AndroidHealthClinic

deca durabolin tegen krachtverlies

..

plz help, iemand die wat meer van die pleisters weet ?

Vriend je moet heel goed begrijpen dat als je gaat over supplementeren met AAS je wel is van de wal in de sloot zou kunnen raken......... mijn advies raadpleeg de huistarts of laat je doorverwijzen naar een endocrinoloog die heeft er echt verstand van

ik ben ook 35, je ben tniet te oud.

als je echt medisch probleem hebt, niet bij de huisarts blijven hangen, die kennen van alles wat maar niks specifieks.

ga naar een goeie endocrinoloog en laat je bloed checken op alle mogelijke markers en dit 4 maal met een week tussen telkene sop t zelfde tijdstip van de dag

dan endocrinoloog conclusie laten maken.

Maar effe srs.. Wat heb je tegen je dokter gezegd en wat zijn je klachten?
Dan ga ik ook even morgen..

Klacht is volgens dokter medisch probleem.
Lui zijn hoort hier niet op dutchbodybuilding.com, is mijn gedacht.
Inderdaad weinig sport maar blijf niet stil zitten.
+- om de twee dagen 8x10 armcurls per arm van 14 kg op 30 min. Dan is alles op. Dit ben ik toch al een jaar zo bezig.

ik ga stuk hier :D wat een beeschtentraining. echt vreemd dat je geen vooruitgang boekt inderdaad. die dokter wat jou roids heeft voorgeschreven is echt baas :roflol:

onzin....waarom zou da niks doen als hij tot nu naturel gebleven is ?

weet jij wel waarover je praat? 50mg deca om de drie weken is veel te laag. zelfs voor iemand die altijd naturel is gebleven.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 17:46 ----------

Klacht is volgens dokter medisch probleem.
Lui zijn hoort hier niet op dutchbodybuilding.com, is mijn gedacht.
Inderdaad weinig sport maar blijf niet stil zitten.
+- om de twee dagen 8x10 armcurls per arm van 14 kg op 30 min. Dan is alles op. Dit ben ik toch al een jaar zo bezig.
zou het niet beter zijn dat je is wat meer gaat lezen over hoe je zou moeten trainen. 8 sets van 10 armcurls om de twee dagen. wie doet dat nu? 2 keer per week is al meer dan genoeg zodat je biceps wat kan recuperen. doe de andere dagen een andere spier. 2 keer per week pompen bijvoorbeeld.

weet jij wel waarover je praat? 50mg deca om de drie weken is veel te laag. zelfs voor iemand die altijd naturel is gebleven.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 17:46 ----------

zou het niet beter zijn dat je is wat meer gaat lezen over hoe je zou moeten trainen. 8 sets van 10 armcurls om de twee dagen. wie doet dat nu? 2 keer per week is al meer dan genoeg zodat je biceps wat kan recuperen. doe de andere dagen een andere spier. 2 keer per week pompen bijvoorbeeld.

ik heb toch gezegt alle weken 1 of om de 2 weken max.

voor de rest heb je wel gelijk met een gans jaar hetzelfde te doen ( geen variatie te doen met sets, reps en gewicht en andere oefeningen te doen is het wel redelijk normaal dat hij geen vooruitgang boekt.;)

• Topic Starter Topic Starter
update na 4 maanden 50 mg deca om de 2 weken

armen zwellen op, kop zwelt op, bierbuik zwelt op, lovehandels verdwenen
er gebeuren hier rare dingen met me lijf
kleren passen niet meer

ik blijf wel die armcurls bangen vn 13kg per arm om de 2 dagen
op andere plaatsen geen opmerkelijke spiertoename, armen wel

Terug
Naar boven