Fitness Seller

Deca 400 + Sust 400 & Dboll eerste kuur

TristanDominic

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Hey hierbij een log van mijn eerste kuur zoals belooft.

Ik ben 24 jaar oud 1.84 en ik weeg 81 kg

Gister ben ik begonnen met Sust 400 en Deca 400 en 20 mg Dboll. Dit zal ik 10 weken gaan doen en de Dboll bouw ik op naar 40 mg voor ong 4 weken. (Kick start)

Ik heb erg veel last van de eerste injectie, mijn bil is erg stijf en ik loop wat moeilijk. Eerste training ging echter erg goed! Verder voel ik me een beetje afwezig, maar dat zal wel wennen zijn.

Ik zal mijn gains in gewicht blijven posten.

Succes!

Ben benieuwd als je als eerste kuur gelijk 3 soorten stackt..

Zware kuur ook voor een eerste kuur. Succes in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
Ja is inderdaad wel vrij heavy, want ik merk het ook wel erg goed hoor. Beetje zweterige handjes en af en toe heel warm en koud en hoofdpijn schokken.

Afwezige gevoel is inmiddels minder geworden, maar stel dat ik me heel de tijd vaag zou blijven voelen kan ik dan ook kiezen om bijvoorbeeld alleen de sust 400 of deca 400 voort te zetten en welke kan ik in dat geval het best kiezen? (ga er nog niet vanuit dat ik dit ga doen, maar stel dat ik ervoor zou kiezen)

Keep ya'll updated zal van de week mijn voeding ook posten.

Gewoon de deca nemen dan. Hoeveel x per week injecteer je?

waarom meteen 3 roids stacken op je 1e kuur? :O

succes, vele gains toegewenst :p

Ik injecteer 1x per week

Ja Deca 400 is wel vrij heavy om only te nemen toch? Verder las ik dat met Deca only heel lastig is om vast te houden...

Ja 3 is misschien iets te optimistisch geweest, maar dat is vanuit het idee gekomen dat de sust de deca sides een beetje opheft om het maar zo te zeggen. Deca legt je libido nogal erg plat begreep ik en sust houdt dat nog een beetje in de hand en ik heb ook geen zin om na 10 weken deca em 3 weken niet omhoog te krijgen.

Verder blijf ik de Dboll ook gewoon nemen, maar jullie zouden in mijn geval met Deca only verder gaan?

Thx voor de info!

nee man,nooit deca only
de eerdere post was cynisch bedoeld gok ik zo
aangezien je niet echt goed geinformeerd overkomt

Ja ik weet wel waar ik mee bezig ben, maar khad niet verwacht dat ik me zo wazig zou voelen. Natuurlijk heb ik gelezen over warm en koud en hoofdpijn scheuten, maar lui moeten 6x hetzelfde vragen voordat ik reageer. Lijkt of ik in een andere wereld ben.

Daarom suggereerde ik dat het misschien inderdaad net iets te zwaar is voor een eerste kuur (had ik kunnen weten ja), maar zou natuurlijk wel verder kunnen gaan met sust 400 only of is dat geen goed idee?

Ik snap dat het allemaal wat amateuristisch overkomt, maar ik overweeg gewoon mijn opties.

Graag een reactie

Ik denk dat de deca zo snel nog niet eens werkt, hoogstens de susta, maar dat gevoel zal wel door dbol komen ;)

Terug
Naar boven