Wat is het idee achter die setjes op 60%?
Succes overigens!
Het idee is dat de oefeningen niet te zwaar zijn en daardoor geen spierbeschadigingen oplopen.
Door de spieren dan wel regelmatig te trainen op zo een laag nivo, doorbloed je de spier, waardoor een sort actief herstel is.
Daar komt bij dat krachttraining niets anders is dan je lichaam laten wennen aan een beweging en steeds beter in die beweging wordt en daardoor meer motorunits kan aanspreken. hierdoor blijft me lichaam gefocust.
Is wel discussie over, maar voel me er lekker bij. Nadeel is alleen dat je altijd geneigt bent toch iets zwaarder of meer te pakken.
Dacht dat je sarcastisch reageerde op me post...maar aan je foto's op je hyves te zien ben je idd aardig teruggevallen...ach binnen 6mnd zit je weer aardig richting oud niveau (spreek uit ervaring).
Je bent ook een aardig eind uit de richting gaan wonen...van Den Helder naar Duitsland...hoe dat zo als ik vragen mag?
Iig succes met je opbouw...en net als vroeger gaat ik dit log volgen!
Ja eigenlijk was het ook misplaatst, want je hebt een damn mooie DL gekregen en daar kan ik niet aan tippen hoor. Als ik SQ en DL 200kg pak is het een goeie dag.
Van Den Helder naar duitsland tja.. wat zal ik zeggen! zijn veel factoren geweest, maar het is beter om de positieve uitleg te geven!

Als je je dromen waar wilt maken, moet je er niet op wachten, maar het zelf doen! dat geldt voor sport, zoals iedereen hier weet en dat geldt ook voor de rest van je leven!
Ik wilde altijd groot wonen met veel land, in Nederland moet je dan aardig wat centen hebben, maar in andere landen valt dat soms mee
Nu heb ik iets wat in Nederland nooit of heel lang had geduurd!
ik zeg het niet om op te scheppen, maar gewoon omdat ik het lekker vind om te zeggen! ik heb een huis dat 8x zo groot is als mijn vorige huis, dan heb ik een schuur die net zo groot is als de sportschool waar ik trainde en dan heb ik nog een loods van 10x20 daarbij een stukje land zo groot als de wijk waarin ik woonde!
elke dag als ik rondom loop of naar buiten kijk moet ik lachen!
Qua trainings log
aankomende 2 weken is de weekindeling anders dan ik gepost heb.
Het viel me vies tegen. vandaag DL dag! ipv 5x5 heb ik er maar 3x5 van gemaakt.
Deze week zit ik op strict almost no carbs dieet! Alleen deze week want dan is het weer tijd om te knallen.
Eet op een dag
ontbijt : shake
2e maaltijd : 400gr rundvlees
3e maaltijd : 300gr Koolvis
TRAINEN
4e maaltijd : 300gr kip + 100gr zilvervliesrijst
5e maaltijd : shake
en dan is het klaar. doe het nu 2 dagen heb weinig energie, maar merk snel verbetering in me vorm.
Daarbij loop en fiets ik veel.
doe het met 2 doelen, vet% naar benee (ben ik nu 2,5wk mee bezig) en qua motivatie.. nu gaat alles k*t, dus volgende week als alles lekker gaat ben ik dubbel blij
call me crazy, its true