XXL Nutrition

de zoveelste poging :help:

BodyByJay

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Bij voorbaat mijn excuses voor het lange verhaal :gosh:

Na jarenlang in de sportschool mezelf te hebben afgebeuld, ben ik er nu toch zeker 3-4 jaar volledig tussenuit geweest. De eerste 2 jaar viel het allemaal wel mee.... een kilootje of 5 verloren en iets hoger vetpercentage, maar ik zag er nog redelijk strak en groot uit. Het laatste jaar is het alleen wel heeeeel snel achteruit gegaan. Er is nu niet veel meer van over :eek:
Ik heb wel al een paar pogingen gedaan om de draad weer op te pakken, maar op de een of andere manier lijkt het wel alsof mijn lichaam gewoon niet meer wil ??? . Na mijn eerste poging (ongeveer 1 jaar geleden) lag ik meteen 4 maanden in de kreukels omdat ik wat bekneld had in mijn rug... en dat was na 2 weken trainen. Nadien heb ik het nog een paar keer voorzichtig (met echte mietjes gewichten) aan geprobeerd maar ik kreeg zware last van mijn pezen en gewrichten. :( En moe na/tijdens het trainen.... pfff... verschrikkelijk. En nu heb ik ineens weer een ontsteking in mijn schouder ?!?!?!

Hoe de hell kan ik in hemelsnaam de draad weer oppakken? Heeft iemand van jullie hier toevallig ervaring mee? 't Is niet dat ik niet weet waar ik mee bezig ben, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik eet vrij goed, heb mijn bloed al laten controleren bij de huisarts en dat zag er ook goed uit.

ff wat achtergrond info:

Leeftijd : 31
Lengte : 1.92
Gewicht : 101 kg (3 jaar geleden 105-110 kg)
vet perc. : Oh My GOD !!! factor ;) (3 jaar geleden 8-10 %)

gewoon rustig opbouwen en goed o pde uitvoering letten, meer kan je volgens mij niet doen

Terug
Naar boven