Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben straks die held die hem weggeeft aan iemand die hem daadwerkelijk kan gebruiken.463 kg
zie al die mensen zonder homegym reageren dan![]()
@Fitness SellerVerplichte eis is foto van je homegym als je wint
Ik denk zelf 463 kilo's
Dat lijkt mij een beetje flauw, iedereen moet gewoon kunnen winnen. Als iemand geen homegym heeft kan hij de Deadlift Deadeners ook in zijn gym neerleggen of het kan een reden zijn om een halterstang en gewichten thuis te kopen@Fitness Seller
Ik zie inderdaad dat veel mensen zonder homegym ook willen winnen. Ik hoop toch dat de winnaar moet bewijzen dat ze een homegym hebben?

Dat is ook waarDat lijkt mij een beetje flauw, iedereen moet gewoon kunnen winnen. Als iemand geen homegym heeft kan hij de Deadlift Deadeners ook in zijn gym neerleggen of het kan een reden zijn om een halterstang en gewichten thuis te kopen![]()

Dat lijkt mij een beetje flauw, iedereen moet gewoon kunnen winnen. Als iemand geen homegym heeft kan hij de Deadlift Deadeners ook in zijn gym neerleggen of het kan een reden zijn om een halterstang en gewichten thuis te kopen![]()