AndroidHealthClinic

deadlifts op de 1e verdieping

Ik zat al te denken om dat te bouwen. Maar hoeveel zou het helpen om een extra plank onder die stalmat te leggen?

Ik heb 4 grote houten platen liggen in de schuur dus dat heb ik al

denk dat het best aardig werkt, aangezien je het gewicht verdeeld over een groter oppervlak.

Ik train al jaren op het eerste verdiep. Deadlift van +-160-190 en er is nog nieks kapot gegaan. Alleen wat geluid,meer niet. En ik leg de bar ook niet telkens zacht terug hoor.

Heb rubber coated schijven in mix met gietijzer. En heb 2matjes op elkaar van decathlon, zon puzzel matten. Niet echt goeie kwaliteit maar het lijkt te werken. Ik heb ook een tijd met autobanden getraind en zelf op een verhoog gestaan dan

• Topic Starter Topic Starter
Zorg voor een multiplex plaat van 18-22 mm dik waar je op kan staan zodat het gewicht van jou + de halter over een groter oppervlakte verdeeld wordt dan alleen het oppervlak van je schoenen...

Het beste is een grote plaat van 2.44 x 1.22 onder je rek , desnoods in 2 delen gezaagd om hem langs de trap omhoog te krijgen.
Kun je je matten bovenop leggen...
Dit is wat ik heb liggen:
grote plaat van 122 x 104 pas precies in het binneste gedeelte van de rack dus de rack staat er zelf niet op
2 platen van 50*120 deze kunnen dan aan de zijkant met de rubber mat erop
1 plaat van 83x70 deze kan voor de rack zodat ik op de kan staan met ohp en de bankdruk bank volledig erop staat
Alle platen zijn 2cm dik.

Als het goed is hoef ik niks meer te zagen en past het gelijk

2016-01-22 15.07.18.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het platform immidels gebouwd. Het platform is even hoog als de verbindingsbalken van het powerrek ongv 5 cm. Ik heb 2 hardhouten platen gebruikt voor de zijkant en daarboven de rubber matten. Voor het midden-en achter stuk heb ik een underlayment plaat gebruik van 18 mm dik daaronder heb ik allemaal houtenspalken neergelegd die elk 34 m hoog zijn om het middenstuk even hoog te maken als de zijkant. Nu laten drogen en dan een lak laag erop en gebruiken maar.

qns854.jpg

Terug
Naar boven