XXL Nutrition

de zoveelste 'stanozolol' vraag

6 weken winstrol tabs 2 weken nakuren nolvadex + die eene week tussen de kuur en nakuur in is 9 weken, dus je kunt 9 weken na je winstrol oral kuurtje een winstrol depot kuurtje doen?? ???

Bravo !

Maar dat is de minimum periode uiteraard !
Alhoewel ik zelf na een stevige oral only cycle mijn lever zijn welverdiende rust zou geven ;)

Je houd oraal 85% ongeveer over van je inname, als je er vanuit gaat dat de half life 9 uur is, moet je elke 9 uur aanvullen omdat er na die 9 uur geen werkende stof meer in je lichaam is.
Winstrol is ook gewoon erg belastend voor je lever, reden daarvan is omdat het 2 x langs je lever gaat.
Zodra je intramusculair (prikken) gaat zetten hou je 100% over van de werkende stof en gaat het eenmalig langs je lever.
Prikken kan je dus veel meer zetten, en veel minder belasten.
Da's allemaal overdreven. Of het nu één keer of twee keren langs je lever passeert, zal niet veel uitmaken. Hetgeen je inspuit, is even leverbelastend. Moet ook door je lever afgebroken worden.

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 06:52 ----------

dus jij slikt 60000 pillen per dag en slikt maar 2x?? jk

Ik heb de laatste tijd een discussie met een vriend van me over winstrol tabs en winstrol depot.
Mijn mening, die ik ooit eens van dit forum heb gehaald, is dat je winstrol 2x per jaar kan gebruiken met een half jaar ertussen maar hij zegt dat is alleen met winstrol tabs, 2 maanden na een winstrol tabs kuur kun winstrol depot zetten.
Dit klopt toch zeker niet he of wel? hij zegt er gewoon heel makkelijk bij 6 weken winstrol tabs kuur is 6 weken niks gebruiken en dan kun je wintrol depot zetten????
Help me hier even uit aub :o
waarom moet er zes maanden zijn tussen 2 winny orals kuren? leg mij dat is uit? Alleszins niet voor je lever. Ik heb drie weken na een winny volledig, normale leverwaardes op basis van een bloedafname.

Verkeerd gedacht, halfwaarde 9 uur betekend dat de helft na 9 uur nog aanwezig is, 9 uur verder is de helft van de helft nog aanwezig (dus 25%) enz..

Als je 1x inneemt dan heb je een hogere piek dan dat je 2 of 3 keer inneemt per dag. Als je het niet als kickstart gebruikt maar als tab only kun je dus beter kiezen om alles in 1 keer in te nemen.

really? MY WHOLE LIFE IS A LIE ;(

nee dat wist ik niet, thanks voor die info!

Oke bij deze even een copy uit een oude post

Zoals je weet, metaboliseerd de lever steeds dezelfde waarde als je het inneemt.
Dan weet je ook dat het bv geen zin heeft als je het only slikt om er dan bij bv 50mg/pd het te gaan verdelen in 3 stappen van 20/20/10.. Die 10mg slik je waarschijnlijk voor Jan met de korte achternaam.
Dan kun je beter de 40mg aanhouden en deze direct in de ochtend slikken, om zodoende in de nacht tijdens de remslaap het middel uit je lichaam te hebben en gebruik te maken van de eigen afgifte van testosteron.

Tijdens n stack maakt dat natuurlijk geen fluit uit, daar je ook nog met middelen werkt die een lange ester hebben en je de testosteron al extern zet.. Het ligt zogezegd toch al plat!

Het idee om het net voor n training te slikken is maar n idee..
Je groeit toch ook niet tijdens je training? Herstel, zo moet je het bekijken..

Da's allemaal overdreven. Of het nu één keer of twee keren langs je lever passeert, zal niet veel uitmaken. Hetgeen je inspuit, is even leverbelastend. Moet ook door je lever afgebroken worden.

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 06:52 ----------

waarom moet er zes maanden zijn tussen 2 winny orals kuren? leg mij dat is uit? Alleszins niet voor je lever. Ik heb drie weken na een winny volledig, normale leverwaardes op basis van een bloedafname.
ik heb dat een jaar of 2 geleden ergens gelezen op dit forum maar ik ken jouwn berichten nog herinneren over AAS dus mijn vraag is beantwoord;) het kan dus gewoon

• Topic Starter Topic Starter
Oke bij deze even een copy uit een oude post

Zoals je weet, metaboliseerd de lever steeds dezelfde waarde als je het inneemt.
Dan weet je ook dat het bv geen zin heeft als je het only slikt om er dan bij bv 50mg/pd het te gaan verdelen in 3 stappen van 20/20/10.. Die 10mg slik je waarschijnlijk voor Jan met de korte achternaam.
Dan kun je beter de 40mg aanhouden en deze direct in de ochtend slikken, om zodoende in de nacht tijdens de remslaap het middel uit je lichaam te hebben en gebruik te maken van de eigen afgifte van testosteron.

Tijdens n stack maakt dat natuurlijk geen fluit uit, daar je ook nog met middelen werkt die een lange ester hebben en je de testosteron al extern zet.. Het ligt zogezegd toch al plat!

Het idee om het net voor n training te slikken is maar n idee..
Je groeit toch ook niet tijdens je training? Herstel, zo moet je het bekijken..

Als je het over 3x per dag verdeeld ben ik het met je eens , maar toch kies,ik er dan voor om 2x een piek te hebben waarvan je dan inderdaad een klein deel verliest , maar dat heeft vooral te maken met het feit dat s'nachts als je lichaam rust en groeihormoon vrij komt je spieren herstellen en dus profijt kunnen hebben van die avond inname. Dat stuk uit dat topic heb ik inderdaad gelezen voordat ik dit topic opende maar heeft me niet kunnen overtuigen. Nog steeds niet.alhoewel ik het zeker niet helemaal oneens ben met je :D

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 08:12 ----------

dus jij slikt 60000 pillen per dag en slikt maar 2x?? jk

Waar haal je die 60000 vandaan?

Icm met de multi vitaminen , taurine magnesium.zink calcium d3 slik ik wel aardig wat pillen ja Hehehe ;)

Ik zou het ook verdelen over 2x. Velen gaan goed op 30gr ochtend, 20gr namiddag. De resultaten spreken voor zich.

:D

Hehehe is ook mijn vraag, nou heb ik er voor gekozen om elke 12u te nemen dus 60 gr per 24u. Als de hafwaardetijd 9u is heb je als ik het goed begrijp na 9u uur nog de helft (correct me of im wrong) dus in mijn geval 15 gram in je lichaam aan werkzame stof en 3 uur later krijgt je lichaam dan weer 30 gr dus ben je de hele dag en.nacht voorzien en heb je minder afbraak omdat je maar 2 x slikt denk ik omdat elke keer als je wat slikt er een gedeelte afgebroken.word maar dat is mijn mening , ze zeggen dat er 25 procent afgebroken word, dus zal ik per dag ong 15gr missen en op.45 blijven steken, nou als dat zo is vind ik het netjes eigenlijk.

je maakten een typefout je schreef hier gr ipv mg, was maar een grapje

Als je het over 3x per dag verdeeld ben ik het met je eens , maar toch kies,ik er dan voor om 2x een piek te hebben waarvan je dan inderdaad een klein deel verliest , maar dat heeft vooral te maken met het feit dat s'nachts als je lichaam rust en groeihormoon vrij komt je spieren herstellen en dus profijt kunnen hebben van die avond inname. Dat stuk uit dat topic heb ik inderdaad gelezen voordat ik dit topic opende maar heeft me niet kunnen overtuigen. Nog steeds niet.alhoewel ik het zeker niet helemaal oneens ben met je :D

Ik zie het juist zo dat snachts je groeihormoon vrij komt je toch al maximaal profiteert van je eigen lichaam. Overdag profiteer je dan maximaal van de winstrol. Maar dit is mijn mening ;)

3x per dag is imo zoiezo nutteloos.

Terug
Naar boven