MuscleMeat

De zomer komt eraan

JAZa

Novice
Waardering
0
Hallo, net gelijk vorig jaar komt er rond deze tijd de zomer weer aan.. (logisch)

Ik ben geen dik persoon maar wil natuurlijk voor de zomer iets extra's doen.
Nu ik ben een voetballer en sport dus 3x per week (2 x training + 1 x match per week)
Als voeding eet ik gelijk een normaal mens... (Geen drastisch dieet en ook niet eten eten eten)

Ik ben een paar maanden uitgevallen bij voetbal waardoor ik niets mocht doen en toch aardig wat ben bijgekomen. Dat is ook te zien in mijn gezicht.
Nu ben ik terug een maandje aan het voetballen en dat is ook weer verbeterd.

Maar ik wil toch iets extra's doen voor vetverbranding (gezicht + buik).
Helaas bestaat plaatselijk vetverbranding niet...

Maar wat kan ik eigenlijk extra doen?
Nog iets meer gaan lopen?

Of helpt ook een krachttraining? Ik bedoel wel een kleine krachttraining waardoor mijn vetten verminderd worden. Ik wil geen bodybuilder zijn, zal ik maar zeggen...
Ik had gedacht om halters te halen en daarmee mijn armen & borst te trainen en doormiddel van buikspieroefeningen mijn buik te trainen.

Mijn grootste zorg is eigenlijk van mijn iets-te-mollig gezicht aftegeraken.
Als dit lukt, dan volgt vanzelf de rest door motivatie!

Ik heb ook gelezen dat vetverbranding het eerst gebeurd in het gezicht... Klopt dit?

Hoop op antwoorden... ;)

Mvg, een gemotiveerd persoon...

post je voedingsschemais?:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ontbijt: brood met beleg
Smiddags: brood met beleg
4 uur: appel of banaan
Savonds: Warm, varieert met (aardappelen, groenten, vlees), pasta's(macaroni, spaghetti, ...) spek en eieren,..

is dat ECHT je voeding ? :o

This ook geen bber he... de meeste mensen die niet aan bb doen eten geen 7 a 8 maaltijden per dag.

Dat is minder dan 2000 kcal

This ook geen bber he... de meeste mensen die niet aan bb doen eten geen 7 a 8 maaltijden per dag.

Klopt. Ik kijk er steeds weer van op hoeveel mensen zo gigantisch weinig eten en dan toch een behoorlijk hoog vetpercentage hebben.

Zo iemand was ik niet toen ik nog niet serieus gewichten optilde. Ik vrat alles wat los en vast zat, maakte niet uit wat, ook veel frisdrank, maar ik deed 6 keer in de week vechtsport + fietsen en in de zandbak spelen.

@TS
Voeding op orde brengen, alles lezen wat je lezen moet hier en gewichtheffen + cardio. Maar eerst 'normaal' eten.

Vraag me af wat ''de meeste mensen die niet aan bb doen'' hier dan op het forum doen.. ja toch :)

Voor dat soort sonja bakker en atkins shizzle zijn er andere forums, afvallen.nl ofzo.. (ik weet niet eens of die bestaat hahah, maargoed) Dat is mijn punt.

DBB.com = 6-8maaltijden per dag.

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

En als men hier nou eens de moeite neemt om alles even uit te zoeken of de zoekfunctie te gebruiken... maar nee, men post lekker zijn ''voedingschema'' met brood en aardappels en spek. :D

Vraag me af wat ''de meeste mensen die niet aan bb doen'' hier dan op het forum doen.. ja toch :)

Voor dat soort sonja bakker en atkins shizzle zijn er andere forums, afvallen.nl ofzo.. (ik weet niet eens of die bestaat hahah, maargoed) Dat is mijn punt.

DBB.com = 6-8maaltijden per dag.

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

En als men hier nou eens de moeite neemt om alles even uit te zoeken of de zoekfunctie te gebruiken... maar nee, men post lekker zijn ''voedingschema'' met brood en aardappels en spek. :D

Ik ook maarja iedereen moet ergens beginnen..

Laatst bewerkt:
6-8 maaltijden per dag is bullshit.

Hier lag vanmorgen nog sneeuw hoor!

Terug
Naar boven