Hallo, net gelijk vorig jaar komt er rond deze tijd de zomer weer aan.. (logisch)
Ik ben geen dik persoon maar wil natuurlijk voor de zomer iets extra's doen.
Nu ik ben een voetballer en sport dus 3x per week (2 x training + 1 x match per week)
Als voeding eet ik gelijk een normaal mens... (Geen drastisch dieet en ook niet eten eten eten)
Ik ben een paar maanden uitgevallen bij voetbal waardoor ik niets mocht doen en toch aardig wat ben bijgekomen. Dat is ook te zien in mijn gezicht.
Nu ben ik terug een maandje aan het voetballen en dat is ook weer verbeterd.
Maar ik wil toch iets extra's doen voor vetverbranding (gezicht + buik).
Helaas bestaat plaatselijk vetverbranding niet...
Maar wat kan ik eigenlijk extra doen?
Nog iets meer gaan lopen?
Of helpt ook een krachttraining? Ik bedoel wel een kleine krachttraining waardoor mijn vetten verminderd worden. Ik wil geen bodybuilder zijn, zal ik maar zeggen...
Ik had gedacht om halters te halen en daarmee mijn armen & borst te trainen en doormiddel van buikspieroefeningen mijn buik te trainen.
Mijn grootste zorg is eigenlijk van mijn iets-te-mollig gezicht aftegeraken.
Als dit lukt, dan volgt vanzelf de rest door motivatie!
Ik heb ook gelezen dat vetverbranding het eerst gebeurd in het gezicht... Klopt dit?
Hoop op antwoorden...
Mvg, een gemotiveerd persoon...
Ik ben geen dik persoon maar wil natuurlijk voor de zomer iets extra's doen.
Nu ik ben een voetballer en sport dus 3x per week (2 x training + 1 x match per week)
Als voeding eet ik gelijk een normaal mens... (Geen drastisch dieet en ook niet eten eten eten)
Ik ben een paar maanden uitgevallen bij voetbal waardoor ik niets mocht doen en toch aardig wat ben bijgekomen. Dat is ook te zien in mijn gezicht.
Nu ben ik terug een maandje aan het voetballen en dat is ook weer verbeterd.
Maar ik wil toch iets extra's doen voor vetverbranding (gezicht + buik).
Helaas bestaat plaatselijk vetverbranding niet...
Maar wat kan ik eigenlijk extra doen?
Nog iets meer gaan lopen?
Of helpt ook een krachttraining? Ik bedoel wel een kleine krachttraining waardoor mijn vetten verminderd worden. Ik wil geen bodybuilder zijn, zal ik maar zeggen...
Ik had gedacht om halters te halen en daarmee mijn armen & borst te trainen en doormiddel van buikspieroefeningen mijn buik te trainen.
Mijn grootste zorg is eigenlijk van mijn iets-te-mollig gezicht aftegeraken.
Als dit lukt, dan volgt vanzelf de rest door motivatie!
Ik heb ook gelezen dat vetverbranding het eerst gebeurd in het gezicht... Klopt dit?
Hoop op antwoorden...

Mvg, een gemotiveerd persoon...