Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Zitten veel domme mensen op het forum.
Zodra je 2 orals of 2 nor 19 middelen stackt hoef je minder mg van beide te nemen zelfs.
Tja klopt.
Aleen Deca is voor massa en tren is voor hardheid.
Nu krijg je dus het beste van beide werelden te samen
Tja klopt.
Aleen Deca is voor massa en tren is voor hardheid.
Nu krijg je dus het beste van beide werelden te samen
Ik heb zelf ook wel eens een topic geopend hierover.
Ik heb nog steeds nooit aangedurfd tren en deca samen te nemen, maar ben wel erg benieuwd.
Zit nu op 900 test en 750 tren.
Hebben degenen die deze stack wel eens gedaan hebben van de deca en tren beiden dezelfde dosis genomen?
Ik heb ook vernomen dat deca en tren slecht zou zijn voor je bloed.
+1
Zitten veel domme mensen op het forum.
Zodra je 2 orals of 2 nor 19 middelen stackt hoef je minder mg van beide te nemen zelfs.
). Maar ik weet zo goed als zeker dat 20 mg Var en 30 mg Winny neemt het een stuk minder doet dan gewoon 50 mg Winny. Same goes voor de 19 Nor dingen ( nog steeds weet ik niet wat 19 nor precies betekent ), 200 mg Tren en 200 mg Deca lijkt me niet hetzelfde resultaat geven als 400 mg Tren.Geloof ik niet meteen ( het 1e punt wel). Maar ik weet zo goed als zeker dat 20 mg Var en 30 mg Winny neemt het een stuk minder doet dan gewoon 50 mg Winny. Same goes voor de 19 Nor dingen ( nog steeds weet ik niet wat 19 nor precies betekent ), 200 mg Tren en 200 mg Deca lijkt me niet hetzelfde resultaat geven als 400 mg Tren.
denk dat 400 mg deca + 200 mg Tren
500 test-e, 400mg deca en 400mg tren per week. Ik heb nauwelijks bijwerkingen ervaren. Alleen een beetje acne.Hoe had jij het gedoseerd walter ?
Lijkt mij ook wel wat.![]()
Geloof ik niet meteen ( het 1e punt wel). Maar ik weet zo goed als zeker dat 20 mg Var en 30 mg Winny neemt het een stuk minder doet dan gewoon 50 mg Winny. Same goes voor de 19 Nor dingen ( nog steeds weet ik niet wat 19 nor precies betekent ), 200 mg Tren en 200 mg Deca lijkt me niet hetzelfde resultaat geven als 400 mg Tren.