MuscleMeat

deca durabolin tegen krachtverlies

tzer

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
76kg
YOo,

Ik ben 35 jaar, 78 kilo en 1m 78.
Sinds de laatste 5 jaar krachtverlies in armen en benen.
Dokter schrijft deca durabolin 50mg per 2 a 3 weken voor.
Eerste shot een week geleden gekregen.
resultaat : niks
Dosering te laag ?

YOo,

Ik ben 35 jaar, 78 kilo en 1m 78.
Sinds de laatste 5 jaar krachtverlies in armen en benen.
Dokter schrijft deca durabolin 50mg per 2 a 3 weken voor.
Eerste shot een week geleden gekregen.
resultaat : niks
Dosering te laag ?

waarom zou je aan de deca gaan als je 1m78 bent en 78 kilo weegt en krachtverlies hebt?

nee de dosering is niet te laag....deca begint maar goed te werken na een 1 a 2 weken dus geduld
+ na de 2 de gaat het beter beginnen werken omdat de eerste nog niet volledig uit u lichaam is en als het niet werkt om de 1 of 2 weken 1 zetten. maar pas maar op de de jonge heer het nog doet als ge al lang gestopt zijt met de deca want van deca komen u eigen hormonen plat te liggen.

• Like
Waarderingen: tzer
Verkeerde sectie, en die dosering gaat niks doen.

je hebt krachtverlies omdat je waarschijnlijk lui bent en niets van sport doet.
Ga gewoon trainen en zorg dat je in shape komt ipv te klooien. Ben je zeker niet te oud voor

• Topic Starter Topic Starter
je hebt krachtverlies omdat je waarschijnlijk lui bent en niets van sport doet.
Ga gewoon trainen en zorg dat je in shape komt ipv te klooien. Ben je zeker niet te oud voor

Klacht is volgens dokter medisch probleem.
Lui zijn hoort hier niet op dutchbodybuilding.com, is mijn gedacht.
Inderdaad weinig sport maar blijf niet stil zitten.
+- om de twee dagen 8x10 armcurls per arm van 14 kg op 30 min. Dan is alles op. Dit ben ik toch al een jaar zo bezig.

Klacht is volgens dokter medisch probleem.
Lui zijn hoort hier niet op dutchbodybuilding.com, is mijn gedacht.
Inderdaad weinig sport maar blijf niet stil zitten.
+- om de twee dagen 8x10 armcurls per arm van 14 kg op 30 min. Dan is alles op. Dit ben ik toch al een jaar zo bezig.

zo te horen train je erg zwaar. :rolleyes:
Steroiden lijken hier wel op zijn plaats

Wat is volgens u de minimum dosis voor een duidelijke kracht toename ?

Dit kan je beter ff in de aas sectie vragen, je kan 200mg deca only per week doen. Maar meestal word er ook nog test e naast gebruikt, omdat deca only voor libido problemen kan zorgen.
Maar zou eerst maar is fatsoenlijk gaan eten en trainen.

Laatst bewerkt:
Zal de dokter ook echt doen 200mg per week.

Dit kan je beter ff in de aas sectie vragen, je kan 200mg deca only per week doen. Maar meestal word er ook nog test e naast gebruikt, omdat deca only voor libido problemen kan zorgen.
Maar zou eerst maar is fatsoenlijk gaan eten en trainen.

Gast hij post hier omdat de dokter heeft geconstateerd dat hij om medische redenen kracht verlies heeft, ga jij hem ff een BB kuur voorschrijven........... beetje kansloos. Tevens is je advies nog ruk ook....

@MOD: moet deze niet naar de AAS sectie?

Gast hij post hier omdat de dokter heeft geconstateerd dat hij om medische redenen kracht verlies heeft, ga jij hem ff een BB kuur voorschrijven........... beetje kansloos. Tevens is je advies nog ruk ook....

@MOD: moet deze niet naar de AAS sectie?

Ik schrijf hem helemaal niks voor, en wat ik zeg klopt gewoon...
50mg deca eens in de 2a3 weken? Denk je dat je daarvan wat gaat merken? En hij vraagt toch wat voor dosis je moet gebruiken voor een DUIDELIJKE kracht toename? En dit is toch een BB gerelateerd forum, dus als je de volgende kritiek hebt lees dan eerst is ff goed.

Laatst bewerkt:
Hmmm, deca @ aas? Wist niet dat deco op doktersrecept verkrijgbaar was....

Gewoon afwachten, en of overleggen met je arts ipv zelf maar te hobbyen!
Lijkt me vrij logisch als je het krijgt voorgeschreven

Nee echt niet, teminste; kleine doseringen zou nog kunnen maar ben dan ook geen medicatie/aas expert.

Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat artsen AAS gaan voorschrijven in grote hoeveelheden voor een aantal weken kuren.

Nee echt niet, teminste; kleine doseringen zou nog kunnen maar ben dan ook geen medicatie/aas expert.

Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat artsen AAS gaan voorschrijven in grote hoeveelheden voor een aantal weken kuren.

enkel kleine hoeveelheden als ge bv een erstige ziekte hebt gehad en extreem mager en zwak zijt enzo.

• Topic Starter Topic Starter
testosteronpleisters beter ?

Geeft dit een beter merkbare krachttoename.
iemand die me hierover wat meer kan vertellen ?

Volgens mij ga je niet zo veel verschil merken..

Terug
Naar boven