Fitness Seller

De weg van de duivel Deel 2

Right on!
Betekent dit ook de langverwachte terugkeer van Joopie?

Zozo zelfs een log bijhouden :eek!: Jij pakt het weer serieus aan!

• Topic Starter Topic Starter
Mooi om te lezen dat je gewoon de stappen durft te nemen waar je naar verlangt ondanks dat het toch best 'eng' is (even naar Duitsland verhuizen).

Ik ben benieuwd hoe je logje zult gaan.. succes !

Daar mag ik niets over uitlaten, maar je zult het zien;)

Zo kerel! hier ook nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag!
Ben idd weer wat begonnen, maar heb geleerd niets te overdrijven in het leven! we gaan het allemaal wel zien dus...:D

Idd niet overdrijven nee! Gelijk voor de 350kg is ook weer zo... :D Maar 300 moet lukken!

Haha, the champ en joopie..nostalgie:D
Succes ermee!

Moet natuurlijk ook de slechte dagen noteren!

moest gister borst doen, maar op een low carb dieet traint het nooit zo lekker

moest 5x5x160 drukken
deed maar 3x5x160 daarna werd het steeds 1 rep minder.

was hierdoor zo teleur gesteld in mezelf dat ik maar 40 min met die hond ben wezen lopen, toen ik terugkwam dacht ik dat ik maar even moest pompen dan.
heb daarna nog 4 pre exhaustion setjes gedaan van flyes 14 reps en dan incline BP 10 reps met een gewichtje van 60kg ofzo. pauzes tussen de sets door 20sec.
daarna had ik een lekkere pomp, die mijn teleurstelling iets beter maakte

Train je nu ook in je eigen schuur? Kan me zo voorstellen dat dat echt ideaal is met zo'n ruimte!

Tof dat je weer logt enzo, ben benieuwd. Jij had toch de organisatie van de Texel Cup gedaan?

alsnog een nette bench!wil wel ruilen!

Train je nu ook in je eigen schuur? Kan me zo voorstellen dat dat echt ideaal is met zo'n ruimte!

Tof dat je weer logt enzo, ben benieuwd. Jij had toch de organisatie van de Texel Cup gedaan?

Ja klopt ja.. was je erbij?
dan zal je vast kunnen bevestigen dat de texelcup een wedstrijd was veel uitgebreider en groter dan NK door andere georganiseerd.
Gratis eten voor atleten, stamp vol publiek die ook juigt voor iedereen en uiteraard genoeg atleten voor 2 nk's :p
ja zag dat andere zoveel reclame maken, denk dan doe ik dat ook maar:cool:

hehe

Wegens het krachtverlies door het dieet deze week maar focussen op de BB pump! :D

Vanmorgen 30 min schouders getrained.
militarypress 3x8 max 40 sec rust tussen de setjes
sideraise - frontraise superset 3x 7x7 (max 40sec rust)
sideraise - frontraise - uprightrow superset 3x 5x5x10 (max 40sec rust)

toen voelde ik wel vol..

Savonds 30 min biceps getrained.
Barbellcurl 3x10
Dumbelcurll 3x 8x6 (eerst een zware dumbbell daarna zonder pauze een lichtere dumbel)
Supinatedgrip chinups - dumbbellcurl superset 2x 8x10

en weer een goede pomp dus tijd om te stoppen
Kan wel weer achter elke oef zetten max 40 sec rust, maar dat is wel duidelijk denk ;)

Deze week dus maar me doel veranderd om beter aan te sluiten bij de vet burning.. volgende week wil ik wel weer carbs eten en dus meer op kracht gaan letten!

Nadeel is dat me maatje zou na zijn ontslag hier 2-3maanden wonen zodat hij zich ook kon focussen op zijn training.
ik bedoel het is afgelegen, goedkoop eten en kan je dus 100% geven voor training..
Helaas blijkt dat niet veel mensen waar ik vandaan kom zich ergens voor kunnen geven dus me maatje heeft het opgegeven en gaat over 1 week naar huis. dat betekend dat ik geen spotter heb en dus niet max zwaar kan trainen.
Me meisje kan me wel helpen, maar is natuurlijk anders!

Ga toch kijken hoe zwaar ik kan komen zonder spotter en anders moet ik maar eens vrienden gaan maken op een gym in de buurt! Maar ja vrienden maken.. :p:cool:

Ja klopt ja.. was je erbij?
dan zal je vast kunnen bevestigen dat de texelcup een wedstrijd was veel uitgebreider en groter dan NK door andere georganiseerd.
Gratis eten voor atleten, stamp vol publiek die ook juigt voor iedereen en uiteraard genoeg atleten voor 2 nk's :p
ja zag dat andere zoveel reclame maken, denk dan doe ik dat ook maar:cool:

hehe

Hahaha, jah, ik heb meegedaan toen. Was mijn eerste bankdrukwedstrijdje...
Tegenover hoef je dus geen reclame meer te maken, ik weet er alles van :D

Succes met je training, ik zal regelmatig hier komen koekeloeren voor inspiratie!

als ik geen vrouw en kind had was ik al onderweg ;)

whahaha!...uhm nee!;)maar me vrouw is sterker dus dan krijg ik klappen!

Hahaha....

Nou ik ben van mening dat je vrouw en kind zeker belangrijker moet zijn dan sport! mensen die daar anders over denken, denken niet helder wegens hormoon spiegelingen ofzo:p

Als je naar de klote gaat met je sport, dan is iedereen je vergeten! maar je vrouw verschoont dan nog je luiers!

Weet je ik denk.. dat Extreme body gewoon eromheen wilt draaien dat hij niet komt! hehehe.. maar ja! Krijg ik nou zondag klappen extreme body??:p

qua training... vandaag rust!
fiets straks 50 min naar het zwembad, met me shakie.. dan 1,5uur zwemmen, shakie en weer 50min terug fietsen! dat is mijn training voor vandaag!

En ik moet verklappen dat ik vandaag carbs heb gegeten! hehe
Zit te twijvelen of vrijdag of zondag te banken! en kan niet met mezelf leven als ik nu die 5x5 niet afmaak + de rest van de training natuurlijk

Hahaha....

Nou ik ben van mening dat je vrouw en kind zeker belangrijker moet zijn dan sport! mensen die daar anders over denken, denken niet helder wegens hormoon spiegelingen ofzo:p

Als je naar de klote gaat met je sport, dan is iedereen je vergeten! maar je vrouw verschoont dan nog je luiers!

Weet je ik denk.. dat Extreme body gewoon eromheen wilt draaien dat hij niet komt! hehehe.. maar ja! Krijg ik nou zondag klappen extreme body??:p

Haha dat ene idee zie ik idd niet zo zitten. Maar check je pm ff!

Joopie, anyone?? :D

Welkom terug beest!! Ik ga je weer in de gaten houden ;)

Dan ken je vast Catharina Witte ook wel?

Ben benieuwd hoe jouw weg naar de oude vertrouwde gewichten zal verlopen.
Ga je in de gaten houden, succes alvast bij deze!

Caterina had ik gevraagt om te helpen bij de wedstrijd. het is tenslotte haar eiland :cool: ik was blij met haar.. toen het publiek vroeg of ik nog zou banken zei ik dat ik geen tijd had omdat ik de organisatie en speaker was..
Toen kwam zij ineens aan en zei dat ze het wel ff zou overnemen (speaker functie) nou daar stond ik dan.. toen al ruim een jaar niets gedaan en het was een raw wedstrijd! maar ja moest toch ff laten zien hoe het moest!

Uiteraard heb ik de 1e prijs weg gegeven aan de next best! ik kan geen wedstrijd organiseren en zelf met de prijzen weglopen;)

succes met je comeback

gr pjotr

Terug
Naar boven