MuscleMeat

Deca combineren met Tren E.

ik heb ooit eens 30-30 dianabol-winstrol gepakt, werkt voor de kut niet. 50 anavar 40 winstrol is dan wel weer een leuke kuur

• Topic Starter Topic Starter
+1

Zitten veel domme mensen op het forum.
Zodra je 2 orals of 2 nor 19 middelen stackt hoef je minder mg van beide te nemen zelfs.

Tja klopt.

Aleen Deca is voor massa en tren is voor hardheid.
Nu krijg je dus het beste van beide werelden te samen

what about no? :rolleyes:

Haha als je nog wilt plezier wilt in bed zou ik er wel test bij zetten.

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook wel eens een topic geopend hierover.

Ik heb nog steeds nooit aangedurfd tren en deca samen te nemen, maar ben wel erg benieuwd.

Zit nu op 900 test en 750 tren.

Hebben degenen die deze stack wel eens gedaan hebben van de deca en tren beiden dezelfde dosis genomen?

Ik heb ook vernomen dat deca en tren slecht zou zijn voor je bloed.

Ik heb zelf ook wel eens een topic geopend hierover.

Ik heb nog steeds nooit aangedurfd tren en deca samen te nemen, maar ben wel erg benieuwd.

Zit nu op 900 test en 750 tren.

Hebben degenen die deze stack wel eens gedaan hebben van de deca en tren beiden dezelfde dosis genomen?

Ik heb ook vernomen dat deca en tren slecht zou zijn voor je bloed.

heb hem zo gedaan nu: test e 250mg / Deca 400mg / 200mg tren

geen al te gekke dingen dus

Ik heb ook een keer test/deca/tren gedaan. Dat was tot nu toe mijn lekkerste kuur. lekker massa bouwen met de hardheid en trainingsagressie van tren.

+1

Zitten veel domme mensen op het forum.
Zodra je 2 orals of 2 nor 19 middelen stackt hoef je minder mg van beide te nemen zelfs.

Geloof ik niet meteen ( het 1e punt wel :P ). Maar ik weet zo goed als zeker dat 20 mg Var en 30 mg Winny neemt het een stuk minder doet dan gewoon 50 mg Winny. Same goes voor de 19 Nor dingen ( nog steeds weet ik niet wat 19 nor precies betekent ), 200 mg Tren en 200 mg Deca lijkt me niet hetzelfde resultaat geven als 400 mg Tren.

Hoe had jij het gedoseerd walter ?
Lijkt mij ook wel wat. :)

Geloof ik niet meteen ( het 1e punt wel :P ). Maar ik weet zo goed als zeker dat 20 mg Var en 30 mg Winny neemt het een stuk minder doet dan gewoon 50 mg Winny. Same goes voor de 19 Nor dingen ( nog steeds weet ik niet wat 19 nor precies betekent ), 200 mg Tren en 200 mg Deca lijkt me niet hetzelfde resultaat geven als 400 mg Tren.

Kan je ook anders bezien :) denk dat 400 mg deca + 200 mg Tren
Wel meer (resultaat) doet dan 600mg deca, hangt natuurlijk af van wat je doel is ook.

Een maatje van me was ook erg tevreden van 30 mg winny + 30 mg dianabol orals. (wat ik mezelf nu wel niet zie doen) maar hij heeft beetje vrees van injects ook :p

Hoe had jij het gedoseerd walter ?
Lijkt mij ook wel wat. :)
500 test-e, 400mg deca en 400mg tren per week. Ik heb nauwelijks bijwerkingen ervaren. Alleen een beetje acne.
Tren maakt me hard en deca maakt me sterk en zorgt ervoor dat ik geen last heb van mijn gewrichten (meer vocht in de gewrichten).

Laatst bewerkt:
Klinkt goed, zat ook aan deze dosissen te denken.
Is wel het overwegen waard dus.

Anavar is ook wel erg slap, maar ik denk dat het voor 200 tren en 200 deca wel op gaat dat het sterker werkt dan 400 tren.

Nandrolone is 19-nortestosterone en Trenbolone is een 19-nortestosterone-derivaat.

Terug
Naar boven