jeanpiston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 497
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat hoorde ik ook. Vraag me af of je pezen dan ook steviger worden, want als het alleen pijn daar onderdrukt...
Ik bedoel, als je filmpjes ziet van mensen die hun borst scheuren(soms zelfs plots bij een warming up, wat het helemaal griezelig maakt), wil ik dat liever niet meemaken. Als het je pezen wat verstevigt is dat fijn, maar als je gewoon minder merkt dat ze op knappen staan...
Onlangs test - tren gehad. Dit ga ik voorlopig ff niet meer doen. Zware androgenen zorgen bij mij voor redelijke acne. Resultaten waren best aardig maar zit nu te denken aan test-NPP (laag androgeen). Daarna kan ik pas de vergelijking maken.
Als je gevoelig bent voor acne dan moet je van tren wegblijven als je niet met kraters wil rondlopen.
Als je gevoelig bent voor acne dan moet je van tren wegblijven als je niet met kraters wil rondlopen.

LM SANCTUS!!! Er zijn er niet veel die Tren als mij hebben genomen en alle soorten inclusief Tri-tren en MT-DMN!!! Deca is NUL tegenover tren wat iedereen ook beweerd SIMPEL!!!! Je verliest er geen vet mee das bullshit inderdaad maar je verliest er gewoon meer vocht door, omdat je veel sneller gaat zweten met tren! Als het zo is dat je er vet mee verbrand dan zou het alleen kunnen zijn door sneller kortademig te zijn en een snellere hartslag te hebben! Als je geen vrouwtje hebt in je leven dan zou ik Tren only overwegen dan garandeer ik je dat je Nul sides zult ondervinden! Niks te kortademig en Niks te levendige dromen en weinig slapen!!! Mensen die Deca boven Tren verkiezen staan naar mijn ervaring nooit echt goed daarbij heb je een veel moeilijkere herstel met Deca en een limp decadick in veel gevallen! Op tren ga je veel beter bulken en meer VVM overhouden!!! Op deca bulk je alleen maar veel als je naar de cijfers op de weegschaal kijkt![]()
) dus gaat men volgende blast gewoon lekker 750mg test, 400mg deca ofzo worden 

Tren is de grote broer van Deca en wint het op veel vlakken, maar antwoord op je vraag welke voor meer massa zorgt: Deca.
Wat versta je onder massa , 8-10 kg waarvan 5 kg vocht is of zelfs meer ? Tren maakt je sterk , en geeft je goede kwaliteit gains als je weet wat je doet . Deca word je gewoon een vochtballon

Armyofone92 helemaal mee eens!!! Als je deca een paar kuurtjes hebt gedaan en tren ook een paar kuurtjes dan weet je wat beter resultaat is
Deca = kutherstel en limp d*ck in veel gevallen inclusief ik!!
Tren = lekkere lean gains en in "mijn" geval... makkelijkere herstel zonder de limp d*ck action going on
Dan komt nog bij kijken dat je deca gains niet lang kunt houden als tren gains en daardoor mentaal ten onder gaat, ik weet in ieder geval wat ik zou kiezen TS
Maar als je echt geen sides wil van tren dan moet je tren only nemen heb eens tren-E 1250mg gedaan met kickstart methyl tren injects 2mg EOD en ik stond UBER met gestoorde veins!!!!
Tot nu toe altijd voorstander geweest van tren, echter wel nog nooit een test-deca kuur gedaan, wel test-deca-tren en dat was godlike. Echter begin ik de sides van tren niet meer zo te trekken (hele dag oprispingen, misselijk zijn, etc) dus gaat men volgende blast gewoon lekker 750mg test, 400mg deca ofzo worden
Wil nog eens lekker bulken zonder al die kut sides haha
![]()

ben zelf van plan test tren deca te gaan doen alleen dan low test en deca op 400 en tren hoger of ook 400 twijfel nog.. geen last van gyno gehad?a) 600mg test - 250mg deca - 250mg tren = Honger onderdrukking, oprispingen, heeft nieuwsjaaretentje beetje verknaldb) 300mg test - 500mg tren - 500mg mast = Lichte hongeronderdrukking, veel minder agressie als normaal (denk door de mast) c) 450mg test - 4mg MT (eod) = extreme hongeronderdrukking, spijsvertering die bijna volledig op zijn gat licht, misselijkheid, zware agressie, alpha as f**k gevoel etc... De meeste maag gerelateerde sides heb ik toen met zantac en pantomed kunnen wegkrijgen. Zonder deze dingen zou ik het echter niet zo snel nog eens doen.