Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Right on!
Betekent dit ook de langverwachte terugkeer van Joopie?

Zozo zelfs een log bijhoudenJij pakt het weer serieus aan!

Daar mag ik niets over uitlaten, maar je zult het zien
Zo kerel! hier ook nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag!
Ben idd weer wat begonnen, maar heb geleerd niets te overdrijven in het leven! we gaan het allemaal wel zien dus...![]()
Maar 300 moet lukken!Train je nu ook in je eigen schuur? Kan me zo voorstellen dat dat echt ideaal is met zo'n ruimte!
Tof dat je weer logt enzo, ben benieuwd. Jij had toch de organisatie van de Texel Cup gedaan?

Ja klopt ja.. was je erbij?
dan zal je vast kunnen bevestigen dat de texelcup een wedstrijd was veel uitgebreider en groter dan NK door andere georganiseerd.
Gratis eten voor atleten, stamp vol publiek die ook juigt voor iedereen en uiteraard genoeg atleten voor 2 nk's
ja zag dat andere zoveel reclame maken, denk dan doe ik dat ook maar
hehe

Prioriteiten stellen he! Dus je wou zeggen dat je vrouw en kind belangrijker waren
![]()
maar me vrouw is sterker dus dan krijg ik klappen!whahaha!...uhm nee!maar me vrouw is sterker dus dan krijg ik klappen!

Hahaha....
Nou ik ben van mening dat je vrouw en kind zeker belangrijker moet zijn dan sport! mensen die daar anders over denken, denken niet helder wegens hormoon spiegelingen ofzo
Als je naar de klote gaat met je sport, dan is iedereen je vergeten! maar je vrouw verschoont dan nog je luiers!
Weet je ik denk.. dat Extreme body gewoon eromheen wilt draaien dat hij niet komt! hehehe.. maar ja! Krijg ik nou zondag klappen extreme body??![]()
Dan ken je vast Catharina Witte ook wel?
Ben benieuwd hoe jouw weg naar de oude vertrouwde gewichten zal verlopen.
Ga je in de gaten houden, succes alvast bij deze!
ik was blij met haar.. toen het publiek vroeg of ik nog zou banken zei ik dat ik geen tijd had omdat ik de organisatie en speaker was..