AndroidHealthClinic

Deca only kuur

Kip

Cool Novice
Waardering
0
Het staat vast . En ik heb mijn spul in huis .
Ik ga een kuur deca kuur nemen in mei.
Ik heb hier nu dus 1600 mg deca liggen .
Ik ga 8 weken 200mg / week zetten , is dit genoeg ?
Ik kan nog andere producten bijbestellen .
Maar daarom heb ik nog een bijkomende vraag .
Moet ik iets bijnemen bvb iets om de vochtophoping tegen te gaan ?
Moet ik nakuren ?
Kan iemand mij wat verder helpen hierin ?
Wat ik nog moet bijnemen hoeveel en hoelang ?

Ik zou niet willen dat deze kuur mislukt , heb er lang over nagedacht en na toch minimum 6 jaar naturel te trainen wil ik dat het goed lukt met deze kuur .
Thanxx .

sorry maar als je echt zolang erover nagedacht heb als je zegt dat je hebt dan weet je zelf ook wel dat een nakuur een must have is!

hey kip

je stelt vragen waaruit ik zelf vindt dat je nog nie genoeg weer over a.s

met name het volgende:
moet ik iets nemen tegen vochtophoping?

moet ik nakuren?

lees eerst dit es goed na ga op onderzoek uit voordat je je eigen lichaam naar de klote zal gaan helpen ik zal heus niet de enigste zijn die dit zal zeggen want de theorie over a.s is nummer 1 dat je moet weten

zet je stats ff erbij ....

heb je al nagedacht over je voedings/traingsschema?

greeeeeeetz

Kip zei:
Het staat vast . En ik heb mijn spul in huis .
Ik ga een kuur deca kuur nemen in mei.
Ik heb hier nu dus 1600 mg deca liggen .
Ik ga 8 weken 200mg / week zetten , is dit genoeg ?
Ik kan nog andere producten bijbestellen .
Maar daarom heb ik nog een bijkomende vraag .
Moet ik iets bijnemen bvb iets om de vochtophoping tegen te gaan ?
Moet ik nakuren ?
Kan iemand mij wat verder helpen hierin ?
Wat ik nog moet bijnemen hoeveel en hoelang ?

Ik zou niet willen dat deze kuur mislukt , heb er lang over nagedacht en na toch minimum 6 jaar naturel te trainen wil ik dat het goed lukt met deze kuur .
Thanxx .

Deca only ? Heb je wel kans op een deca-d*ck he.
Ik zou het zoiezo stacken met testosterone of iets dergelijks
en zeker nakuren !
Ik weet verder helemaaaal niks van deca, dus ik kan je ook niet helpen.

maak van de deca 300mg of 400mg 10 week lang. en nog wat dianabol er bij 4a 6 weel 30mg ed...

nakuur 2 week na laatste x prikken
2 week 40mg nolva
2 week 20mg nolva

Ligt het nu aan mij, of zijn er de laatste tijd wel heel erg veel mensen die onverantwoord beginnen? De zomer is zeker in aantocht..

Ik vindt ook dat je vragen stelt waar je het antwoord zelf al op behoort te weten wil je gaan kuren...hold on to the deca en ga eerst nog n tijdje verder met info verzamelen.

BBwannabe zei:
Ligt het nu aan mij, of zijn er de laatste tijd wel heel erg veel mensen die onverantwoord beginnen? De zomer is zeker in aantocht..

Viel mij ook al op, maar ja, wanneer de eerste warme dagen komen wordt half Nederland zich bewust van z'n afgezakte lichaam. Dan zullen er nog wel meer gastjes dit forum betreden.

zet daar op zijn minst dan toch nog 250mg test enanthaat bij per week.

skydirk zei:
zet daar op zijn minst dan toch nog 250mg test enanthaat bij per week.
Mee eens, en weer jammer dat men eerst inkoopt en dan pas om ons advies vraagt. Het hoort omgekeerd te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het spijtig dat het merendeel hier antwoord met " ga eerst elders naar informatie zoeken ".
Mag ik dan weten waarom een forum als deze dient?
Ik dacht toch om vragen te stellen .
Ik stel hier de vraag omdat er op verschillende websites verschillende theorieen staan .
Ik begin zo stilaan de indruk te krijgen dat mensen die niet aan de anabolen zijn of er voor de eerste keer mee beginnen hier om de tuin geleid worden .
Spijtig !!
Maar naar de resultaten zullen jullie wel benieuwd zijn zeker !

Special thanx to Barman die wel op mijn vraag heeft geantwoord .

dude dan neem je mij antwoord en advies toch niet serieus. Van mij hoef je niet te gaan nakuren hoor :D

Kip zei:
Ik vind het spijtig dat het merendeel hier antwoord met " ga eerst elders naar informatie zoeken ".
Mag ik dan weten waarom een forum als deze dient?
Ik dacht toch om vragen te stellen .
Ik stel hier de vraag omdat er op verschillende websites verschillende theorieen staan .
Ik begin zo stilaan de indruk te krijgen dat mensen die niet aan de anabolen zijn of er voor de eerste keer mee beginnen hier om de tuin geleid worden .
Spijtig !!
Maar naar de resultaten zullen jullie wel benieuwd zijn zeker !

Special thanx to Barman die wel op mijn vraag heeft geantwoord .

We bedoelen niet dat je elders informatie moet zoeken maar hier !

Op dit forum staat alle info die je nodig hebt en die moet je lezen
en daarna stel je een kuurtje samen en post je die hier
zodat wij commentaar kunnen geven.

Zoals ik al zei, met testosterone stacken want anders heb je
kans op een eeuwige slappe lul.

Idd....je hoeft het halve internet niet af te struinen op zoek naar info, de meeste vindt je hier wel. Gaat ook niet om niet willen helpen, maar wanneer het merendeel zegt dat je te weinig kennis hebt, mag je gaan aannemen dat het ook zo is.

Ik weet ook lang niet alles en daarom ben ik ook hier, en voordat ik aan n kuur begin wil ik zoveel mogelijk van de stoffen weten die ik ga nemen.
Daardoor kun je zelf al n goede kuur samenstellen en heb je meer zicht op de voor-en nadelen van de div. AS.

• Topic Starter Topic Starter
O.K. Mijn excuses .
Dan zal ik zelf wel een kuur samenstellen en hier posten .
ik hoop dat er dan wat meer positieve antwoorden op komen .

Kip zei:
O.K. Mijn excuses .
Dan zal ik zelf wel een kuur samenstellen en hier posten .
ik hoop dat er dan wat meer positieve antwoorden op komen .
Tuurlijk komen er positieve reacties op, ik zie niet echt in wat er negatief is aan je goed advies geven. Ook al komt het niet aanmoedigend over...

Kan wel gaan zeggen: Wow superkuur moet je zeker gaan doen maar daar ben je niet mee geholpen...voor t zelfde geld zegt iemand dat je er beter nog 750 mg test/week en 250mg oxy/dag erbij moet nemen en dan ga je zwaar de fout in.

Terug
Naar boven