MuscleMeat

De weg van de duivel Deel 2

• Topic Starter Topic Starter
Na mijn depressieve borst training dinsdag, vandaag maar weer er tegen aan!
Voordeel van je training niet afmaken is dat je sneller hersteld hehe

BP
20xstang
10x60
5x100
5x130
5x160
5x160
5x160
5x160
5x160 (6e rep failed)

nu wel die 5x5.. rustte nu tussen de setjes ruim 2.5min en dat kwam ten goede!

De pinky BP die ik aangaf is te vergelijken met jullie CG BP, dus zal hem in het vervolg zo noemen.
5x120 + 8kg chains
5x110 + chains
5x110 + chains

Incline BP
6x100 + chains
5x120 + chains
5x110 + chains

Daarna wat gespeeld met preexhaustion
10x18kg flyes + 10x 80+chains
10x18 flyes + 10x 80+chains
10x chins + 10x 80+chains

2x20 situps

en toen een glaasje roosvice! gewoon omdat ik het lekker vind:p

5x5x160 was een basis waar ik naar toe wilde.. vanuit deze basis wil ik herhalingen gaan maken!
was tevreden over me training en zie de volgende training met plezier tegemoed.

voeding weer iets aangepakt, door iets meer carbs te eten, maar heb ik meer gedaan omdat ik nu wat meer fiets en zelfs hardloop

nice benching

hehehe 5x5x160 kg... erg nice maar voor jouw doen natuurlijk veel te slap hè? ;) :D

dude nice benches!alleen pinky grip is wel wat wijder dan "onze" closegrip toch?
als ik CG doe komen mijn pinky's nooit tot aan de ringen iig!

Ok, mooi logje. Ik weet zo niet wie je bent, maar iig duidelijk dat je het serieus aanpakt. :cool:
En wat comeback's betreft, ben altijd, op me deadlift na, sterker terug gekomen dan dat ik was.
Dus gaat jou zeker lukken ;)

champ is de enige dude waarvan ik weet dat hij meer heeft gebencht dan jij ooit mike!

champ is de enige dude waarvan ik weet dat hij meer heeft gebencht dan jij ooit mike!

RAW? Zijn er vast wel meer die dat gedaan hebben.... ;)
Maar maakt niet uit, sterke allround stats zijn altijd impressive. En ik weet hoe verrekte lastig het is om met shitgewichten (relatief dan) na een periode van niets doen weer te beginnen. :D

Maar maakt niet uit, sterke allround stats zijn altijd impressive. En ik weet hoe verrekte lastig het is om met shitgewichten (relatief dan) na een periode van niets doen weer te beginnen. :D

NO SHIT! Zwaar demotiverend als je 190kg kon drukken en je naar 2 jaar stoppen nog amper 100kg kan :mad:

Als ik zo doorga kom ik nooit aan die 260 of 270 wat jij deed :mad:

Owhja dit was champ zijn log :D

niet die ik KEN!

dude nice benches!alleen pinky grip is wel wat wijder dan "onze" closegrip toch?
als ik CG doe komen mijn pinky's nooit tot aan de ringen iig!

Ja je hebt gelijk! maar door het soort bankje dat ik heb kan ik niet veel smaller pakken zonder mezelf te bezeren:o

@mikediesel
Bedankt. ik ben qua trainen altijd serieus! Zo serieus dat ik kan zeggen dat ik de sterkste bankdrukker ben geweest en als mensen daar aan twijvelen dan kan ik zeggen dat ik zeker de sterkste bankdrukker zal worden! hehehe

Geheim1: heb altijd vertrouwen in jezelf anders kom je er nooit:p

Zooo.. vandaag 2x hardgelopen!
Smorgens 40 min en stelde een doel tot waar ik moet hardlopen en daarna mocht ik dan weer 5min wandelen en zo door.
Smiddags 30 min over dezelfde afstand.. het doel dat ik smorgens stelde liep ik nu dubbel!
Its all coming back!

Ooh ja en savonds nog ff biceps getrained

dumbbell curls 10x10 na de eerste set 1min rust, de 2e set 1.5min rust en na elke set dus 30 sec meer rust!!

Tja..
mijn SQ 1rm zou ik moeten gokken op 320kg, BP 270kg (training 280kg) DL ben ik gestopt met 295kg

vandaag goed getrained! voelde lekker en vol aan..

Military press 4x6 staand en pakken vanaf de grond
Upright row 3x8
Side raise 3x10
Front raise 3x10
Backraise 3x10

BOR 3x8
Decline BP 5x5 (120kg) ppur op techniek
Biceps curl 3x8
Tri extensions 3x8

Buik

yoo Mr Hulk! gaat de comeback een beetje ok?hoe zwaar deed je je overhead?

hoe je niet bij welke gewichten je gebruikt? :p

idd, kun je de gewichten ook vermelden van de bijoefeningen?

klopt je signature eigenlijk nog wel? je bent toch back?

Terug
Naar boven