AndroidHealthClinic

De weg van de duivel Deel 2

Champ

Competitive Powerlifter
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Maandag : Schouders
Military press 4x6
Upright row 3x8
Side raise 3x10
Front raise 3x10
Backraise 3x10

BOR 3x8 (60%)
Decline BP 2x15 (60%)
Biceps curl 3x8 (60%)
Tri extensions 3x8 (60%)

Buik

Dinsdag: Rug

DL 5x5
BOR 3x8
Chin ups 3x6

Incline BP 2x15 (60%)
dumbbell curl 3x8 (60%)
skullcrusher 3x8 (60%)

Buik

Woensdag: Triceps

Reverse grip BP 3x8
Small BP 3x8
Skullcrusher 3x8

Shoulderpress 3x10 (60%)

Donderdag: biceps
Biceps curl 3x8
Dumbbell curl 3x8
Concentration curl 3x10

Chin ups 3x6

Vrijdag : rust

Zaterdag : borst

BP 5x5
Smaller BP 5x5
Incline 5x5
Decline 5x5
Flyes 2x10

BOR 3x10 (60%)

Zondag : rust

nice, mooi dat je terug logt :)

• Topic Starter Topic Starter
De aankomende 2 weken is de weekindeling anders ivm veranderingen.
Waarom geen benen? ik krijg mijn powerrack pas over 2maanden ofzo!

vandaag ga ik DL morgen BP en dan zondag weer BP, zodat ik volgende week vrijdag in Nederland kan banken

Schema is vrij basic en door middel van theoretische discussie wil ik het in de aankomende 2 maanden verbeteren.

tnx Snoob

Dude hoe zijn je stats nu ? Nog steeds monsterlijk?

Ben momenteel druk op dieet.. weeg nu nog maar 112kg met 15% vetjes
Over 2 weken weet ik pas wat me trainings stats zijn, maar hoop in jou buurt te komen Chewie ;) muv de bench

Ben momenteel druk op dieet.. weeg nu nog maar 112kg met 15% vetjes
Over 2 weken weet ik pas wat me trainings stats zijn, maar hoop in jou buurt te komen Chewie ;) muv de bench

Nee ff serieus wat zijn je krachtstats nu? Of moet je van nul af aan beginnen?

Nee ff serieus wat zijn je krachtstats nu? Of moet je van nul af aan beginnen?

Serieus? serieus is dat ik 2 jaar zo goed als niets heb gedaan! me leven aardig veranderd.. als je elke week op en neer naar duitsland rijd om een huis te vinden/kopen heb je weinig tijd en geld.

Dus ben serieus dat ik weer aardig opnieuw moet beginnen.
Ik verwacht in 2 weken een beeld te hebben hoe ik ervoor sta:cool:

The Champ is back!

Vroeger had je een 200+ bench en 300+ squat, toch?

Ben benieuwd hoe snel je weer op je niveau zit.

Succes!

The Champ is back!

Vroeger had je een 200+ bench en 300+ squat, toch?

Ben benieuwd hoe snel je weer op je niveau zit.

Succes!

200+ is een ruim begrip.. 260+ klinkt mij beter in de oren:cool:
En SQ 300+ ja.. was gestopt met SQ omdat ik een beginnende hernia had, nu heeft mijn rug lang genoeg gerust en als ik over een tijdje een powerrack heb ga ik daar ook wer voor!

DOEL : eind 2010 BP 300+

Wat is het idee achter die setjes op 60%?

Succes overigens!

200+ is een ruim begrip.. 260+ klinkt mij beter in de oren:cool:
En SQ 300+ ja.. was gestopt met SQ omdat ik een beginnende hernia had, nu heeft mijn rug lang genoeg gerust en als ik over een tijdje een powerrack heb ga ik daar ook wer voor!

DOEL : eind 2010 BP 300+

260+ bench? :eek:

Sick bastard. :p

joo HE-MAN vet dat je weer komt logge!
die 300+ bench wil ik uiteraard wel zien!
succes man!

Serieus? serieus is dat ik 2 jaar zo goed als niets heb gedaan! me leven aardig veranderd.. als je elke week op en neer naar duitsland rijd om een huis te vinden/kopen heb je weinig tijd en geld.

Dus ben serieus dat ik weer aardig opnieuw moet beginnen.
Ik verwacht in 2 weken een beeld te hebben hoe ik ervoor sta:cool:

Dacht dat je sarcastisch reageerde op me post...maar aan je foto's op je hyves te zien ben je idd aardig teruggevallen...ach binnen 6mnd zit je weer aardig richting oud niveau (spreek uit ervaring).
Je bent ook een aardig eind uit de richting gaan wonen...van Den Helder naar Duitsland...hoe dat zo als ik vragen mag?

Iig succes met je opbouw...en net als vroeger gaat ik dit log volgen!

Wat is het idee achter die setjes op 60%?

Succes overigens!

Het idee is dat de oefeningen niet te zwaar zijn en daardoor geen spierbeschadigingen oplopen.
Door de spieren dan wel regelmatig te trainen op zo een laag nivo, doorbloed je de spier, waardoor een sort actief herstel is.
Daar komt bij dat krachttraining niets anders is dan je lichaam laten wennen aan een beweging en steeds beter in die beweging wordt en daardoor meer motorunits kan aanspreken. hierdoor blijft me lichaam gefocust.

Is wel discussie over, maar voel me er lekker bij. Nadeel is alleen dat je altijd geneigt bent toch iets zwaarder of meer te pakken.

Dacht dat je sarcastisch reageerde op me post...maar aan je foto's op je hyves te zien ben je idd aardig teruggevallen...ach binnen 6mnd zit je weer aardig richting oud niveau (spreek uit ervaring).
Je bent ook een aardig eind uit de richting gaan wonen...van Den Helder naar Duitsland...hoe dat zo als ik vragen mag?

Iig succes met je opbouw...en net als vroeger gaat ik dit log volgen!

Ja eigenlijk was het ook misplaatst, want je hebt een damn mooie DL gekregen en daar kan ik niet aan tippen hoor. Als ik SQ en DL 200kg pak is het een goeie dag.

Van Den Helder naar duitsland tja.. wat zal ik zeggen! zijn veel factoren geweest, maar het is beter om de positieve uitleg te geven! :D
Als je je dromen waar wilt maken, moet je er niet op wachten, maar het zelf doen! dat geldt voor sport, zoals iedereen hier weet en dat geldt ook voor de rest van je leven!
Ik wilde altijd groot wonen met veel land, in Nederland moet je dan aardig wat centen hebben, maar in andere landen valt dat soms mee
Nu heb ik iets wat in Nederland nooit of heel lang had geduurd!
ik zeg het niet om op te scheppen, maar gewoon omdat ik het lekker vind om te zeggen! ik heb een huis dat 8x zo groot is als mijn vorige huis, dan heb ik een schuur die net zo groot is als de sportschool waar ik trainde en dan heb ik nog een loods van 10x20 daarbij een stukje land zo groot als de wijk waarin ik woonde!
elke dag als ik rondom loop of naar buiten kijk moet ik lachen!

Qua trainings log
aankomende 2 weken is de weekindeling anders dan ik gepost heb.
Het viel me vies tegen. vandaag DL dag! ipv 5x5 heb ik er maar 3x5 van gemaakt.
Deze week zit ik op strict almost no carbs dieet! Alleen deze week want dan is het weer tijd om te knallen.

Eet op een dag

ontbijt : shake
2e maaltijd : 400gr rundvlees
3e maaltijd : 300gr Koolvis
TRAINEN
4e maaltijd : 300gr kip + 100gr zilvervliesrijst
5e maaltijd : shake

en dan is het klaar. doe het nu 2 dagen heb weinig energie, maar merk snel verbetering in me vorm.
Daarbij loop en fiets ik veel.
doe het met 2 doelen, vet% naar benee (ben ik nu 2,5wk mee bezig) en qua motivatie.. nu gaat alles k*t, dus volgende week als alles lekker gaat ben ik dubbel blij
call me crazy, its true

Dude kwa dat wonen ik geef je groot gelijk. Me schoonzus heeft ook is gekeken voor huizen in het grensgebied. ****ing boerderij met land, schuren etc voor een grijpstuiver ivm de nederlandse prijzen! Misschien als ik klaar ben met school ik ook een stap richting het oosten ga maken...
En thnx voor je compliment. En ach zodra jij weer goed kan squaten ed komt je deadlift zo weer richting oud niveau!

Leuk dat je een log bij houd. :)

holy shit, deze ga ik in de gaten houdne :D

Van Den Helder naar duitsland tja.. wat zal ik zeggen! zijn veel factoren geweest, maar het is beter om de positieve uitleg te geven!
Als je je dromen waar wilt maken, moet je er niet op wachten, maar het zelf doen! dat geldt voor sport, zoals iedereen hier weet en dat geldt ook voor de rest van je leven!
Ik wilde altijd groot wonen met veel land, in Nederland moet je dan aardig wat centen hebben, maar in andere landen valt dat soms mee
Nu heb ik iets wat in Nederland nooit of heel lang had geduurd!
ik zeg het niet om op te scheppen, maar gewoon omdat ik het lekker vind om te zeggen! ik heb een huis dat 8x zo groot is als mijn vorige huis, dan heb ik een schuur die net zo groot is als de sportschool waar ik trainde en dan heb ik nog een loods van 10x20 daarbij een stukje land zo groot als de wijk waarin ik woonde!
elke dag als ik rondom loop of naar buiten kijk moet ik lachen!

Vette shit!!

Succes met je trainingen en je logje!

Terug
Naar boven