jeffrey1987
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+12 reps gewone grip, lukt 't niet meer dan draai je ene hand om en doe je de 8 volgende reps mixed. Begrijp 't probleem niet.
edit:
Vroeger kon ik amper 130 vasthouden pronated, nu doe ik reps met 150kg... Ben zeker dat ik volgende maand zelfs reps doe met 160kg normale grip, enz.
Alleen als je de neiging hebt om je armen te buigen tijdens de lift. Met een juiste techniek is er niets aan de hand.
Ik snap niet waarom zoveel mensen eigenlijk tegen straps zijn.
Moet je je rug/benen minder hard trainen omdat je grip het niet aan kan? Doen jullie dan net deadlift om je grip te verbeteren?
Jammer dat je grip niet goed genoeg is maar het mag toch niet een hoger gewicht in de weg staan dus gewoon de straps gebruiken en je grip verbeteren met grip oefeningen.
Heeft daar niet zoveel mee te maken, meer met het feit dat je biceps gespannen zijn als je je onderarm supineert. En zoals trasher al zei maakt het bij 99% van de mensen op dbb geen reet uit voor je armen.+1
Deads doe je met deadstops dus als de spanning eraf is ga je gewoon meteen over op de mixed grip. Ik merk dat mijn grip er ook steeds beter door wordt.
---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------
Alleen als je de neiging hebt om je armen te buigen tijdens de lift. Met een juiste techniek is er niets aan de hand.
Is het niet zo dat je bij mixed grip nog altijd een beetje de grip van de ene arm traint? Die bevind zich dan namelijk in dezelfde positie als bij pronated/overhand grip.
In dat geval zou het dus beter zijn om mixed grip toe te passen ipv straps te gebruiken...
Omdat ie ****ing massive is!!11