Fitness Seller

Deca only?

zal eerlijk zijn ben 21 en neen geen libio probleem nog nooit problemen mee gehad ik zal binne kort eve een bloed test laten doen. zit alleen niet in nederland alles zal in engels zijn maar zal het hier posten ben nu tren A aan doen reden waarom geen test doe? fck ik heb 1 keer test gezet binne no time begon ik haar verlies te krijgen! echt niet normaal en ook niet te herstellen tren A veel slechter voor je lichaam maar doet mijn niks!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 08:28 ----------

En hoe zat het met je libido en erna ook geen dipje gehad?
No offense puur intressen

nop geen problemen mee gehad heb tijdens me deca wel elke twee dagen 2ml b12 gezet gewoon voor extra pump en beter herstel!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 08:29 ----------

hou oud ben je eigenlijk? Ik ben niet meer de jongste en ben wel wat huiverig voor mijn libido eigenlijk....;)

21 :) ben ik

Hoe komt eigenlijk, dat het bij hoge doseringen/ml. wel pijn doet..?

Prop is eerder een erg gevoelige ester om te zetten dan enanthaat, doe 2 x zo veel mg in 1 ml en rara de gevolgen. Vroeger had je ook Test E op 400mg dat was ook bepaald geen pretje:p

BA waarden schijnen ook zo hun invloed te hebben...

zal eerlijk zijn ben 21 en neen geen libio probleem nog nooit problemen mee gehad ik zal binne kort eve een bloed test laten doen. zit alleen niet in nederland alles zal in engels zijn maar zal het hier posten ben nu tren A aan doen reden waarom geen test doe? fck ik heb 1 keer test gezet binne no time begon ik haar verlies te krijgen! echt niet normaal en ook niet te herstellen tren A veel slechter voor je lichaam maar doet mijn niks!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 08:28 ----------

nop geen problemen mee gehad heb tijdens me deca wel elke twee dagen 2ml b12 gezet gewoon voor extra pump en beter herstel!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 08:29 ----------

21 :) ben ik

Ik denk dat wanneer je van testo haaruitval krijgt je van tren ZEKER haaruitval zal gaan krijgen omdat tren 5x androgener is dan testo

Ik denk dat wanneer je van testo haaruitval krijgt je van tren ZEKER haaruitval zal gaan krijgen omdat tren 5x androgener is dan testo

nou ik kan je anders vertellen heb nu 4 weken tren A zitten en ik heb dikker haar dan voorheen!

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er BB die alleen maar deca gebruiken zonder libido problemen te krijgen?

Terug
Naar boven