AndroidHealthClinic

Debat: wat kiest nederland

Van mij mogen ze die criminelen zo hard aanpakken als ze kunnen en zelf het land uitzetten en de grenzen dichtgooien. Ik vind dat alleen maar beter.
Maar dan zorgen ze in een ander land weer voor overlast. We moeten criminelen stimuleren weer op het juiste pad te komen ipv buitensluiten. Want als je ze buitensluit keren ze zich alleen maar meer tegen de maatschappij.

• Topic Starter Topic Starter
Nog keer voor jou pat:

Het is een beetje gokken wat Wilders precies bedoelt met ‘wat Cohen gedaan heeft voor Amsterdam’ maar dat de stad een buitensporig probleem zou hebben met de Marokkaanse inwoners is onzin. Een oververtegenwoordiging is er zeker, maar niet in extreme proporties. Wilders geeft ook aan dat Cohen iets heeft ‘gedaan’ in de afgelopen jaren. Dat suggereert dat Amsterdam onveiliger is geworden in de afgelopen jaren. Dat is ronduit flauwekul.

Het aantal aangiften dat wordt gedaan in Amsterdam is de afgelopen zes jaar gedaald van 96709 in 2004 naar 92563 in 2009. Rekenen we delicten als vernieling en winkeldiefstal even niet mee dan zijn de aangiften gedaald van 74502 in 2004 naar 67935 in 2009, een verschil van 6567 aangiften. Amsterdam is dus in de afgelopen zes jaar veiliger geworden en niet onveiliger zoals Wilders lijkt te suggereren. (Bron cijfers: Gemeente Amsterdam)

Hoe het ook zij: Cohen deed het lang zo slecht niet in Amsterdam. Er bestaat een oververtegenwoordiging van Marokkanen in de cijfers maar er zijn een aantal gemeenten die veel beroerder scoren met kleinere en vergelijkbare populaties Marokkanen. Het idee dat Cohens beleid gefaald zou hebben blijkt niet uit de bron die Wilders opvoert noch uit de cijfers van het CBS of de gemeente Amsterdam zelf.

Nog keer voor jou:

Het is een beetje gokken wat Wilders precies bedoelt met ‘wat Cohen gedaan heeft voor Amsterdam’ maar dat de stad een buitensporig probleem zou hebben met de Marokkaanse inwoners is onzin. Een oververtegenwoordiging is er zeker, maar niet in extreme proporties. Wilders geeft ook aan dat Cohen iets heeft ‘gedaan’ in de afgelopen jaren. Dat suggereert dat Amsterdam onveiliger is geworden in de afgelopen jaren. Dat is ronduit flauwekul.

Het aantal aangiften dat wordt gedaan in Amsterdam is de afgelopen zes jaar gedaald van 96709 in 2004 naar 92563 in 2009. Rekenen we delicten als vernieling en winkeldiefstal even niet mee dan zijn de aangiften gedaald van 74502 in 2004 naar 67935 in 2009, een verschil van 6567 aangiften. Amsterdam is dus in de afgelopen zes jaar veiliger geworden en niet onveiliger zoals Wilders lijkt te suggereren. (Bron cijfers: Gemeente Amsterdam)

Hoe het ook zij: Cohen deed het lang zo slecht niet in Amsterdam. Er bestaat een oververtegenwoordiging van Marokkanen in de cijfers maar er zijn een aantal gemeenten die veel beroerder scoren met kleinere en vergelijkbare populaties Marokkanen. Het idee dat Cohens beleid gefaald zou hebben blijkt niet uit de bron die Wilders opvoert noch uit de cijfers van het CBS of de gemeente Amsterdam zelf.

Kom je weer.... ok en nu iets anders wat Cohen goed heeft gedaan. Dus niet iets wat landelijk ook is gebeurd

Mee eens.
Had Wilders iets pittiger verwacht.

Alleen maar mooi voor de Wilders aanhangers(waar ik geen van ben) dat hij het wat rustiger brengt. Kan er verder niet veel over zeggen, heb maar een paar minuten gezien in gare staten.:)

• Topic Starter Topic Starter
Kom je weer.... ok en nu iets anders wat Cohen goed heeft gedaan. Dus niet iets wat landelijk ook is gebeurd

In amsterdam is de criminaliteit sterker afgenomen dan in andere steden en het ging mij ook alleen om deze cijfers, aangezien 80% de criminaliteit en de islam als de grootste gevaren zien, laat ik dus nu zien dat cohen dat wel degelijk kan aanpakken.

In amsterdam is de criminaliteit sterker afgenomen dan in andere steden en het ging mij ook alleen om deze cijfers, aangezien 80% de criminaliteit en de islam als de grootste gevaren zien, laat ik dus nu zien dat cohen dat wel degelijk kan aanpakken.

mijn god...

Maar dan zorgen ze in een ander land weer voor overlast. We moeten criminelen stimuleren weer op het juiste pad te komen ipv buitensluiten. Want als je ze buitensluit keren ze zich alleen maar meer tegen de maatschappij.

Denk je dat nou. Ik neem aan dat we het hebben over de gangstawannabee tuig en niet over echte criminelen (die gaan voor het grote geld).
Als ze worden teruggeschopt naar hun eigen land dan piepen ze daar wel anders. Als ze lomp doen in hun eigen land dan gaan ze het voelen ook aangezien het rechtssysteem daar meestal scheit heeft aan mensenrechten. En omdat alle vrouwen daar waarschijnlijk geen h**ren zijn en hen niet verleiden met sexy spijkerbroeken en een kapsel, dan gedragen ze zich wel. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Klaas, wat vind jij ervan dat het gat tussen VVD en PvdA groter is geworden, aangezien jij graag een paars kabinet ziet?

Ik vraag me af hoe groot dat gat straks nog is als ze straks echt grofweg op 35 VVD en 30 PvdA gaan uitkomen.

Vier ecto's met ingepakte lichaampjes die toeren met de sniff sniff kermis-karavaan van RTL en de politieke kopstukken die zich in het pak hebben laten naaien van Fons van Westerloo met de daaraan verbonden doorschuif CEO's.

Onwijs denigrerend om te denken dat je met zulke smalle en leeggelopen schouders mij kunt vertellen wat cijfers en nummers en taal inhouden terwijl ik zelf zo veel beter en houdbaarder weet te construeren en te structureren.

:roflol:!!! Die premiers zouden eens wat meer moeten trainen. Die fysieken slaan natuurlijk nergens op.

Terug
Naar boven