 'met zoveel mogelijk gewicht staan gooien' en 'explosieve positieve rep'. Als BB trainen zoals gewichtheffers zullen ze nauwelijks groeien.

Had het ook niet over het bb gedeelte, maar over dat atleten in allerlei sporten oly lifts gebruiken om explosiever te worden.
Dit is namelijk zeker het geval en werkt ook terdege.

dat alle bb altijd 'slow reps' doen is natuurlijk niet waar. Wel gecontroleerd, en velen doen ook wel (semi-)explosief.

Er is natuurlijk een verschil tussen 'met zoveel mogelijk gewicht staan gooien' en 'explosieve positieve rep'. Als bb trainen zoals gewichtheffers zullen ze nauwelijks groeien.
+1

Wat is dit nu weer voor een zaad draad. Gepest in de gym?

Dat alle BB altijd 'slow reps' doen is natuurlijk niet waar. Wel gecontroleerd, en velen doen ook wel (semi-)explosief.

Er is natuurlijk een verschil tussen 'met zoveel mogelijk gewicht staan gooien' en 'explosieve positieve rep'. Als BB trainen zoals gewichtheffers zullen ze nauwelijks groeien.

Helemaal mee eens.

Powerlifters en BB'ers kunnen gewoon leren van elkaar. Ik gebruik zelf veel explosiviteit in mijn trainingen , het is een andere prikkel en die zorgt evengoed voor spiergroei als gecontroleerde reps dat doen.

Gijs is nu ook zo goed als full-time powerlifter maar er komen imo niet zoveel BB'ers ( amateur dan toch ) aan zijn fysiek.

Beetje respect voor elkaar mag imo wel, je oefent uiteindelijk toch dezelfde sport uit, alleen met andere doelen..

Wat is dit nu weer voor een zaad draad. Gepest in de gym?

nee hij is alleen getest omdat hij zo ****ed buff is(not:cool:)

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

another one(pics included)
http://forum.dutchbodybuilding.com/...illen-mensen-altijd-testen-262599/index9.html

Jezus wat een bosmongolenonderwerp. Hoe bedenk je het. Al die vadsige mensen uit het powerlift hok heb ik pas een hekel aan! :D

Jezus wat een bosmongolenonderwerp. Hoe bedenk je het. Al die vadsige mensen uit het powerlift hok heb ik pas een hekel aan! :D
Ik vind het anders wel geniaal; je helemaal vol met crap vreten en jezelf toch nog atleet kunnen noemen :D

j/k powerlifters ;)

Maar olympische lifters zijn dan ook echt arrogant. Beetje 200+ kilo boven hun hoofd zwaaien en gelijk denken dat ze de man zijn. f**gots. Zien er ook niet uit.

Maar olympische lifters zijn dan ook echt arrogant. Beetje 200+ kilo boven hun hoofd zwaaien en gelijk denken dat ze de man zijn. f**gots. Zien er ook niet uit.

Inderdaad ze zijn echt lelijk en stinken naar poep!!!!1111!11!11!!!1

Terug
Naar boven